![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En pijn is niet fijn, dus bouw het rustig op. Het rekt heus wel. Een kind kan er uiteindelijk ook door, maar pijn is niet fijn en nergens voor nodig. Dus wat voorbereidend bef en vingerwerk is geen overbodige luxe. Andere mogelijkheid: maak de boel goed nat met spuug, duw zijn eikel ertegenaan, maar niet zover erin dat het pijn gaat doen. En dan maar spelen met je clitje, af en toe wat spuug erbij, beetje wiebelen. Zal je zien, glijdt hij er vanzelf in. Pijnloos. In ieder geval ben je zo opgewonden dat je de pijn nauwelijks opmerkt. Mijn vriend is groot en ik ben nauw, we doen het nog vaak zo.
|
Verwijderd
|
of zodra jij pijn hebt Bo, je vriend niet verder laten duwen, maar gewoon allebei een beetje bewegen, dus sex hebben terwijl hij er maar een paar centimeter erin zit, na een tijdje wordt je opgewondener en ontspannener en dan gaat het vanzelf beter... maar vooral niets forceren, zodra jij pijn hebt moet-ie een stukje terug... heb zelfde probleem als jij en poesiefox
![]() wat diovai zei klinkt belachelijk maar is in feite alleen maar wat overdreven, want het kan inderdaad helpen als-ie je eerst met 1 vinger vaginaal vingert, zodra het 'lukt' met 2, en later met 3... vier moet je alleen niet willen proberen, dat gaat toch voorlopig niet lukken (zeg maar, zolang je nog geen kind hebt gehad lukt dat waarschijnlijk niet) ontopic: mijn eerste keer met ex-vriend deed nauwelijks pijn, eerste keer met huidige vriend iets meer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Nee, de eerste keer deed voor mij geen pijn. Het meisje waarmee ik het deed, had er ook heel weinig last van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
On topic: Bij mij deed het helemaal in het begin een beetje pijn, nee het was eigenlijk gewoon een 'raar' gevoel maar niet echt pijnlijk. Ik bloede ook verder niet ofzo... Na een tijdje werd het ook beter en lekkerder, tweede keer was helemaal geweldig! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Diovai bijvoorbeeld was niet zo mals geweest. Hoewel, hij heeft hier wel een hele grote mond, maar misschien is-ie thuis zo mak als een lammetje...Een tedere en attente minnaar, hung like a horse, die na afloop nog ontbijt voor je gaat maken ook. En meteen maar de afwas doet en de vuilniszakken buiten zet. Zwijmel.
|
Verwijderd
|
Ik heb het nog maar 1 keer gedaan met mijn ex-vriend was dat.. het deed pijn ja. en ik bloedde ook een beetje.. ik was ook heel bang dat er toch wat fout was gegaan en dat ik misschien wel zwanger kon zijn enzo.. misschien raar, maarja, nix aan de hand... binnenkort de eerste keer met mijn huidige vriend en ik kijk er al naar uit. als het pijn doet.. boeie.. zal vast minder dan vorige keer..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
meisjes: eerste keer pijn? luna-23 | 32 | 24-02-2012 11:14 | |
Seksualiteit |
Angst voor de eerste keer Shadow909 | 1 | 20-07-2011 21:15 | |
Seksualiteit |