Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 18:05
Hooligirl
Hooligirl is offline
Vonden jullie t pijn doen ?
Oud 24-02-2003, 18:08
Hukkie
Hukkie is offline
Ja, best wel. Ik bloedde, en de keer daarna ook nog. Maar geleidelijk wordt het minder.
Oud 24-02-2003, 18:11
Diovai
Diovai is offline
Ja enorm! Mijn eerste keer was op de WC en het deed vooral pijn toen ik zo hard trok dat het bandje dat mijn eikel en voorhuid verbindt kapotging en het bloed overal door de hele WC zat! Ook niet leuk voor je ouders om te zien.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:15
sinsere
sinsere is offline
Nee, mijn eerste keer was echt serieus gelijk superlekker. Geen bloed nix .. je voelde alleen naderhand wel aan je spieren dat je bezig was geweest. Maar super!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:19
SuperS
SuperS is offline
nee
Oud 24-02-2003, 18:34
poesiefox
poesiefox is offline
Ik voelde iets inscheuren en het bloedde. Het deed pijn, maar ik was er wel trots op. Eindelijk ontmaagd!

Achteraf stom; ik had het beter kunnen zeggen dat het pijn deed, dan was die jongen echt niet doorgegaan tot hij klaarkwam. Het is voor hem ook niet leuk dat hij je pijn doet.

Wees verstandig en haal glijmiddel, gebruik in ieder geval een condoom. Spuug is niet genoeg. Zenuwen he.
Oud 24-02-2003, 18:35
Bo
Bo is offline
I'm still a virgin.. ik heb wel geprobeert te neuken, maar op het moment dat hij verder in me komt verga ik echt van de pijn..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:36
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
Bo schreef:
I'm still a virgin.. ik heb wel geprobeert te neuken, maar op het moment dat hij verder in me komt verga ik echt van de pijn..
Hey niet zeiken, gewoon doorgaan! Of vragen of hij er eerst met een vingertje of vier in kan gaan om de boel langzaam en gecontroleerd wat op te trekken daaronder!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:45
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:46
poesiefox
poesiefox is offline
Een vingertje of VIER? Kan ze daarna fijn de boel laten hechten.

Jezus, dat kind is al bang genoeg.

Idioot.

Hoe vaak moet ik het nog zeggen: GLIJMIDDEL!

En probeer het eerst maar eens met een vinger, dan twee. En glijmiddel dus.
Oud 24-02-2003, 18:46
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Een vingertje of VIER? Kan ze daarna fijn de boel laten hechten.

Jezus, dat kind is al bang genoeg.

Idioot.

Hoe vaak moet ik het nog zeggen: GLIJMIDDEL!

En probeer het eerst maar eens met een vinger, dan twee. En glijmiddel dus.
Ey, daar past minstens een hele hand in! En anders is er goed wat mis! Tis geen cola fles, tis een vagina!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 19:02
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Ey, daar past minstens een hele hand in! En anders is er goed wat mis! Tis geen cola fles, tis een vagina!
Zoals je grote piemels hebt en kleintjes, zo heb je ook ruime en nauwe vagina's.

En pijn is niet fijn, dus bouw het rustig op. Het rekt heus wel. Een kind kan er uiteindelijk ook door, maar pijn is niet fijn en nergens voor nodig. Dus wat voorbereidend bef en vingerwerk is geen overbodige luxe.

Andere mogelijkheid: maak de boel goed nat met spuug, duw zijn eikel ertegenaan, maar niet zover erin dat het pijn gaat doen. En dan maar spelen met je clitje, af en toe wat spuug erbij, beetje wiebelen. Zal je zien, glijdt hij er vanzelf in. Pijnloos. In ieder geval ben je zo opgewonden dat je de pijn nauwelijks opmerkt.

Mijn vriend is groot en ik ben nauw, we doen het nog vaak zo.
Oud 24-02-2003, 19:06
Zezette
Zezette is offline
Had eigenlijk veel erger verwacht... BUT everything went smooooooooooooooth
Oud 24-02-2003, 19:08
Verwijderd
of zodra jij pijn hebt Bo, je vriend niet verder laten duwen, maar gewoon allebei een beetje bewegen, dus sex hebben terwijl hij er maar een paar centimeter erin zit, na een tijdje wordt je opgewondener en ontspannener en dan gaat het vanzelf beter... maar vooral niets forceren, zodra jij pijn hebt moet-ie een stukje terug... heb zelfde probleem als jij en poesiefox
wat diovai zei klinkt belachelijk maar is in feite alleen maar wat overdreven, want het kan inderdaad helpen als-ie je eerst met 1 vinger vaginaal vingert, zodra het 'lukt' met 2, en later met 3... vier moet je alleen niet willen proberen, dat gaat toch voorlopig niet lukken (zeg maar, zolang je nog geen kind hebt gehad lukt dat waarschijnlijk niet)

ontopic: mijn eerste keer met ex-vriend deed nauwelijks pijn, eerste keer met huidige vriend iets meer maar was ook nog wel verdraagzaam
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 19:14
poesiefox
poesiefox is offline
Precies, en Diovai is een botterik. Leuk stoer doen voor jongens onder elkaar Diovai, maar niet voor een meisje dat pijn heeft en bang is.
Oud 24-02-2003, 19:19
Hukkie
Hukkie is offline
Zeker geen 'sarcasme' in je begrippenlijst he
Oud 24-02-2003, 19:25
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Precies, en Diovai is een botterik. Leuk stoer doen voor jongens onder elkaar Diovai, maar niet voor een meisje dat pijn heeft en bang is.
Negeer hem gewoon.

Ontopic: Nee, de eerste keer deed voor mij geen pijn. Het meisje waarmee ik het deed, had er ook heel weinig last van.
Oud 24-02-2003, 19:27
ZerO
ZerO is offline
jah het was pijnlijk ..maar hij had me binnen een paar minuten gepenetreerd ..daarna was het een stuk minder pijnlijk maar toch het voelde niet helemaal prettig de eerste paar keer .
Oud 24-02-2003, 19:33
HiddenDoe
HiddenDoe is offline
Helemaal niet...was in het begin wel een raargevoel, maar t was iig niet pijnlijk.
X
Oud 24-02-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Diovai schreef:
Hey niet zeiken, gewoon doorgaan! Of vragen of hij er eerst met een vingertje of vier in kan gaan om de boel langzaam en gecontroleerd wat op te trekken daaronder!
Heb je meer van die onnozele opmerkingen hier? Want dan mag je van mij weer foetsie :\
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:44
Bo
Bo is offline
Citaat:
Diovai schreef:
8<
Jongen, heb ik jou om een reactie gevraagt?! Ben benieuwt welk meisje zo'n sukkel als jou heeft willen ontmaagden..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:52
Thomas
Thomas is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 21:40
Verwijderd
Geen last van gehad. (juh, er moet wel gezegd worden dat ik bijna het bed uitdreef )
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 23:05
Multilot
Multilot is offline
Pijn!!! We zijn ook niet verder gegaan... Moet ik ook bij zeggen dat het niet echt een vertrouwde omgeving was... Waarschijnlijk als ik gewoon rustig ontspannen ergens lig gaat t beter.... Ik w8 geduldig af....
Oud 24-02-2003, 23:10
poesiefox
poesiefox is offline
Zie de wijze woorden van Sarah en mijzelf en het kan niet anders dan soepeltjes verlopen, de volgende keer.

Succes, ook voor Bo.

Gelukkig hebben jullie een vriendje wat stopt als jullie dat willen.

Laatst gewijzigd op 13-05-2011 om 18:12.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:07
vliegje
vliegje is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Gelukkig hebben jullie een vriendje wat stopt als jullie dat willen.
Is dat bij jou niet het geval dan??? Of bedoelde je dat niet zo?

On topic: Bij mij deed het helemaal in het begin een beetje pijn, nee het was eigenlijk gewoon een 'raar' gevoel maar niet echt pijnlijk. Ik bloede ook verder niet ofzo... Na een tijdje werd het ook beter en lekkerder, tweede keer was helemaal geweldig!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:40
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
vliegje schreef:
Is dat bij jou niet het geval dan??? Of bedoelde je dat niet zo?

Nee, natuurlijk bedoelde ik dat niet zo. Gelukkig maar. En gelukkig voor Bo en Rachel dat ze ook zo'n vriendje hebben.

Diovai bijvoorbeeld was niet zo mals geweest.

Hoewel, hij heeft hier wel een hele grote mond, maar misschien is-ie thuis zo mak als een lammetje...Een tedere en attente minnaar, hung like a horse, die na afloop nog ontbijt voor je gaat maken ook. En meteen maar de afwas doet en de vuilniszakken buiten zet.

Zwijmel.
Oud 25-02-2003, 15:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Hooligirl schreef:
Vonden jullie t pijn doen ?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:08
Muizzz
Muizzz is offline
ik bloedde wel een beetje, bijna niets eigelijk.
De eerste keren deed het wel pijn maar dat werd steeds minder.
Oud 02-03-2003, 16:59
Quantes
Quantes is offline
dee beetje pijn, beetje bloed, niet veel
Oud 02-03-2003, 18:29
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
alleen in het begin lichtjes pijn, wat glijmiddel gepakt en zonder pijn verder gegaan
Oud 02-03-2003, 18:31
Verwijderd
AUWAUWAUWAUW

HEL was het..

kon een week lang niet normaal zitten

verdomme wat was dat pijnlijk (de eerste paar keren waren pijnlijk trouwens.. alleen steeds ietsjes minder pijnlijk tot het uiteindelijk geen pijn meer deed.. maar dat kostte wel zo'n 10 keer ofzo)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 09:25
Verwijderd
Ik heb het nog maar 1 keer gedaan met mijn ex-vriend was dat.. het deed pijn ja. en ik bloedde ook een beetje.. ik was ook heel bang dat er toch wat fout was gegaan en dat ik misschien wel zwanger kon zijn enzo.. misschien raar, maarja, nix aan de hand... binnenkort de eerste keer met mijn huidige vriend en ik kijk er al naar uit. als het pijn doet.. boeie.. zal vast minder dan vorige keer..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 10:26
Doopy
Doopy is offline
Diovai schreef:
8<
Citaat:
Bo schreef:
Jongen, heb ik jou om een reactie gevraagt?! Ben benieuwt welk meisje zo'n sukkel als jou heeft willen ontmaagden..
Ja je bent idd een lekker figuur, het wordt tijd dat ze jou eens flink pijn gaan doen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten