Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2002, 14:26
lake bodom
lake bodom is offline
ik heb gisteren zo'n hele discussie met een vriend van me gehad, dat meisjes veel eerder op macho's vallen, dan op lieve, verlegen jongen.. nu ik er zelf over nadenk ben ik ook alleen nog maar op macho's gevallen.. ik ben zelf al stil, en daarom heb ik heb liever een drukkere jongen om me heen..
toch zou ik liever op lieve, verlegen jonges willen vallen, die blijven je veel eerder trouw, en je hebt er veel meer aan..(maar macho's trekken me meer aan, ik denk doordat ze meer initiatief nemen..en verder weetik ook niet precies waarom, maar ze hebben een grotere aantrekkingskracht op mij)
ik denk dus eigelijk dat je voor langere duur relaties beter een lieve jongen kan hebben.. en voor kortere duur de macho's...
hoe denken jullie hierover, en op wat voor soort jonges vallen jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2002, 15:11
Jeronimo
Jeronimo is offline
Ik ben soms macho en soms verlegen...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 15:15
detention grrl
detention grrl is offline
ik vind verlegen jongens altijd in het begin wel lief, maar als er dan niets uit komt, als je dr geen normaal gesprek mee kan voeren, dan hoeft et van mij niet, maar dat is net zo goed bij macho-jongens. Het maakt voor mij dus bijster weinig uit of et n macho-jongen is of n verlegen jochie, als je dr maar n normaal gesprek mee kan voeren.
Oud 30-03-2002, 15:31
Aurora
Aurora is offline
Ik val totaaaaal niet op macho's...BAH! Lieve jongens roelen
Oud 30-03-2002, 15:35
Verwijderd
ik ga toch ook liever voor de lieve jongen..
ook al kan ie nogal eens beetje macho doen..
maar ja dat neme we d'r dan maar bij he
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 15:41
Verwijderd
Meisjes in discotheken vallen op macho's. Op andere plekken vallen ze op lieve jongens
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 15:43
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik heb me toch zoooo een hekel aan macho's...

ik bedoel... wat denken ze wel niet? dat alle meisjes voor hun in katzwijm vallen ofzo bij dat lekkere patser gedrag?

Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 16:18
Piccola
Piccola is offline
Van beide wat.. Niet zo'n super macho die denkt dat ie god is enzo, maar zo'n softie vind ik ook niet. Een lieve jongen die toch ook wel een beetje stoer is..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 16:55
Verwijderd
Niet verlegen, wel rustig.

Echt verlegen is niets voor mij, dat ben ik zelf al (in het begin, als het ijs eenmaal gebroken is niet meer ), als hij de hele tijd zit te blozen en geen zinnig woord eruit krijgt, dan weet ik ook niet wat ik er mee aanmoet.

Hij moet een gemakkelijk kunnen praten en mag best geintjes maken, zolang hij niet te lomp en luidruchtig is... weenie wat ik daar tegen heb
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:09
Verwijderd
er zit ook nog wel wat tussen een macho en verlegen lieve jongen, ik ben egt totaal geen macho, maar ook verre van verlegen, hmzzzz
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:23
Oen
Oen is offline
Met mij is het zo dat als je me normaal ziet lopen ik best wel "macho" ben. De dingen die ik doe zijn meestal ook niet altijd even verlegen. Maar eigenlijk ben houd ik gewoon van lief zijn en toevallig zie ik er macho achtig uit. Verlegen ben ik niet, krijg wel heel vaak en heel snel een rood hoofd (klinkt tegenstrijdig maar is het niet). Dus dan men ik een lieve macho.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:37
Verwijderd
Nou ik val inderdaad op macho's, maar dan bedoel ik gewoon jongens die zelfverzekerd overkomen en die staan dansen in de disco etc, niet de 'players' want die vind ik té overdreven doen. Voor hun ben je gewoon een nummer.
Maar toch zijn lieve jongens ook leuk... maar ik weet uit ervaring dat ook al is je vriendje zo lief.. als hij dan ook verlegen is (en ik denk op zich dat die combinatie vaak voorkomt), dan heb ik liever een macho. Ik denk niet dat zo'n lieve jongen me lang genoeg interesseert.. of ja, hoe leg je dat nou goed uit?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:43
Verwijderd
ik heb liever een lieve jongen maar liever geen verlegen jongen,hij moet wel een beetje mondig zijn enz.

Maar ik moet niks hebben van macho's die denken alles te zijn enz en hebben vaak minder respect voor meisjes
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 17:52
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
daag ik ben geen macho

Oud 30-03-2002, 20:22
LittleMouse
LittleMouse is offline
ik val op allebei tussen in ik hou van lieve macho's niet jongens die alleenmaar stoer doen hij mag dat ook wat serieus zijn ik vind jongens met humor leuker duzz ze moeten ook lief zijn ...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:15
scara
scara is offline
Citaat:
bloem schreef:
Ik val totaaaaal niet op macho's...BAH! Lieve jongens roelen

danku
Oud 30-03-2002, 21:35
sanne60
sanne60 is offline
Macho's zijn vaak &*##, maja, k val gewoon niet op van die 'lieve verlegen stille typetjes'....Op de een of andere manier trekken die 'machootjes'me qua uiterlijk iig meer aan...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 21:58
LittleLucille
LittleLucille is offline
vindt het wel schatig als een jongen in het begin verlegen is weet je wel...
meer er mag van mij wel beetje macho in ziten weet je wel dat ie niet te stil en te dromerig is hihi

greetzz
Oud 30-03-2002, 22:18
katrientjuh
katrientjuh is offline
je hoeft toch nog geen macho te zijn om niet verlegen te zijn?ik val zeker niet op macho's,ik haat ze juist.maar zo verlegen kan wel lief staan,maar niet voor heel de tijd,alleen zo int begin,daarna een beetje losser komen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 09:46
Esmée
Esmée is offline
Lief... maar niet verlegen Hij moet wel een beetje tegengas kunnen geven en een zelfverzekerde houding hebben, naja voor mij dan
Oud 31-03-2002, 10:06
~Roosje~
~Roosje~ is offline
Citaat:
detention grrl schreef:
ik vind verlegen jongens altijd in het begin wel lief, maar als er dan niets uit komt, als je dr geen normaal gesprek mee kan voeren, dan hoeft et van mij niet, maar dat is net zo goed bij macho-jongens. Het maakt voor mij dus bijster weinig uit of et n macho-jongen is of n verlegen jochie, als je dr maar n normaal gesprek mee kan voeren.

precies!
Oud 31-03-2002, 10:43
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
das bij mij verschillend hoor.. best lang geleden had ik iets met een macho en nu is het een mix.. hij kan macho zijn en verlegen whaa dus ik weet echt niet is verschillend bij mij
Oud 31-03-2002, 15:00
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Lief... maar niet verlegen Hij moet wel een beetje tegengas kunnen geven en een zelfverzekerde houding hebben, naja voor mij dan

ja ik ben het helemaal met je eens.
Oud 31-03-2002, 15:02
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, doe maar een kruising.. maar dan wel meer naar de kant van de lieve verlegen like 40 % macho en 60 % liev
Oud 31-03-2002, 15:45
Janet
Janet is offline
ik weet wel dat ik een **** hekel aan macho's heb,ik val op verlegen en lief....
Oud 31-03-2002, 15:57
Verwijderd
ertussen in
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 16:11
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Hmm, mijn ex was dus wel een macho en we hebben het een jaar met elkaar volgehouden ... ik val eerder op die stoute jongens, die rebels ( trekt me gewoon aan, kannet ook niet helpen ).

Mijn vriend voldoet daar totaal niet aan
Oud 31-03-2002, 16:36
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Doe mij maar die lieve verlegen jongen..
Oud 31-03-2002, 21:26
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik wil een lieve jongen met een grote mond
Ofwel een macho die heel lief is, en ja het valt te combineren, ben ik heilig van overtuigd.
Oud 31-03-2002, 21:38
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:
Citaat:
StefanLovertje schreef:
daag ik ben geen macho

wel je moe altijd stoer doen als iemand wat verkeerd zegt dan ga je altijd slaan zeg je... en je moet and ook nog slaan zei ze, maar dat doe je nooit...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 22:47
AMDFreak
AMDFreak is offline
Verlegen... in het begin zal die gozer wel verlegen zijn.. maar na een tijdje als ie bij jou zich prettig voelt, dan is ie heus niet zo erg verlegen hoor.
Oud 01-04-2002, 00:13
eden6
eden6 is offline
Macho jongens hebben zeker een bepaalde aantrekkingskracht op me!!

Zolang hij macho van buiten is en lief van binnen is het oke.

Dat wil niet zeggen dat rustige jongens niet charming zijn, maar ze vallen minder op en ik houd juist wel van jongens die een beetje bijdehand e.d. zijn...
Oud 02-04-2002, 11:14
NILSJUH
NILSJUH is offline
macho,s kunnen ook lief zijn ((kijk maar naar mij))grapje
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:25
Verwijderd
*is niet lief en ook geen macho*
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 11:43
Nena21
Nena21 is offline
Ze moeten een beetje van beide hebben
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 13:28
Roozie
Roozie is offline
Haha komt ie dan...

ik zoek het verlegene in een macho jongen!
Oud 02-04-2002, 13:58
Verwijderd
Citaat:
lake bodom schreef:
ik heb gisteren zo'n hele discussie met een vriend van me gehad, dat meisjes veel eerder op macho's vallen, dan op lieve, verlegen jongen.. nu ik er zelf over nadenk ben ik ook alleen nog maar op macho's gevallen.. ik ben zelf al stil, en daarom heb ik heb liever een drukkere jongen om me heen..
toch zou ik liever op lieve, verlegen jonges willen vallen, die blijven je veel eerder trouw, en je hebt er veel meer aan..(maar macho's trekken me meer aan, ik denk doordat ze meer initiatief nemen..en verder weetik ook niet precies waarom, maar ze hebben een grotere aantrekkingskracht op mij)
ik denk dus eigelijk dat je voor langere duur relaties beter een lieve jongen kan hebben.. en voor kortere duur de macho's...
hoe denken jullie hierover, en op wat voor soort jonges vallen jullie?

beetje generaliserend, alsof er alleen maar of macho's zijn en liev jongens...en een drukke(re) jongen is iets heel anders dan een macho, vinnet n beetje onzin...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:02
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
van alletwee een klein beetje

van die macho figuren vind ik echt verschrikkelijk
maar een klein beetje mag wel
en ook wel een klein beetje verlegen maar niet te
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:45
Severus
Severus is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ik heb gisteren zo'n hele discussie met een vriend van me gehad, dat meisjes veel eerder op macho's vallen, dan op lieve, verlegen jongen..
Helaas voldoe ik ook aan dat stereotype. Ik val ook vooral op macho's. Ze moeten niet té macho zijn, maar een beetje. Wel is het zo dat de macho's waar ik steeds op val, een heel gevoelige, kwetsbare, verlegen en lieve kant hebben. Door hun macho-gedrag proberen ze dat dan te verbergen en dat vind ik dan wel schattig.

Ik denk dat het feit dat ik over het algemeen op macho's val ook komt doordat ik zelf ook precies zo ben: een stoere meid met een verlegen kant.

Overigens vind ik het wel een beetje te algemeen gezegd dat relaties met macho's maar van korte duur zijn en relaties met lievere jongens meer van de langere duur. Met een macho kun je ook een lange, duurzame relatie hebben, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn (je hoort wel vaker dat ze zeggen dat macho's je verdriet doen, wat soms wel opgaat). En met een lieve, verlegen jongen kun je ook een korte relatie hebben, bijvoorbeeld als de relatie stukgaat doordat hij zich niet openstelt tegenover jou en gesloten en verlegen blijft. En ga zo maar door.

Ripper
Oud 04-04-2002, 15:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Kijk, een watje; daar zit niemand op te wachten. Maar ook niet op een vent die de ene na de andere "chick" verslijt...(Hell neej!!) Geef mij maar gewoon een grappige, beetje stoere, lieve en leuke jongen die wel wat lef heeft....MIJN VRIENDJUH DUZ!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:29
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
een macho.......NOPE...........een heel verlegen jochie.......NOPE.......gewoon iemand waarmee je dik kan lachen en mee kan praten JEPPERS!!!!!!............gewoon mn lieve vriendkuh
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:54
Verwijderd
ik hou van macho's want die zijn meestal wel zelfverzekerd... en verlegen jongens is zo een gedoe... of is dat een beetje kortzichtig?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:02
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Uhm... iets er tussen in mag ook??
Beetje macho mag wel, maar beetje verlegen ook wel..
Ach ik heb de combi wel gevonden eigenlijk ..

Kus
Oud 04-04-2002, 20:05
U-NiQ
U-NiQ is offline
Ik heb geen idee wie mij meer aanspreken.. Ik denk beide wel Al zijn verlegen jongens wel wat liever.. Denk ik Maar mat macho's kan je denk ik meer lachen. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Oud 04-04-2002, 20:13
Verwijderd
moet niks van macho's hebben,(niet te) verlegen en lief is veelb eter.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:33
Cinamon
Cinamon is offline
ik vind het heeeeeeeeeeeeeeerlijk om af en toe lekker een machootje te hebben maar ook wel op zijn tijd ff de lieve friend die ff 5min. luistert
Oud 05-04-2002, 19:56
droomkoningin
droomkoningin is offline
Mn vriend is gewoon een gezellige prater.Een macho is t niet, maar ook geen softie.Veel mensen kennen m, maar hij loopt niet met zichzelf te koop.En hij kan heeeel verlegen zijn Want ik kan m heeeeeel verlegen maken En das KEI LIEF!!!!!
Reageren

Regels voor berichten