Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed dat je die laatste zin nog even erbij zei. Ja ik vind het leuk om bij mijn vriendin te zijn. Maar nu bv, heb ik een super vet nummer op ( The Bolder and Balastic - Decibel Anthem ) dan wil ik dus echt wel met vrienden gaan dansen. Maar sommige dingen doen je toch ook alleen met je vrienden of ligt dat nou aan mij. Maar slimmezak ik wil best eens een avondje swingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Nou ik herken dit allemaal ook, maar ik denk dat het toch allemaal erbij hoort. Op gegeven moment wordt je toch ouder, kom je op jezelf te wonen en misschien moet je ook meer op je geld passen etc... en KAN je gewoon niet zoveel meer stappen en doen.
Maar ik ben het er toch niet helemaal mee eens dat als je een vriend of vriendin hebt dat je dan niet zoveel meer kan gaan doen... want je kan toch met zn beiden en de groep weg ? Dat is tenminste wel hoe het bij mij werkt en is best gezellig (hoewel ik mijn vriendin dan bijna hele avond niet zie..... pas weer als we thuis zijn )
||
Citaat:
hmm moet je me eerst maar eens wat meer over jezelf vertellen! en dan gaan we! slimmieslak@o2.nl
|
een vriendje heb ik al, en die houdt wel van stappen en andere impulsieve dingen maar hij heeft het zooooo druk!
ik zie hem nog niet eens 1 keer in de week ![]() ach en andere vrienden is wel leuk, maar ik wil liever op een of andere manier wat meer pit in dit groeppie krijgen! ach ja misschien moet ik niet zo zeuren en idd nog maar eens wat oude of juist nieuwe vriendjes opzoeken! wie bied zich aan?? x
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hmz ja daar heb ik ook last van... alleen is t bij mij zo dat ik naar andere school in andere stad ben gegaan en mn beste vriendin zichzelf dood laat bloede door alleen maar te werke thuis zitte en thuis de voorraad wijn opdrinkt.. en dan wil ze nix doen maar ik kan wel even bij dr langs komen. kan ook gezellig zijn maar ooit een keer t huis uit is ook wel even fijn.
ik had echt een hele grote leuke groep mensen die t allemaal met elkaar konden vinden maar blijkbaar vinden ze elkaar nu allemaal niet meer lief ofzo want niemand wil meer wat doen... en ik verveel me echt de pleuris sinds t uit is met mn vriend en zeer weinig school heb. btje frustratie maar dat geeft niet ![]() ennuh 'nieuwe vrienden' zoeken is ook niet zo makkelijk..tsja
|
Verwijderd
|
Hmz ik herken het niet echt.. Maar komt denk ik omdat ik eerst zelf 1 van die zoutzakjes was en nu weer helemaal opleef (elke week uit, heeeel veel weg doordeweeks, veel afspreken, veel doen, altijd bezig) dusss.. er is nog hoop!
![]() Maar misschien moet je dan maar es wat nieuwe mensen gaan ontmoeten, deze krijg je alleen mee wanneer zij het zelf ook gaan ervaren als saai en weer de drang krijgen uit te gaan en alles.. Ga gewoon op zoek naar wat feestbeestjes en ga daar lekker mee uit.. Dat betekent niet dat je deze mensen aan de kant hoeft te zetten, daar kun je gewoon naast nieuwe contacten nog bevreind mee blijven.. Mja, mensen veranderen, behoeftes veranderen, en dan is het soms dus gewoon tijd voor wat nieuwe contacten.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geen vrienden kunnen maken Katje92 | 19 | 17-04-2016 16:35 | |
Psychologie |
Onzeker en vrienden maken , hoe los je dat o~p livinglonely | 1 | 12-03-2013 12:55 | |
Liefde & Relatie |
hulp nodig met een vriend van me :( Jo_Do | 64 | 30-10-2012 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Vrijwel altijd neem ik het initiatief Verwijderd | 6 | 11-07-2012 17:29 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden zonder leven heelup | 11 | 09-01-2010 08:02 | |
De Kantine |
Puberale fratsen waar je met schaamte en nostalgie op terugkijkt Uice | 82 | 06-04-2008 12:21 |