Advertentie | |
|
![]() |
|
heb er nog eentje staan thuis
met games zoals: Mario 1,2,3 Zelda 1 Kirby Addams Family Ducktales 1 Mission Impossible Godzilla Battletoads TeenageMutantNinjaTurles 2 en nog een paar die ik zo 1,2,3 niet uit mijn hoofd weet hoe kan ik Megaman2 nu vergeten
||
Citaat:
![]() Die heb ik nog op mijn gameboy (dat oude kreng) The Quintet's Theme draait nog steeds iedere nacht door mijn hoofd ![]() (en dan heb ik nog eens de tabs opgezocht om het zelf op mijn gitaar te kunnen spelen)
||
![]() |
Citaat:
Laat ik nou net Megaman 2 hebben aangeschaft vandaag voor 9,95 ![]() Maar de nes heerschte idd. En nog steeds. Kheb zelf de volgende spellen...en die roeleren allemaal: Mario 1, 2 en 3 Mario en Duckhunt Zelda 1 en 2 Megaman 2 Double Dragon 1 en 3 Turtles Batman Kirby's Adventure ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kon gewoon de keeper een hele wedstrijd uitschakelen en maar scoren en amar scoren...en die omhalen waren allemaal vet gruwelijk....supermachtig
|
Balloon Fight is helemaal top of the bill man, met die kraaien die je ballonnetjes proberen kapot te prikken. En dan de ballon van je kameraad stuk maken zodat hij woest wordt en jullie samen ruzie krijgen.... Mijn controllers zijn er helemaal aan stuk gegaan. Tja wat moet ik zeggen, ik had 40+ spellen dus dat zijn er nogal wat.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #8 Verwijderd | 406 | 07-02-2013 09:46 | |
Lifestyle |