Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
in werk bij een bruna het hoofdzakelijke werk is op zaterdag de kassa, er komen nog wel andere taken bij maar kassa hoort er ook bij. Ze zeiden tegen mij dat het ook beter was voor je als je er mee oefent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @fiepje: uh, je moet geld teruggeven toch? Ik geloof niet dat een kassa het geld zo allemaal voor je neerlegt. Daar gebeuren de fouten dus. |
![]() |
||
Citaat:
Het is bij mij nooit vastgesteld, maar ik vermoed dat ik het heb. Ik zou nooit achter de kassa willen werken, vind het wel goed van je dat je dat doet! Geld en ik gaat niet samen, ik vind het zelfs eng om boodschappen te moeten betalen ![]() ![]() Net als jij heb ik een opleiding gekozen met zo min mogelijk rekenen erin: Literatuurwetenschap. Mijn ruimtelijk inzicht is trouwens nog best redelijk, maar klok kijken kan ik niet echt goed en procenten snap ik inderdaad ook niet ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet da de kassa bij de Hema ook aangeeft welke munten etc je dan terug moet geven en hoeveel van elk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn verkeersinzicht is ook niet super, maar heb toch uiteindelijk mijn rijbewijs gehaald. Heb jij de jouwe ook al? En met die administratie. Ja, dat is lastig. Ik woon nu op kamers, maar mijn ouders helpen me gewoon nog daarbij, proberen het me uit te leggen en zo, want zelf zou ik dat echt (nog) niet kunnen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|