Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik ben het niet met hem eens ![]() |
![]() |
|
![]() |
die fucking aantrekkingskracht verneukt heel veel, bij mij ook.
tot mijn ex begin ik me nu na 3 maanden ook weer verschrikkelijk aangetrokken te voelen. En das kut. wachten tot het overgaat gaat niet, maar ik wil eigenlijk niks met'm... DAMN love sucks anyway.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
En hoe zit het dan als je net als ik en mijn (ojee alweer) ex-vriend je tot elkaar aangetrokken voelt en een hele fijne relatie hept, maar dat hij het idee heeft dat je geen goede vriendschap kunt hebben zonder sex?
Ja, zo ironisch is het: hij houdt van me en voelt zich aangetrokken tot me (sexueel), maar wil toch niet. Waarom heb ik nou weer met zo'n idioot te maken!!! Even terug naar jouw probleem, het kan wel hoor, mijn zusje heeft soms ook zin in sex en haar ex ook en dan doen ze het gewoon of ze nou exen zijn of niet. Als je het toch allebei wil, waarom niet? Be free. groetjes SilverAngel
|
ik denk dat het normaal is dat je je nog lichtelijk aangetrokken voelt tot je ex, je hebt er tenslotte ooit iets mee gehad. Alleen moet je het gevoel zo plaatsen dat je weet wat voor gevoel het is.
|
![]() |
in de zin van 'graag bij elkaar zijn' ja, zowel bij ex als gewone vrienden, tenzij ik erg gekwetst ben door ex ofzo en als je je tot gewone vrienden (die vriendinnetje heeft) is wel moeilijk, moet je in ieder geval niet te veel drinken en bij m blijven slapen (2pers bed) als zijn vriendin op vakantie is want dan is het beetje kwestie van zelfkwelling.
in de zin van 'houden van' nee, ik kan mij lichamelijk tot iemand aangetrokken voelen en bij m willen zijn zonder van m te houden, dat kan er niet zijn geweest of over zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Geen seksuele aantrekkingskracht meer Anomynous | 6 | 20-02-2013 16:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
aantrekkingskracht aarde Orpheo | 10 | 27-02-2006 11:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
aantrekkingskracht aarde Bart | 3 | 08-02-2006 16:59 | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht op hetzelfde geslacht Six4Eight | 48 | 25-12-2002 13:48 | |
Liefde & Relatie |
Lichamelijke aantrekkingskracht tot exen... Kronkeltje | 36 | 13-04-2002 16:06 |