Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals nare man al zei, probeer je Firmware maar eens te updaten. En de meest recente versie van Nero gebruiken. Hij zegt eerst dat er te weinig ruimte op de CD is, daarna komt een window met de vraag of je overburn wilt inschakelen.
||
Citaat:
Maradinus: dit kan ook het probleem bij jou zijn, bij opties etc. moet je Disk at Once gebruiken, en niet Track at Once.
||
Citaat:
Ik zag nog ergens in nero track at once staan wat dingen uitgeschkkelt en toen op disc et once geklit cd erin en idd hij vroeg om overburn dus kan ik vanavond met mijn vriedin 8 mile zien. thxxx
||
Citaat:
![]() Ik dacht meteen, oh dat had ik nog niet verteld, je moet DoA gebruiken, ToA werkt niet met overburning. Die fout had ik ook al eens gemaakt zelf. ![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
nu kan er trouwens ook wel een slotjuh op
||
Citaat:
![]() Nero Express vind ik zelf het lekkerst werken, maar je hebt wel 5.5.10.0 of hoger nodig, wil dat lekker werken. Versie ervoor zaten wat kevertjes in. ![]() En een slotje gaat alleen op een topic indien deze verkeerd is, niet als de topicstarter het antwoord op zijn of haar vraag heeft.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Nero] Fixatie Fout Verwijderd | 8 | 16-07-2006 20:47 | |
Software & Hardware |
[Nero] CD branden mislukt Motaro | 2 | 30-09-2005 17:34 | |
Software & Hardware |
[DVD's] Overburning DVD-R's? D@mien | 0 | 09-05-2004 19:56 | |
Software & Hardware |
[Nero] Overburn Paniccore | 4 | 03-10-2003 18:25 | |
Software & Hardware |
[CD-RW+800MB CDs] Hoe aan de praat te krijgen met Nero 5 D@mien | 5 | 09-08-2003 21:05 | |
Software & Hardware |
[nero] 705mb op een 700mb cd branden..... Copeland | 4 | 22-02-2003 22:32 |