Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een aantal jaren, 5 ofzo?, gelden had Moens goede wedstrijden en werd hij ook in verband met het NL elftal gebracht.
Maar op dit moment vind ik hem echt niet meer zo goed. Hij heeft trouwens ook de meeste tegendoelpunten van de hele Eredivisie tegen. Ligt natuurlijk niet alleen aan hem, maar het zegt wel wat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Beste keeper HCE: 1 Zoetebier 2 Babos 3 Waterreus. Ik vind trouwens dat AJAX er een potje van maakt met hun keepers, volgens mij is Lobont zo'n beetje de minst goede van de 4 ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag heeft hij wederom de 0 gehouden. Dus ik denk dat hij zelfs extra credits verdient. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
het hangt helemaal van de periode af, momenteel is Gentenaar in bloedvorm en is de onbetwiste nummer 1 in nederland van het vorig jaar, Gabor Babos helaas wat afgezakt. Net zoals vd Sar niet meer de keeper is die hij is geweest terwijl Westerveld momenteel een erg sterke periode doormaakt |
![]() |
|
Laatste 2 wedstrijden van AZ stond Theo Zwarthoed onder de lat en dat deed ie niet verkeerd!
![]() Das echt wel een groot talentje volgens mij. ![]() Moens gaat na dit seizoen wel weg bij AZ... Scheringa loopt m weer aardig te treiteren. Nu heeft ie weer beslag laten leggen op zijn huis en nog wat dingetjes... ![]() ![]() Dan maar weer Timmer of zelfs dat talent Zwarthoed onder de lat volgend seizoen. Waarom niet... ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Het Grote kwalificatie WK 2006 Topic USPalermo | 236 | 21-09-2005 14:12 | |
Vrije tijd |
Nederlandse elftal steeds minder goed Kaydee | 55 | 05-04-2005 19:25 | |
Vrije tijd |
Beste doelman seizoen 03/04 Shox | 120 | 15-06-2004 14:14 | |
Vrije tijd |
Beste speler van het moment in Nederland - (Voetbal) Een dijker | 73 | 26-03-2003 17:27 | |
Vrije tijd |
Slecht NL elftal! The Senna Fan | 32 | 27-08-2002 11:28 | |
Vrije tijd |
Week nr. 6: Oizo's wekelijks topic. Dit keer: De beste 11 van PSV!!!!! Mr.Oizo | 24 | 24-12-2001 14:55 |