Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tegenwoordig worden ze nooit meer verliefd
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik die persoon zelf ook leuk vind kan ik niets anders doen dan lache, vrolijk doen ect... Ben dan net een ADHD patient zondeer Ritalin...
Maar al vind ik hem niet leuk dan laa tik dat ook wel op een vriendelijke manier merken, en wanner het niet overkomt vertel ik het gewoon dat he tniets word... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik probeer haar gewoon te behandelen zoals ik elke andere gewone vriendin van me behandel. Als ik haar niet goed ken (ik weet bijvoorbeeld alleen via-via dat ze me wel ziet zitten) dan schenk ik er verder niet heel veel aandacht aan, tenzij het een schatje is, dan ga ik er wel zelf op af.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik laat merken dat ik een vriend heb, en daar blij mee ben. Dat kan heel terloops, er gaat niemand 'af ', en het is wel duidelijk.
Hoewel niet iedereen monogamie waardeert, helaas. Ik heb wel eens een keer keihard in iemands gezicht moeten zeggen dat ik geen interesse had in sex met een andere man. Maar die knul was niet zozeer verliefd als wel, eh, anderszins geïnteresseerd. Ik heb ook wel eens op klaarlichte dag recht voor zijn raap van een vent te horen gekregen dat hij wel eens met mij naar bed zou willen, meid. Ik kon alleen nog stamelen ik niet met U, meneer. Die was denk ik ook niet verliefd in de romantische zin van het woord. En toen de buurman mij perse zijn sauna wilde laten zien, heb ik weken lopen draaien dat ik dat niet wilde, maar waarom dan niet en ik hoefde me echt nergens voor te schamen en hij voelde zich wel weer man toen ik een keer luchtig gekleed rondliep, enz enz, en als het niet van mijn vriend mocht dan gingen we toch naar een openbare sauna...Die moest ik ook heel erg letterlijk zeggen dat ik alleen met mijn eigen man bloot in een sauna ging zitten. Maar verliefd, tsja, of ik heb het niet door, dat kan ook natuurlijk.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
als ik ook verliefd ben op die persoon dan laat ik het ook wel merken
maar anders ga ik ermee om zoals ik ervoor al deed ik ga er echt geen afstand van doen en ook niet meer mee omgaan xxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Als ik em niet leuk vind, dan weet ik niet wat ik moet doen en ik ga m dan maar ontwijken als ik diegene niet ken. Ken ik em wel en ik vind hem niks en ik ga dr wel goed mee om, dan denk ik dat ik dr wel over ga praten.
Als ik diegene ook leuk vind dan weet ik niet wat ik moet doen, ik probeer veel met em in contactte komen, maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer doodeng. Dus egt opvallen zal t wel niet. Alleen op msn durf ik meer, vooral als ik mensen nog nooit eerder gezien heb of vaak tegen kom ofzow. MSN praat gewoon makkelijker. Maareh, ff n vraagie aan ieder1. Is het volgens jullie geoorloofd om iemand via MSN/mail/SMS te vragen of diegene jou ook leuk vind? Of moet dat minstens per telefoon??? Of juist Face-to-Face
||
Citaat:
Vertel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart Topic #139 kroot | 500 | 17-12-2008 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 | |
Psychologie |
Mensen die Dyscaculie hebben, hoe gaan jullie ermee om meisje833 | 15 | 06-10-2006 15:40 | |
Psychologie |
mijn moeder het kutwijf......... missyleeuwarden | 17 | 04-03-2005 18:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jouw geloof en jezelf Marleen17 | 22 | 13-04-2004 16:57 | |
Psychologie |
Ben ik nu dan gek? Isabell | 4 | 13-01-2002 12:57 |