![]() |
|
ik had geen pijn!
![]() Maar verder wat de dames hierboven vertellen. Het is voor iedereen anders en ja het kan een beetje pijn doen, maar als je voorzichtig te werk gaat zal het vast meevallen!
|
Bij mij deed de eerste keer geen pijn, maar dat is voor iedereen anders. Je moet er gewoon voor zorgen dat je kunt relaxen, dat je de tijd hebt (en dus niet hoeft te haasten omdat je ouders over 20 minuten thuiskomen) en dat je goed nat bent. En probeer ook niet zo te focussen op het neuken zelf. Ik bedoel, als het niet lukt dan lukt het niet. Het hoeft niet per se meteen te gebeuren, ga het dus niet forceren. O en vergeet vooral niet ervan te genieten.
![]() |
![]() |
|
Mijn eerste keer deed geen pijn en ik bloedde maar een heel klein beetje. Ik was wel echt helemaal ontspannen en op m'n gemak bij m'n vriend, dat zal ook wel gescheeld hebben. Ik denk ook dat leeftijd iets meetelt. Zo kon ik bijvoorbeeld op mijn 13de niet eens een tampon inbrengen, maar op mijn 15de wel (en dus ook een piemel inderdaad)
Zorg ervoor dat je je helemaal ontspannen en veilig voelt bij je vriend. Dat je je helemaal op je gemak voelt als je naakt bij hem bent en hij bij jou. Dat je je op je gemak voelt als hij je lichaam naakte lichaam aanraakt en naar naakte lichaam je kijkt. Als dat nog niet zo is zou ik nog even wachten met ontmaagden als ik jou was. |
![]() |
|
Ik denk dat dit van persoon tot persoon afhangt.. ik had de eerste keer geen pijn, maar de tweede keer wel, ik bloedde niet ofzo, (ik ben dan ook een speciaal geval :-) )
belangrijk is dat je idd heel ontspannen moet zijn! (: en zoals hierboven, je moet echt vertrouwd zijn met elkaars lichaam! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Waarschijnlijk was je te gespannen, of niet nat genoeg? Of misschien allebei? Of wie weet werd hij niet helemaal hard (kan ook door de spanning komen), of jullie lagen gewoon niet in de goede hoek, zeg maar..
Het kan heel veel redenen hebben, maar het belangrijkst is dat je er niet teveel op gaat focussen. Als je dat gaat doen wordt de druk namelijk alleen maar groter en de kans op succes nog kleiner. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mij deed het geen pijn! En wellicht dáchten jullie dat het niet past, maar is dat toch zo als je rustig probeert. Het is handig als het meisje 'stuurt' en jullie de tijd ervoor nemen. |
![]() |
|
De eerste keer was voor mij echt hel, alsof er met een mes in gestoken werd. Ik wilde ook niet door, zoveel pijn deed het, en ik bloedde ook. Niet heel erg trouwens.
De keer daarna deed ook nog zeer, maar toen heb ik doorgebeten en ging het wel. Maar het ligt er inderdaad ook aan of je ontspannen bent en natuurlijk verschilt het per persoon.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid en toch doet het pijn... JustM700 | 5 | 16-06-2011 23:38 | |
Seksualiteit |
de eerste keer Smokeyking | 8 | 09-11-2010 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Seksualiteit |