![]() |
|
![]() |
Ze wil alleen sex met iemand waar ze van houdt, en laat zich ontmaagden door een vakantievriendje?
* kijkt zeer verbaasd* Ach, de moderne tijd, net wat U zegt. Misschien hadden jullie het wat rustiger aan moeten doen en eerst eens beginnen met vingeren en likken? Is maar een tip. Dan went het er daar beneden vast aan dat er wat in komt. Hebben jullie nog wat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, het lijkt mij ook bestwel pijnlijk, zo'n eerste keer. Zo'n penis is bestwel dik.. ![]() ![]() En terwijl je het probeert kun je haar het beste ook op een andere manier stimuleren, haar bijv. strelen en haar clitoris aanraken enzo, waardoor ze het ontzettend lekker vindt en dat lekkere gevoel blijft behouden wanneer je bij haar naar binnen gaat. Dus dat je niet ineens stopt en jullie je allebei alleen nog concentreren op het naar binnen krijgen van jouw penis. Ik denk dat je het beste je penis tegen haar vagina aan kunt houden en dan doorgaan met haar strelen, etc. En zo zachtjes tegen haar aan duwen en wachten totdat je steeds iets verder naar binnen kan. Dit zal wel stom klinken, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.. ik heb er dus wel wat ideeen over zoals je merkt.. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() Voor de maagden onder ons: spuug eerst in je vriendin, smeer een flinke klodder spuug op dat ding, en blijf bijsmeren naarmate je dieper gaat. Of je koopt glijmiddel, dat word wat minder een knoeiboel. ( tijdens transport wil die klodder nog wel eens van je vingers vallen.) En zoals Alicia al heel verstandig opmerkte: blijf haar strelen en met haar clitoris spelen zodat ze dat lekkere gevoel blijft houden. Inderdaad, niet zomaar ophouden, zo van: en dan gaan we hem er nu eens in douwen. Daar is weinig lol aan hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
... *schudt meewarig haar hoofd* |
![]() |
|
![]() |
nee je hebt nix verkeerd gedaan, was bij mij ook zo, moet zeggen dat ik nog nooit fijne sex heb gehad. (dit keer sex in beperkte zin-lul in kut, gebruik het ook in algemene zin -voor alle sexuele handelingen). Maar godzijdank word het met de keer beter.
Tja is vrij frustrerend, ook voor hem was dat zo natuurlijk. Maar nee je hebt nix verkeerd gedaan, de vrouw is gewoon niet praktisch gebouwd, scheuren voor gebruik
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ topicstarter, ik denk niet dat jij iets fout deed, alleen de omstandigheden waren mss ook niet alles (voor haar). |
![]() |
|
![]() |
Alicia, een penis is inderdaad best van een formaat dat je denkt: dat past nooit, maar we zijn van rekbaar materiaal gemaakt hoor. Niet iedereen voelt het scheuren. Doe het rustig aan, met genoeg voorspel, en een tube glijmiddel, en het zal je verbazen hoe veel er nog inpast.
||
(=Alicia in Zeeland
![]() Citaat:
Ach het komt vast wel goed ![]() Maar dank je wel ![]()
|
Een vriendin van mij heeft in haar vagina een soort muur, de vaginamond is afgesloten. Haar maagdenvlies is te dik ofzo. Bij haar kon er niemand naar binnen en ze kan ook geen tampons gebruiken. Ze krijgt van de dokter een soort zalfje zodat t soepeler wordt, maar het gaat pas weg wanneer een jongen bij haar naar binnen gaat, of wanneer de dokter het doorprikt. Maar dat zal wel heel veel pijn gaan doen... Misschien had dat meisje ook zoiets?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Bij ontmaagding kan je als jongen weinig fout doen (als je op de juiste plaats zit). Je moet natuurlijk wel niet gaan rammen. doe het rustig en houdt rekening met het meisje want pijn doet het sowiezo. Gewoon lief zijn, meer kan je niet doen, en alles op het gemak en naar haar luisteren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Seksualiteit |
Ontgoocheling Thicke | 29 | 15-06-2006 21:31 | |
Verhalen & Gedichten |