Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Macho jongens hebben zeker een bepaalde aantrekkingskracht op me!!
Zolang hij macho van buiten is en lief van binnen is het oke. Dat wil niet zeggen dat rustige jongens niet charming zijn, maar ze vallen minder op en ik houd juist wel van jongens die een beetje bijdehand e.d. zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
beetje generaliserend, alsof er alleen maar of macho's zijn en liev jongens...en een drukke(re) jongen is iets heel anders dan een macho, vinnet n beetje onzin... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het feit dat ik over het algemeen op macho's val ook komt doordat ik zelf ook precies zo ben: een stoere meid met een verlegen kant. ![]() ![]() Overigens vind ik het wel een beetje te algemeen gezegd dat relaties met macho's maar van korte duur zijn en relaties met lievere jongens meer van de langere duur. Met een macho kun je ook een lange, duurzame relatie hebben, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn (je hoort wel vaker dat ze zeggen dat macho's je verdriet doen, wat soms wel opgaat). En met een lieve, verlegen jongen kun je ook een korte relatie hebben, bijvoorbeeld als de relatie stukgaat doordat hij zich niet openstelt tegenover jou en gesloten en verlegen blijft. En ga zo maar door. Ripper
|
Mn vriend is gewoon een gezellige prater.Een macho is t niet, maar ook geen softie.Veel mensen kennen m, maar hij loopt niet met zichzelf te koop.En hij kan heeeel verlegen zijn
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verlang naar iemand.. Anoniem111 | 25 | 01-09-2011 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Geen relatie wilco984 | 67 | 30-07-2003 21:09 | |