Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik niet, maar een jongen met werkcolleges bij mij uit de groep wel.. af en toe flink irritant omdat 'ie dan weer gaat zeiken dat 'ie 't niet bij kan houden omdat z'n pc nog opgestart moet worden enzo
![]() maar tijdens hoorcollege zou het me wel handig lijken.. minder schrijven enzo.. |
![]() |
|
Ik gebruikte mijn laptop niet zo heel vaak op school, was vaak te lui om hem mee te sjouwen. Op avondopleiding neem ik hem wel vaak mee aangezien ik dan eerst een tijdje in de trein zit en geen zin heb om me te vervelen.
Nu, op stage, heb ik hem wel mee, maar nog niet gebruikt omdat ik alleen met Windows op het netwerk kan inloggen. (en dat draai ik dus niet) |
![]() |
|
Ik heb er eentje, m'n vierde al
![]() Dit is 'm: ![]() Compaq Armada M300 Pentium III 500Mhz 192mb ram 4mb videogeheugen 20gb harddisk Windows XP Professional Visual Studio.NET Microsoft Office XP Professional Geïntegreerd modem & 100-mbit netwerk. Voorheen heb ik een XT laptop gehad, een 486dx-2 en een Pentium 100. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tenzij je GTA 3 op je laptop wilt spelen, dan moet je er eentje hebben met een heftig videochipset (Geforce Go, ATI Radeon) Dan raad ik je wel een nieuwe aan ![]() |
![]() |
|
k heb wel een laptop...
afentoe als k van tevoren weet dat de studieruimte dicht is en k nog een werkstuk af moet maken neem ik em mee. of als ik een bepaald programma nodig heb voor een werkstuk, vorige week toevallig voor mn profielwerkstuk... thuis gebruik ik em wel redelijk veel of ik neem em mee, bijvoorbeeld as ik moet oppassen ofzo en ik nog een werkstuk moet maken. das wel handig gr x josie |
![]() |
|
![]() |
Ik en de halve klas heeft er eentje. Maar dat is niet raar als je in het speciaal onderwijs zit. meestal krijg je er gewoon eentje van het gak. En je kan er op het netwerk. (Super traag) Ik denk dat je zo rond de 75% die een Laptop hebben. Dit is immidels mijn tweede. Eerst een Petium 1 133, mhz en nu een celeron 666 mhz. Dit is echt alleen voor mijn handschrift. Als ik naar mijn vervolgopleiding ga neem ik hem ook gewoon mee. Hij weegt wel zwaar en heb gewoon ook nog boeken nodig dus mijn tas weegt zwaar tot zeer zwaar.
![]()
|
![]() |
Bij ons op de opleiding is het verplicht. Ik doe de MBO opleiding Marketing en Communicatie op het Albeda.
Wij moesten als een soort testgroep testen of lessen volgen met laptop handig was en zo ja, dan krijg elk volgend leerjaar M & C er 1 !! Ik vind het superhandig maar das vooral omdat alles is ons lokaal is aangepast , dus overal stopcontacten en goede internetverbinding !!
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga straks naar de universiteit, en ik zit er nog over te twijfelen of ik er een wil kopen. Die dingen zijn zo verschikkelijk duur. (nieuw minimaal 1000 euro) Misschien koop ik ook gewoon een nieuwe desktop. Krijg je tenminste een betere voor veel minder. (als je hem zelf inelkaar zet). Ik denk dat ik eerst maar eens ga afwachten.
|
![]() |
||
Citaat:
Of soms gebruikt de hele klas een labtop omdat er een opstel geschreven moet worden. Bedoel je een labtop als vervanging van boek en schrift? Lijkt me niet echt handig, en ook niet echt gezond, de hele dag achter een labtop. Maar overigens wel leuk, al gaat het misschien wel vervelen. En lastig met dingen inleveren, of je moet ook een printer in je tas mee willen nemen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
God, wat irritant die dingen.
Bij ons op de uni lopen er ook een paar van die knakkers rond (het zijn altijd van die pipo's van Management'wetenschappen'). Die zetten dan heel pontificaal dat ding midden op hun collegetafeltje zodat iedereen kan zien dat pa en ma zo lief waren om ze mee te laten doen aan een PC-Privé project. Vervolgens eerst een halfuur lang gepiep en geklik ... Een ramp. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het leuke aan dit project is overigens wel dat ik nu zit te internetten voor een klas zwetende pubers die zich nu over mijn schoolonderzoek buigen en niet zouden durven afkijken ![]() |
![]() |
|
Kheb een iBook G3 maar gebruik m eigenlijk vooral op de trein of bv tijdens kleine groepsessies als we met de groep in de bib zitten ofzo, dan zijn die dingen wel erg handig, omdat alle pc's meestal bezet zijn
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb m vanaf het begin van het jaar en gebruik m heel veel.. hebben gratis draadloos internet op school en thuis sluit ik het aan op ons netwerk.. werkt dus heel goed! heb er erg veel profijt van! ik gebruik m zo'n 4 a 5 uur per dag.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Laptop op het MBO. quincydenkt | 8 | 14-11-2010 20:17 | |
Software & Hardware |
Netwerkprobleem laptop met Windows Vista D | 2 | 28-09-2008 07:42 | |
Studeren |
Hotelschool 2 MB | 500 | 27-05-2007 18:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |