Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 21:07
VELOCITY
VELOCITY is offline
Ik ben wanhopig...
16, en nog geen lief.
Maar ik ga wel uit. Maar hoe moet ik haar nu versieren ???
Vetel me al jullie versier trukjes. Ik heb ze HARD nodig

Alvast bedankt,
-xXx- VELOCITY
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 21:11
ABrules
ABrules is offline
wanhopig??? ik zou je eerder als hopeloos betitelen, je kan doen wat je wil... alle trucjes uithalen, ze werken toch geen van allemaal als zij niets wil...

zeggen wat je van dr vind enzo... keer iets met haar doen ofzo, wil nog weleens de relatie bevorderen, maar je trucjes... heb je niks aan, het grootste gedeelte is flauwekul en het andere gedeelte werkt alleen als dat meisje(of jongen voor andersom dan) wil dat het werkt...

en je hebt nog een zoekfunctie weet je... een hele hoop topics hierover...
Oud 17-01-2003, 21:16
alwaysgood
alwaysgood is offline
niet meer echt orgineel maarjah:
tip1: zorg voor een stroomaansluiting in de beurt, desnoods met verlengkabel, noodagreator
tip2: zorg voor een kerstverlichting, het liefst met verschillende kleure, kijkt mooier
tip3: hang kerstballen in haar oren
tip 4: hang slingers om haar heen
en als finishing touch zet je een piek op haar hoofd en als je die niet hebt een feestmuts

succes gegarandeerd, ik spreek uit ervaring
Oud 17-01-2003, 21:18
Antediluvian
Antediluvian is offline
Jouw tijd komt nog wel, ik ben veel ouder en heb er ook nog geen gehad en mij zeggen ze ook altijd dat het wel goed gaat komen, dus...
Oud 17-01-2003, 21:19
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
VELOCITY schreef:
Ik ben wanhopig...
16, en nog geen lief.

Alvast bedankt,
-xXx- VELOCITY
Moeilijk

Nouja in ieder geval kreeg ik ook 'pas' (?) op mijn 16e mijn eerste vriendin met wie ik ook gezoend heb, dus dat geeft helemaal niets..

Je zou in ieder geval kunnen beginnen met oogcontact maken en naar haar glimlachen, verder zou ik het ook niet weten.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:48
Verwijderd
Oogcontact is idd vrij belangrijk, veel met haar doen, praten ook. En je moet zeggen wat je van haar vindt, begin hiermee subtiel en maak het dan steeds minder subtiel zeg maar, bouw het langzaam af.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 02:31
Kadaver
Kadaver is offline
Het volgende heb ik eerder eens gepost:

Versieren is een kunst en de meeste kennis kun je halen uit de sociale psychologie. Ikzelf beschouw versieren als een proces waarin verschillende situaties vragen om ander soort gedrag. Er zijn verschillende strategieen mogelijk. Je kunt bijvoorbeeld actief de versierder zijn. Je kunt echter ook een situatie creeren waarin jij degene bent die versierd wordt. Je kunt jezelf opstellen als easy to get, of als hard to get.....enz enz. Een goede versierder is iemand die dit alles kan combineren binnen één situatie. Hij/zij positioneert zichzelf zichzelf als zijnde iemand die versierd wordt terwijl hij/zij eigenlijk actief aan het versieren is.

De kunst blijft echter dat je weet welke strategie bij welke soort personen past.
Je kunt je voorstellen dat een breezerslet (om maar eens een voorbeeld te noemen ) op een andere manier versierd moet worden dan een belezen hockeymeisje.....meestal hanteer ik grofweg de volgende stappen:

Stap 1 is dus niks anders dan het uitzoeken van de persoon op wie je je wilt richten en een inschatting maken wat voor soort type dit is (hokjes denken inderdaad...in dit soort situaties waarin je snel moet handelen eigenlijk de beste oplossing). Meestal zegt kleding al heel veel, je kunt ook letten op de personen om haar heen. Als je eenmaal een inschatting hebt gemaakt dan moet je goed in je achterhoofd houden dat die inschatting wel een hele verkeerde kan zijn. Enige flexbiliteit is dus gewenst.

Stap 2 is het leggen van non-verbaal contact, meestal oogcontact. Dit is voor de meeste mensen een groot probleem. Veel mensen zeggen dat als ze eenmaal met een meisje aan het praten zijn het zoenen en dergelijke op termijn wel komt. Probleem zit hem dus in het leggen van het eerste contact. Er is hierboven al het een en ander gezegd over oogcontact. Oogcontact is zeker belangrijk. Iedereen kent die situatie wel waarin je elkaar aankijkt op een afstandje...en eigenlijk nèt iets te lang dan normaal. De onzekerheid slaat dan een beetje toe want je vraagt je af wat er precies achter zit. Veel prutsers (lees jongens ) trekken te snel de conclusie dat het meisje in kwestie vast en zeker interesse heeft. Dit kan echter van alles zijn. Mensen kunnen je iets te lang aankijken omdat ze denken je ergens van te kennen, of ze kijken je aan omdat jijzelf juist totaal onbekend bent, of ze kijken je per toeval te lang aan, of.... ze kijken je aan vanwege oprechte interesse omdat je er wel goed uitziet of een bepaalde uitstraling hebt. Om te kijken wat er precies achter dat oogcontact zit doe ik meestal het volgende:

Ik loop richting de dame in kwestie en ik kijk als ik haar passeer even net iets te lang aan. Vervolgens loop ik een paar meter verder en kijk ik snel even naar achter om te zien of ze me heeft gevolgd met haar blik. Als dat inderdaad het geval was dan kun je stellen dat er een bepaalde vorm van interesse is...tenminste..daar ga ik gemakshalve even van uit. Er zijn natuurlijk altijd van die vrouwen die al lang een vriendje hebben of van die vrouwen die gewoon even zin hebben om de man eens flink te pesten. Ze tonen dan interesse om je vervolgens na een tijdje flink te laten vallen. Tja...kan gebeuren...de kunst is dat je kunt denken 'SCHIJT' als je dit overkoomt.

Als een meisje me steeds vaker aankijkt dan beschouw ik dat dus als een uitnodiging van haar kant dat ze benaderd mag worden.
Is dat niet het geval dan probeer ik het niet eens meer en ga ik lekker verder feesten met mijn vrienden

Stap 3 is het leggen van verbaal contact. Ook hier is al veel over gezegd. Wat is dan de beste openinszin? Soms helpen ze wel, en soms helpen ze totaal niet. Maar onthoud dat de meeste mensen het wel leuk vinden om geconfronteerd te worden met een openinszin. Met name vrouwen, niet eens zozeer omdat het best wel egostrelend is maar met name omdat ze ze veel lol kunnen hebben van vreselijk slechte openinszinnen die ze al tig keer in hun carriere langs hebben horen komen . Dat openinszinnen van oude vieze mannetjes, lelijke enge freaks etc per definitie nooit gewaardeerd zal worden hoeft natuurlijk geen enkel betoog.

Het succes van een openinszin/actie hangt een beetje af van je persoonlijkheid en van degene die je probeert te versieren. Je hebt mensen die heel open zijn en van alles durven, en je hebt mensen die heel stil zijn en verlegen. Dit soort informatie kun je snel afleiden uit lichaamstaal. (meer informatie op www.lichaamstaal.com )

Meestal zijn het de durfers die de eerste stap zetten. Meestal reageer ik spontaan en impulsief op een bepaalde situatie die ontstaat. Ik denk er dus niet bij na maar doe het gewoon. Een standaaard openinszin is iets wat niet bij me past en wat ook niet bij mij zal werken. Openinszinnen zijn namelijk te gepland...je stapt op iemand af en je weet al wat je wilt zeggen. Niet impulsief dus en dus doe ik het niet. Ik kan me echter voorstellen dat andere personen hier veel minder moeite mee hebben. Of ze hiermee succes behalen is dan natuurlijk weer de vraag. Dit geldt natuurlijk ook voor impulsieve acties..ze kunnen humoristisch en leuk opgevat worden...maar je kunt er ook een klap aan over houden .

Een paar voorbeelden voor durfers:

Aan de bar 'per ongeluk' drankje van de persoon in kwestie opdrinken/omstoten, excuses aanbieden en nieuw drankje aanbieden...gesprek komt vervolgens vanzelf op gang.

Geil dansend de persoon in kwestie aankijken.... vervolgens langzaam op hem/haar afkomen en in zijn/haar oor fluisteren: 'blijf je alleen maar naar me kijken, of ga je ook nog met me dansen?' Ongeacht wat de persoon zal doen zal er altijd een gesprek op gang komen.

Voorbeeld voor verlegen types:

Als een vriend van jouw in gesprek is met iemand en je ziet dat die persoon iemand bij zich heeft die een beetje hulpeloos om zich heen kijkt, aarzel niet en vraag gewoon heel normaal aan diegene of hij/zij je vriend ergens van kent. Het antwoord weet je natuurlijk al en is meestal nee maar het gesprek heeft in ieder geval een begin. In deze situatie kan de verlegen persoon gewoon zichzelf blijven en heel relaxt doen.

Stap 4 is achterhalen of de persoon in kwestie wel is zoals je dacht dat die was. Eerste indrukken kunnen soms heel verkeerd zijn. Meestal probeer ik in deze stap te peilen wat haar intelligentie is. Een paar moeilijke onderwerpen aansnijden, letten op haar woordkeus etc zijn manieren om dat te achterhalen. Persoonlijk knap ik gelijk af op relatief domme meiden. Voor Casanova echter maakte het niet uit...hij versierde dames van adel tot simpele boerinnen.

Stap 5 is het creeren van een interessant gesprek.

Bah...ik heb echt teveel geschreven..er komen eigenlijk nog heleboel stappen maar ik heb er even geen zin meer in. Misschien dat ik het later weer aanvul.

Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 02:34.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:54
Lilything
Lilything is offline
vind t errug grappig om te lezen

vul maar aan die handel

knuffels.....
Oud 20-01-2003, 08:57
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
vind t errug grappig om te lezen

vul maar aan die handel

knuffels.....
Als ik tijd heb zal ik het aanvullun
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 09:34
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Kadaver schreef:
Als ik tijd heb zal ik het aanvullun
Nog meer?!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:30
Lilything
Lilything is offline
jaaaaaaaaaaa vind t kewl om te lezen
grappig, maar ook herkenbaar

knuffels.....
Oud 20-01-2003, 13:06
NielZ
NielZ is offline
Mooi verhaal.

Enne topicstarter: 16 is geen énkele reden om al wanhopig te zijn; ik begon toen ik tegen de 17 aanliep...
Oud 21-01-2003, 16:58
VELOCITY
VELOCITY is offline
Citaat:
Kadaver schreef:
Bah...ik heb echt teveel geschreven..er komen eigenlijk nog heleboel stappen maar ik heb er even geen zin meer in. Misschien dat ik het later weer aanvul.
WAAW, dat is perfect !!!
Maar vele trouwe lezers wachten op het vervolg !!!

Alvast bedankt,
VELOCITY
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:01
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Als ik die lappen tekst zie durf ik niks toe tevoegen.

Alleen maar suc6!

PeaCe
Oud 21-01-2003, 18:05
Talon
Talon is offline
Citaat:
VELOCITY schreef:
Ik ben wanhopig...
16, en nog geen lief.

Alvast bedankt,
-xXx- VELOCITY
hoe wanhopig moet ik dan wel niet zijn.. ben 4 jaar ouder!

*leeft al bijna niet meer *
Oud 21-01-2003, 18:45
Verwijderd
Citaat:
NielZ schreef:
Mooi verhaal.

Enne topicstarter: 16 is geen énkele reden om al wanhopig te zijn; ik begon toen ik tegen de 17 aanliep...
Jan-Peter kreeg pas op z'n 36e iets
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 18:59
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Talon schreef:
hoe wanhopig moet ik dan wel niet zijn.. ben 4 jaar ouder!
Gaan we weer tegen elkaar opbieden ??

Ik bied 26 jaar
Oud 21-01-2003, 19:00
Nadia Durnen
Nadia Durnen is offline
Citaat:
Kadaver schreef:
Het volgende heb ik eerder eens gepost:

Versieren is een kunst en de meeste kennis kun je halen uit de sociale psychologie. Ikzelf beschouw versieren als een proces waarin verschillende situaties vragen om ander soort gedrag. Er zijn verschillende strategieen mogelijk. Je kunt bijvoorbeeld actief de versierder zijn. Je kunt echter ook een situatie creeren waarin jij degene bent die versierd wordt. Je kunt jezelf opstellen als easy to get, of als hard to get.....enz enz. Een goede versierder is iemand die dit alles kan combineren binnen één situatie. Hij/zij positioneert zichzelf zichzelf als zijnde iemand die versierd wordt terwijl hij/zij eigenlijk actief aan het versieren is.

De kunst blijft echter dat je weet welke strategie bij welke soort personen past.
Je kunt je voorstellen dat een breezerslet (om maar eens een voorbeeld te noemen ) op een andere manier versierd moet worden dan een belezen hockeymeisje.....meestal hanteer ik grofweg de volgende stappen:

Stap 1 is dus niks anders dan het uitzoeken van de persoon op wie je je wilt richten en een inschatting maken wat voor soort type dit is (hokjes denken inderdaad...in dit soort situaties waarin je snel moet handelen eigenlijk de beste oplossing). Meestal zegt kleding al heel veel, je kunt ook letten op de personen om haar heen. Als je eenmaal een inschatting hebt gemaakt dan moet je goed in je achterhoofd houden dat die inschatting wel een hele verkeerde kan zijn. Enige flexbiliteit is dus gewenst.

Stap 2 is het leggen van non-verbaal contact, meestal oogcontact. Dit is voor de meeste mensen een groot probleem. Veel mensen zeggen dat als ze eenmaal met een meisje aan het praten zijn het zoenen en dergelijke op termijn wel komt. Probleem zit hem dus in het leggen van het eerste contact. Er is hierboven al het een en ander gezegd over oogcontact. Oogcontact is zeker belangrijk. Iedereen kent die situatie wel waarin je elkaar aankijkt op een afstandje...en eigenlijk nèt iets te lang dan normaal. De onzekerheid slaat dan een beetje toe want je vraagt je af wat er precies achter zit. Veel prutsers (lees jongens ) trekken te snel de conclusie dat het meisje in kwestie vast en zeker interesse heeft. Dit kan echter van alles zijn. Mensen kunnen je iets te lang aankijken omdat ze denken je ergens van te kennen, of ze kijken je aan omdat jijzelf juist totaal onbekend bent, of ze kijken je per toeval te lang aan, of.... ze kijken je aan vanwege oprechte interesse omdat je er wel goed uitziet of een bepaalde uitstraling hebt. Om te kijken wat er precies achter dat oogcontact zit doe ik meestal het volgende:

Ik loop richting de dame in kwestie en ik kijk als ik haar passeer even net iets te lang aan. Vervolgens loop ik een paar meter verder en kijk ik snel even naar achter om te zien of ze me heeft gevolgd met haar blik. Als dat inderdaad het geval was dan kun je stellen dat er een bepaalde vorm van interesse is...tenminste..daar ga ik gemakshalve even van uit. Er zijn natuurlijk altijd van die vrouwen die al lang een vriendje hebben of van die vrouwen die gewoon even zin hebben om de man eens flink te pesten. Ze tonen dan interesse om je vervolgens na een tijdje flink te laten vallen. Tja...kan gebeuren...de kunst is dat je kunt denken 'SCHIJT' als je dit overkoomt.

Als een meisje me steeds vaker aankijkt dan beschouw ik dat dus als een uitnodiging van haar kant dat ze benaderd mag worden.
Is dat niet het geval dan probeer ik het niet eens meer en ga ik lekker verder feesten met mijn vrienden

Stap 3 is het leggen van verbaal contact. Ook hier is al veel over gezegd. Wat is dan de beste openinszin? Soms helpen ze wel, en soms helpen ze totaal niet. Maar onthoud dat de meeste mensen het wel leuk vinden om geconfronteerd te worden met een openinszin. Met name vrouwen, niet eens zozeer omdat het best wel egostrelend is maar met name omdat ze ze veel lol kunnen hebben van vreselijk slechte openinszinnen die ze al tig keer in hun carriere langs hebben horen komen . Dat openinszinnen van oude vieze mannetjes, lelijke enge freaks etc per definitie nooit gewaardeerd zal worden hoeft natuurlijk geen enkel betoog.

Het succes van een openinszin/actie hangt een beetje af van je persoonlijkheid en van degene die je probeert te versieren. Je hebt mensen die heel open zijn en van alles durven, en je hebt mensen die heel stil zijn en verlegen. Dit soort informatie kun je snel afleiden uit lichaamstaal. (meer informatie op www.lichaamstaal.com )

Meestal zijn het de durfers die de eerste stap zetten. Meestal reageer ik spontaan en impulsief op een bepaalde situatie die ontstaat. Ik denk er dus niet bij na maar doe het gewoon. Een standaaard openinszin is iets wat niet bij me past en wat ook niet bij mij zal werken. Openinszinnen zijn namelijk te gepland...je stapt op iemand af en je weet al wat je wilt zeggen. Niet impulsief dus en dus doe ik het niet. Ik kan me echter voorstellen dat andere personen hier veel minder moeite mee hebben. Of ze hiermee succes behalen is dan natuurlijk weer de vraag. Dit geldt natuurlijk ook voor impulsieve acties..ze kunnen humoristisch en leuk opgevat worden...maar je kunt er ook een klap aan over houden .

Een paar voorbeelden voor durfers:

Aan de bar 'per ongeluk' drankje van de persoon in kwestie opdrinken/omstoten, excuses aanbieden en nieuw drankje aanbieden...gesprek komt vervolgens vanzelf op gang.

Geil dansend de persoon in kwestie aankijken.... vervolgens langzaam op hem/haar afkomen en in zijn/haar oor fluisteren: 'blijf je alleen maar naar me kijken, of ga je ook nog met me dansen?' Ongeacht wat de persoon zal doen zal er altijd een gesprek op gang komen.

Voorbeeld voor verlegen types:

Als een vriend van jouw in gesprek is met iemand en je ziet dat die persoon iemand bij zich heeft die een beetje hulpeloos om zich heen kijkt, aarzel niet en vraag gewoon heel normaal aan diegene of hij/zij je vriend ergens van kent. Het antwoord weet je natuurlijk al en is meestal nee maar het gesprek heeft in ieder geval een begin. In deze situatie kan de verlegen persoon gewoon zichzelf blijven en heel relaxt doen.

Stap 4 is achterhalen of de persoon in kwestie wel is zoals je dacht dat die was. Eerste indrukken kunnen soms heel verkeerd zijn. Meestal probeer ik in deze stap te peilen wat haar intelligentie is. Een paar moeilijke onderwerpen aansnijden, letten op haar woordkeus etc zijn manieren om dat te achterhalen. Persoonlijk knap ik gelijk af op relatief domme meiden. Voor Casanova echter maakte het niet uit...hij versierde dames van adel tot simpele boerinnen.

Stap 5 is het creeren van een interessant gesprek.

Die arme jongen mag wel een kladblok meenemen.

Ik kan kort zeggen, maak af en toe een lieve opmerking. Zorg dat ze zich op haar gemak voelt. En als ze je ziet zitten, dan komt het vanzelf wel.

Versieren is overigens geen studie maar een gevoelskwestie. Je moet leren de gedachte/lichaamstaal van het meisje in kwestie te snappen. En wees niet bang om af te gaan. Het is best lief als je kwetsbaar overkomt. Dus ga nou niet als een macho rondlopen maar blijf jezelf.

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:07
Verwijderd
Ugh. 'Versieren'.
Gewoon niet proberen om haar te versieren, dat is altijd zo doorzichtig.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:08
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Nadia Durnen schreef:
Je moet leren de gedachte/lichaamstaal van het meisje in kwestie te snappen.
ja en daar zit het em dus in.. dat is onmogelijk
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:15
Nadia Durnen
Nadia Durnen is offline
Citaat:
Big Brother schreef:
ja en daar zit het em dus in.. dat is onmogelijk
Voor jongens zoals jij waarschijnlijk wel, jah. Ik bedoel, als een meisje de andere kant op kijkt als je haar aanspreekt, dan gaat er toch wel een belletje rinkelen. En nee, dat kan nooit helemaal maar je mag ook wel wat moeite doen. Je moet haar ook verdienen. Het zijn geen stukken vlees die je even snel bij de poelier kunt afhalen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:17
ZerO
ZerO is offline
jezelf blijven en ontwijk openingszinnen ..die zijn echt te erg voor woorden ! of jah als je openingszinnen wil gaan gebruiken wees een beetje origineel en vraag haar niet of ze een vuurtje heeft ...
en nooit maar dan ook nooit zoiets zeggen : ooh deed het zeer . wat ? jah toen je uit de hemel was gevallen ...
Oud 21-01-2003, 19:39
Jointme
Jointme is offline
Citaat:
ZerO schreef:
jezelf blijven en ontwijk openingszinnen ..die zijn echt te erg voor woorden ! of jah als je openingszinnen wil gaan gebruiken wees een beetje origineel en vraag haar niet of ze een vuurtje heeft ...
en nooit maar dan ook nooit zoiets zeggen : ooh deed het zeer . wat ? jah toen je uit de hemel was gevallen ...
Moet je nou wel of niet jezelf blijven?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:42
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Jointme schreef:
Moet je nou wel of niet jezelf blijven?
kun je niet lezen ?
Oud 21-01-2003, 19:49
Jointme
Jointme is offline
Citaat:
ZerO schreef:
kun je niet lezen ?
Nou nee, en het is gewoon en vraag. Je hoeft niet gelijk als een halfgare bitch te doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2003, 19:52
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Jointme schreef:
Nou nee, en het is gewoon en vraag. Je hoeft niet gelijk als een halfgare bitch te doen
ik vroeg toch ook alleen maar iets ! dus wat is er zo onduidelijk aan mijn post ?
Oud 21-01-2003, 19:56
Jointme
Jointme is offline
Citaat:
ZerO schreef:
jezelf blijven en ontwijk openingszinnen ..die zijn echt te erg voor woorden !
Is dat zoals in, wees niet jezelf en verzin een goede openingszin? Dat was niet echt duidelijk
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 19:58
ZerO
ZerO is offline
Jah als je wat duidelijker leest kun je zien dat ik zei wees jezelf en gebruik geen openingszinnen ..maar als je het zo graag wil doe het dan goed en verzien een goeie ...dat betekent toch niet gelijk dat je je zelf niet meer ben of wel ?
Oud 21-01-2003, 20:01
Jointme
Jointme is offline
Citaat:
ZerO schreef:
Jah als je wat duidelijker leest kun je zien dat ik zei wees jezelf en gebruik geen openingszinnen ..maar als je het zo graag wil doe het dan goed en verzien een goeie ...dat betekent toch niet gelijk dat je je zelf niet meer ben of wel ?
IDD

Wat dacht je van "Mag even bij je komen staan/zitten, ik heb het gevoel dat het hier heel gezellig is". Of, "Kun je even helpen zoeken, ik ben je telefoonnummer hier ergens verloren".

?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:04
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Jointme schreef:
IDD

Wat dacht je van "Mag even bij je komen staan/zitten, ik heb het gevoel dat het hier heel gezellig is". Of, "Kun je even helpen zoeken, ik ben je telefoonnummer hier ergens verloren".

?
het kan altijd erger
Oud 21-01-2003, 20:06
Jointme
Jointme is offline
Citaat:
ZerO schreef:
het kan altijd erger
Ik heb er al 2 keer suc6 mee gehad

P.S. hierop staat een ©
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:10
ZerO
ZerO is offline
[/B]
Citaat:
Jointme schreef:
P.S. hierop staat een © [/B]
wees maar niet bang zo leuk vond ik ze ook weer niet
Oud 21-01-2003, 20:12
Jointme
Jointme is offline
Citaat:
ZerO schreef:

wees maar niet bang zo leuk vond ik ze ook weer niet [/B]
Kan wel kloppen want in de handleiding die ik er bij kreeg, stond dat het alleen werkt met half-dronken Breezer-meisjes
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:16
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Jointme schreef:
Kan wel kloppen want in de handleiding die ik er bij kreeg, stond dat het alleen werkt met half-dronken Breezer-meisjes
jah en ik ben meestal een 100% dronken anti breezer-meisje *aah wat ben ik grappig *
Oud 21-01-2003, 20:34
Knabbel
Knabbel is offline
Het is vreselijk irritant om erachter te komen dat iemand niet is zoals je dacht dat diegene zou zijn.... En als iemand je niet leuk vindt om wie je bent. Pech dan!!!

Dus wat ik de jongens/mannen (of meisjes/vrouwen want dat kan tegenwoordig ook in deze maatschappij ) wil aanraden is vooral JEZELF blijven!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 22:25
Talon
Talon is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Gaan we weer tegen elkaar opbieden ??

Ik bied 26 jaar
ik ken iemand die is 28!
Oud 22-01-2003, 10:25
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Nadia Durnen schreef:
Voor jongens zoals jij waarschijnlijk wel, jah. Ik bedoel, als een meisje de andere kant op kijkt als je haar aanspreekt, dan gaat er toch wel een belletje rinkelen. En nee, dat kan nooit helemaal maar je mag ook wel wat moeite doen. Je moet haar ook verdienen. Het zijn geen stukken vlees die je even snel bij de poelier kunt afhalen.
wat bedoel je met dat eerste?
en trouwens, dat vind ik ook, maar jongens zijn ook geen stukken vlees.. net zo min als de vrouwen.. en zo zie ik vrouwen ook niet trouwens
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 11:03
Sano
Sano is offline
Citaat:
Nadia Durnen schreef:
Bij mij moet een meisje een bordje 'poelier' om haar nek hebben hangen anders weet ik uberhaupt niet of er wat af te halen valt
Om wat te nuanceren als een meisje me hints geeft vat ik ze absoluut niet op of helemaal verkeerd.
Dus ik probeer lichaamstaal niet te begrijpen, lekker op los lullen en als ze geen interesse heeft merk je dat snel genoeg.

Laatst gewijzigd op 22-01-2003 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef:
wanhopig??? ik zou je eerder als hopeloos betitelen, je kan doen wat je wil... alle trucjes uithalen, ze werken toch geen van allemaal als zij niets wil...

zeggen wat je van dr vind enzo... keer iets met haar doen ofzo, wil nog weleens de relatie bevorderen, maar je trucjes... heb je niks aan, het grootste gedeelte is flauwekul en het andere gedeelte werkt alleen als dat meisje(of jongen voor andersom dan) wil dat het werkt...

Kijk, jij hebt het door!
*klapklap*
Bovendien is het feit '16 & nog geen lief' heus niet zo rampzalig.... hoor!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 17:24
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Talon schreef:
ik ken iemand die is 28!
dat is nog niks man!

Ik ken iemand die 46 is
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:50
Talon
Talon is offline
Citaat:
Another Way schreef:
dat is nog niks man!

Ik ken iemand die 46 is
jij wint..
Oud 23-01-2003, 11:54
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Wat een schitterende topic
Ik wordt er helemaal lyrisch van...al spreekt dat de meeste meiden volgens mij niet zo aan..
Kijk:
Ik snap vrouwen nooit zo:
Je moet aardig doen, maar ook weer niet want dan ben je niet spannend genoeg..
Je moet complimenteus zijn maar ook weer niet om dezelfde reden.
Je moet hard to get spelen maar ook weer niet anders denkt ze dat je haar helemaal niet wilt..
VROUWEN ZE ZIJN ZO ONTZETTEND MOEILIJK>>
( maar met die lappen text ben ik al iets verder in het proces)
Danke Schön..
Oud 23-01-2003, 11:59
Evito
Evito is offline
Citaat:
VELOCITY schreef:
Ik ben wanhopig...
16, en nog geen lief.
[/COLOR]
Ik kijk meestal gewoon iemand aan en dan lach ik even. Dat werkt wel. Maar dan moet ik ze weer afwijzen omdat ik geen relatie wil met iemand die ik in een uitgaansgelegenheid heb ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:09
Verwijderd
16, en dan al op zoek naar een lief.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 17:26
Last Resort
Last Resort is offline
ik was ook 16 toen ik mn eerste vriendin kreeg....., ben nog steeds 16 trouwes, maar tis alweer uit GA er niet wanhopig naar op zoek, want dan zul je het nie vinden...........
Oud 23-01-2003, 18:31
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
Evito schreef:
Maar dan moet ik ze weer afwijzen omdat ik geen relatie wil met iemand die ik in een uitgaansgelegenheid heb ontmoet.
dacht dat jij geen enkele uitgaansgelegenheid meer bezocht of heb ik dat verkeerd begrepen?
Oud 23-01-2003, 18:45
Evito
Evito is offline
Citaat:
xcorienx schreef:
dacht dat jij geen enkele uitgaansgelegenheid meer bezocht of heb ik dat verkeerd begrepen?
Haha,
goed opgelet. Nou mijn terminologie liet het ietwat afweten; eigenlijk reken ik hierbij de V&D en de HEMA en het station en de EXPO etc. ook tot die gelegenheden. En daar kom ik wel eens. Daar moet ik gewoon wel eens heen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:54
DarkRaven
DarkRaven is offline
grijp je kans
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten