Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb er meerdere maar mijn favoriete is een kort leren camelkleurig jackje met elastiek-band aan de onderkant, supermooi ding... heeft ook wel wat gekost destijds
![]() O ja favoriet nr 2 is er 1 van Riverwoods, beige suede met van die witte schapenwol-voering, ook kort model. Heel lekker warm ![]()
|
![]() |
Ik probeer het aantrekken van een winterjas altijd zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik echt een gruwelijke hekel aan winterjassen heb. Na 1 maand dragen ben ik m'n winterjas ook alweer ongeveer beu. Het gevolg is dat ik op 't moment 3 (bijna niet gedragen) winterjassen heb
![]() De laatste die ik heb gekocht is kort en knalrood. Daar ben ik wel tevreden mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
bij de We hebben ze dit jaar sowieso veel mooie winterjassen, vind ik.
|
kep zaterdag een nieuwe gekocht en daar was ik echt helemaal weg van!!!
![]() hijs donker blauw en van suede gemaakt (die soort leer), hij komt net boven mijn enkels en op sommige plaatsen op de jas zit een heeeel licht patroon erin! oja en hij heeft ook een capichon aan het einde van de mouwen en langs de sluiting en in de muts en ook nog eens in de jas zit van da lan harig spul in het bruin-beige achtig iets echt heeeeeeeeel kewl al zeg ik het zelf! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn favo's zijn een donkerblauwe iets langere jas van kasjmier met opstaande kraag - niet erg handig in de regen - en een kort felrood superwarm jack met fleece-binnenvoering.
En m'n nieuwe aanwinst: een donkerblauw gevoerd jack met rood/wit lijntje langs de rits en een opstaande kraag.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ohw ja vind getailleerde jassen het mooist, je lijkt altijd al zo rond in die dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar goed, die ik van de We heb is dus die bruine getailleerde jas van ribstof ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bij ONLY, daar heb ik hem vanaan Hijis kewl!
||
![]() |
Citaat:
Yoooo, Zo'n jas heb ik me ook vorige maand aangeschaft. Donkerbruin (was ook in de kleuren zwart, en beige/witachtig), ribjas, tot op de knie. Heel erug leuk joh..!! ![]() ![]() ![]() ![]() Heb ik in aken (je weet wel, duitsland) gekocht. Niet duur, zo'n 60 of 70 Euro dacht ik!!!! Valt toch mee he!! ![]() Succes ![]() |
![]() |
|
Ik wil een hele lange (tot me enkels) zwarte jas.. In de Burda stond een mooie jas, die gaat me moeder héél misschien maken..
Weinig kan op, dus ik blijf maar even doorzoeken...
|
Mijn favo winterjas is: een donkerbruin leren jack, kort met een band eronder en een opstaande kraag, gevoerd. Draagt heelijk, ook als het ietsjes warmer is...
Als het echt heeel hard waait is het wat minder, want je rug wordt er weles koud van op de fiets. Maar he, wie mooi wil zijn.. Verder heb ik nog een Gaastra voor op de fiets en de hockey, en een bordeauxrood getailleerd jasje (dat ik eigenlijk nooit aandoe..) |
![]() |
|
kheb een hele mooie gekocht; een zwarte stoffen tot net boven m'n knie, heel getailleerd, met een klein opstaand kraagje van Kookaï.
Ik heb nog een andere stoffen jas liggen, tot op m'n enkels in het grijs maar die heb ik te groot gekocht en die is niet praktisch op de fiets, en een Tenson jas, die is ook wel mooi, maar niet echt m'n stijl
|
![]() |
Ik heb een zwart/grijze stoffen jas met dubbele rij knopen, getailleerd, tot de helft van mn bovenbeen. Ben helemaal gek van die jas en zit te wachten tot het weer kouder is en ik 'm weer aankan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan mag jij 'em best dragen hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind die lange jassen van vilt, in allerlei kleurtjes, die ze bij Art verkopen in nijmegen, helemaal geweldig. De prijs alleen niet, en dat houd me tegen... Maar de jassen zijn echt geweldig, vooral die met zo'n lange puntmuts enzo.
|
Ik wil een leren camel-kleurige halflange Afghaanse jas, met van dat bont dat uit de naden komt weet je wel? Sorry, ik kon niet nog preciezer zijn
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Prijs Winterjas Sv3nie | 29 | 29-12-2011 18:46 | |
Lifestyle |
Op zoek naar een speciale winterjas. Unox88 | 5 | 11-12-2011 08:58 | |