Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2012, 19:53
luna-23
luna-23 is offline
titel zegt het al, doet de eerste keer pijn? iemand nog tips over hoe k het fijner kan maken voor de eerste?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 19:56
steffanx3
steffanx3 is offline
Hoe oud ben je? Eerste keer kan pijn doen...eigenlijk kwestie van doorzetten....Lekkerderde maken? geen verstand ben 14.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 20:14
art4live
art4live is offline
Citaat:
Hoe oud ben je? Eerste keer kan pijn doen...eigenlijk kwestie van doorzetten....Lekkerderde maken? geen verstand ben 14.
als je er geen verstand van hebt post dan niet

OT: goed zorgen dat jullie je echt op je gemak voelen en het allebei willen. Daarnaast veel voorspel en ontspannen dan moet het wel goedkomen. Zowieso de eerste keer zal niet echt geweldig zijn maar gwn doorheen bijten en niet aanstellen zal ik zeggen
Oud 17-01-2012, 20:20
steffanx3
steffanx3 is offline
Naja ik heb het nog niet 10 keer gedaan....xd
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 11:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De eerste keer deed geen pijn en ik bloedde ook niet. Een paar weken daarna begon ik wel steeds te bloeden tijdens de seks. Dat zal wel iets anders geweest zijn. Pijn heeft het maar heel zelden gedaan.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 11:42
Verwijderd
De eerste keer deed wel pijn, maar ik bloedde niet. Het was geen ontzettende afschuwelijke pijn en ging ook over toen we eenmaal wat langer bezig waren.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 11:52
bierkoning
bierkoning is offline
ik had geen pijn!

Maar verder wat de dames hierboven vertellen. Het is voor iedereen anders en ja het kan een beetje pijn doen, maar als je voorzichtig te werk gaat zal het vast meevallen!
Oud 18-01-2012, 13:47
Vowel
Vowel is offline
Bij mij deed de eerste keer geen pijn, maar dat is voor iedereen anders. Je moet er gewoon voor zorgen dat je kunt relaxen, dat je de tijd hebt (en dus niet hoeft te haasten omdat je ouders over 20 minuten thuiskomen) en dat je goed nat bent. En probeer ook niet zo te focussen op het neuken zelf. Ik bedoel, als het niet lukt dan lukt het niet. Het hoeft niet per se meteen te gebeuren, ga het dus niet forceren. O en vergeet vooral niet ervan te genieten.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 14:39
Volk
Volk is offline
Mijn eerste keer deed geen pijn en ik bloedde maar een heel klein beetje. Ik was wel echt helemaal ontspannen en op m'n gemak bij m'n vriend, dat zal ook wel gescheeld hebben. Ik denk ook dat leeftijd iets meetelt. Zo kon ik bijvoorbeeld op mijn 13de niet eens een tampon inbrengen, maar op mijn 15de wel (en dus ook een piemel inderdaad)

Zorg ervoor dat je je helemaal ontspannen en veilig voelt bij je vriend. Dat je je helemaal op je gemak voelt als je naakt bij hem bent en hij bij jou. Dat je je op je gemak voelt als hij je lichaam naakte lichaam aanraakt en naar naakte lichaam je kijkt. Als dat nog niet zo is zou ik nog even wachten met ontmaagden als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 18:40
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Ik denk dat dit van persoon tot persoon afhangt.. ik had de eerste keer geen pijn, maar de tweede keer wel, ik bloedde niet ofzo, (ik ben dan ook een speciaal geval :-) )
belangrijk is dat je idd heel ontspannen moet zijn! (:
en zoals hierboven, je moet echt vertrouwd zijn met elkaars lichaam!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 16:07
Max^.^
Max^.^ is offline
het hoeft niet pijn te doen, ik zag dat je hobbys ook paardrijden was als je bvb ooit een keer van je paard bent afgevallen dan kan je vliesje ook breken en als het all gebroken is dan doet het niet pijn :> well verstandig om wat glijmiddel te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 21:26
Pluis
Pluis is offline
Ik had pijn én ik bloedde maar dat maakte het niet minder leuk eigenlijk.

en Max dat verhaal over dat vliesje is echt onzin en moet je heel rap vergeten.
Oud 22-01-2012, 17:23
luna-23
luna-23 is offline
bedankt
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 19:46
Verwijderd
en als je bloed hea, hoe moet je je dat voorstellen? als een soort ongesteldheid of zo??
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 19:55
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
en als je bloed hea, hoe moet je je dat voorstellen? als een soort ongesteldheid of zo??
Nee joh. Mijn beste vriendin vertelde me dat het echt om een druppel ging, of twee. Ik weet natuurlijk niet of dit bij anderen ook zo was, maar het lijkt me sowieso sterk dat het om een hele sloot gaat.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 20:12
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik ken wel iemand die echt een hele stortvloed produceerde hoor
Die had alleen nauwelijks pijn tijdens de seks, wel erna.
Oud 07-02-2012, 13:19
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
gewoon een klein scheurtje in het slijmvlies van je vagina. bloedt dus maar een heel klein beetje. maar doet wel reteveel pijn als je daarna moet plassen
Oud 07-02-2012, 18:47
SweetStrawberry
SweetStrawberry is offline
Bij mij deed de eerste keer wel veel pijn, maar geen bloed. Na een paar keer deed het geen pijn meer, en was het alleen maar fijn. Gewoon goed voorbereiden en echt willen, das het enige wat ik kan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 11:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou de keer dat ik bloedde was het superheftig, het ging maar door. Een beetje zoals wanneer je goed in een vinger hebt gesneden. Zijn hele hand en penis zaten onder het bloed en er was een enorme vlek in het bed en het duurde een halve minuut voor het ophield ofzo. Maar het deed geen pijn verder.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 21:54
Verwijderd
okee tnx
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 18:25
luna-23
luna-23 is offline
update: een paar nachten geleden heb ik het geprobeerd met mijn vriend maar het lukte niet we kregen zijn lul niet in mijn vagina maar het deed ook niet super pijn, hoe komt dit?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 19:11
Vowel
Vowel is offline
Waarschijnlijk was je te gespannen, of niet nat genoeg? Of misschien allebei? Of wie weet werd hij niet helemaal hard (kan ook door de spanning komen), of jullie lagen gewoon niet in de goede hoek, zeg maar..

Het kan heel veel redenen hebben, maar het belangrijkst is dat je er niet teveel op gaat focussen. Als je dat gaat doen wordt de druk namelijk alleen maar groter en de kans op succes nog kleiner.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik had pijn én ik bloedde maar dat maakte het niet minder leuk eigenlijk.

en Max dat verhaal over dat vliesje is echt onzin en moet je heel rap vergeten.
Natuurlijk maakt dat het minder leuk Of het doet pijn en dat vind je naar en dan is het iets minder leuk dan zou kunnen,of je vindt pijn fijn en dan is het juist leuker dan zonder pijn, whatever floats your boat, maar het verandert de zaken wel degelijk.

Bij mij deed het geen pijn! En wellicht dáchten jullie dat het niet past, maar is dat toch zo als je rustig probeert. Het is handig als het meisje 'stuurt' en jullie de tijd ervoor nemen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 19:33
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
gewoon een klein scheurtje in het slijmvlies van je vagina. bloedt dus maar een heel klein beetje. maar doet wel reteveel pijn als je daarna moet plassen
Ouch....
Oud 13-02-2012, 20:17
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik kon na de tijd een paar uur nieteens plassen lol..
maar ja bij mij deedet wel een paar seconden behoorlijk zeer, maar daarna was het heerlijk ^_^
Met citaat reageren
Oud 13-02-2012, 21:43
Verwijderd
Ik kan mij niet herinneren dat ik echt veel pijn had dus
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 13:34
Carbi
Carbi is offline
heb er..te veel..gehad..en het is erg verschillend
je kunt het beste gewoon zorgen dat je eerste keer is met iemand waarvan je weet dat hij van je houd en niet gewoon erin en eruit wil, dan gaat het zeker pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 05:39
Verwijderd
Steek een banaan bv in je kut end doe het zelf
Met citaat reageren
Oud 19-02-2012, 14:07
xmyrthe
xmyrthe is offline
ik heb de eerste paar keren flink wat pijn gehad, maar hoe vaker je het doet, hoe fijner en minder pijn het gaat doen. ik bloedde de eerste keer ook, daarna gelukkig niet meer!
Oud 19-02-2012, 14:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De eerste keer was voor mij echt hel, alsof er met een mes in gestoken werd. Ik wilde ook niet door, zoveel pijn deed het, en ik bloedde ook. Niet heel erg trouwens.
De keer daarna deed ook nog zeer, maar toen heb ik doorgebeten en ging het wel.

Maar het ligt er inderdaad ook aan of je ontspannen bent en natuurlijk verschilt het per persoon.
Oud 23-02-2012, 20:50
sungirl21
sungirl21 is offline
De 1e keer was bij mij heel romantisch en spontaan, maar ik bloedde toch wel en ik had best veel pijn. Toch was het fijn omdat het was met de jongen van wie ik hou. Dus als je je op je gemak voelt en er allebei behoefte aan hebt, zal het echt wel meevallen!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 21:47
Aether
Aether is offline
bij mijn ex deed het wel erg veel pijn, we moesten heel voorzichtig doen. maar zoals vele hier al zeggen: beetje doorzettingsvermogen en veel oefenen en het lukt prima na een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 11:14
xLovelite
xLovelite is offline
1ste paar keer dee wel pijn, maar je moet gewoon zorgen dat je ontspannen bent, en je lichaam ook
Ik raad aan om voor je 1ste keer te douche, eventueel samen, dan zijn je spieren overal wat soepeler
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten