Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2003, 10:14
born2dance
born2dance is offline
Okey hier komt mijn verhaaltje. Ikzelf ben ontmaagd ergens in het midden van mijn 15e door een heel ervaren meisje, heb daatna nog een aantal meiden gehad, maar heb nog nooit iemand ontmaagd. Tot deze vakantie.

Ik heb een meisje ontmoet - bijna 18, leuk, schattig, hartstikke verliefd, maar nog steeds maagd. Niet omdat ze zo lelijk is of principieel niet naar bed wil maar omdat zij heel voorzichtig wil zijn met alles en sex wil hebben met iemand waar ze van houdt. Eerste nacht was het alleen maar zoenen, tweede nacht aanraken, derde nacht mocht ik bij haar naar binnen. En dan liep het mis.

Volgens haar eigen worden was ze hartstikke opgewonden(" Ik zwem" zei ze) en toen ik met het einde van mijn penis haar schaamlippen aanraakte vond ze ook heel lekker. Maar wanneer ik 1cm naar binnen kwam zei ze voor het eerst "auw". Ook al ging ik een beetje in haar deed het ongelofelijk pijn naar haar zeggen.

Vierde nacht was precies hetzelfde verhaal. Ik kwam maximaal 3 cm naar binen denk ik, maar elke keer als ik dat deed kreunde zij van de pijn. Ze deed het niet expres - volgende ochtend zei ze 100 keer sorry tegen mij en ik zei "maakt niet uit, bij iedereen doet het eerste keer pijn".

Dan ging ze weg. Maar toch vraag ik mij af of het mijn fout was of niet. Ik heb namelijk nooit gedacht dat ik een meisje dit vakantie zou ontmaagden en heb geen literatuur over gelezen. Iemand help ??
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 10:18
Some
Some is offline
Er is niks om zorgen over te maken hoor. Bij iedereen doet het de eerste keer pijn. Eerst ging hij maar 1 cm erin daarna al 3 cm. Das een hele verbetering!! Je ziet haar nu nooit meer neem ik aan?? Maar het ligt niet aan jou hoor, en ook niet aan haar. Het komt gewoon door de eerste keer.
Met citaat reageren
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
born2dance schreef op 21-07-2003 @ 10:14:
Ik heb een meisje ontmoet - bijna 18, leuk, schattig, hartstikke verliefd, maar nog steeds maagd. Niet omdat ze zo lelijk is of principieel niet naar bed wil maar omdat zij heel voorzichtig wil zijn met alles en sex wil hebben met iemand waar ze van houdt. Eerste nacht was het alleen maar zoenen, tweede nacht aanraken, derde nacht mocht ik bij haar naar binnen. En dan liep het mis.
Ja heel principieel, want het is echt als snel als je na 1 nachje al sex wil. Moet je minstens 2 mee wachte. Wat knap van haar dat ze wel 3 nachten heeft gewacht!

Ontopic: jij doet niets fout, je moet het gewoon langzaam opbouwen. Probeer met vingers op te rekken, en als het niet gaat, niet gewoon doordouwen, das niet fijn.
poesiefox
poesiefox is offline
Ze wil alleen sex met iemand waar ze van houdt, en laat zich ontmaagden door een vakantievriendje?

* kijkt zeer verbaasd* Ach, de moderne tijd, net wat U zegt.

Misschien hadden jullie het wat rustiger aan moeten doen en eerst eens beginnen met vingeren en likken? Is maar een tip. Dan went het er daar beneden vast aan dat er wat in komt.

Hebben jullie nog wat?
Oud 21-07-2003, 10:31
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 11:18:
Ze wil alleen sex met iemand waar ze van houdt, en laat zich ontmaagden door een vakantievriendje?

* kijkt zeer verbaasd* Ach, de moderne tijd, net wat U zegt.
ja, dat vroeg ik me ook al af. Ik word al verdrietig bij het idee... dat ze nu weer terug is van vakantie en zich gebruikt voelt enzo.. maarjah als dat zo zou zijn dan zou het het waarschijnlijk niet zo snel gedaan hebben.

Anyway, het lijkt mij ook bestwel pijnlijk, zo'n eerste keer. Zo'n penis is bestwel dik.. En aangezien een vinger bij mij al pijn kan doen.. nou ja goed.. ze was natuurlijk wel opgewonden enzo, maar ik denk dat je zoiets toch op moet bouwen. Zoals je al zei: eerst lukte het 1 cm, de dag daarna 3 cm. Als het zoveel pijn doet dan moet je het denk ik op die manier opbouwen, gewoon heel rustig en niet meteen verwachten dat je het hele ding erin kunt stoppen. (sorry als ik het raar zeg ).

En terwijl je het probeert kun je haar het beste ook op een andere manier stimuleren, haar bijv. strelen en haar clitoris aanraken enzo, waardoor ze het ontzettend lekker vindt en dat lekkere gevoel blijft behouden wanneer je bij haar naar binnen gaat. Dus dat je niet ineens stopt en jullie je allebei alleen nog concentreren op het naar binnen krijgen van jouw penis.
Ik denk dat je het beste je penis tegen haar vagina aan kunt houden en dan doorgaan met haar strelen, etc. En zo zachtjes tegen haar aan duwen en wachten totdat je steeds iets verder naar binnen kan.

Dit zal wel stom klinken, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.. ik heb er dus wel wat ideeen over zoals je merkt..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 10:33
poesiefox
poesiefox is offline
Jaaa, ze heeft goed opgelet hier op het forum, die Alicia!
Oud 21-07-2003, 10:34
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 11:33:
Jaaa, ze heeft goed opgelet hier op het forum, die Alicia!
beetje forum, beetje eigen ervaring + fantasie
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 10:36
poesiefox
poesiefox is offline
Een beetje van jezelf, en een beetje van Maggi!
Oud 21-07-2003, 10:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 10:36:
Een beetje van jezelf, en een beetje van Maggi!
Beetje van jezelf en een beetje van Poesie
Oud 21-07-2003, 10:39
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 10:45
poesiefox
poesiefox is offline
* vereerd*

Voor de maagden onder ons: spuug eerst in je vriendin, smeer een flinke klodder spuug op dat ding, en blijf bijsmeren naarmate je dieper gaat.
Of je koopt glijmiddel, dat word wat minder een knoeiboel. ( tijdens transport wil die klodder nog wel eens van je vingers vallen.)

En zoals Alicia al heel verstandig opmerkte: blijf haar strelen en met haar clitoris spelen zodat ze dat lekkere gevoel blijft houden. Inderdaad, niet zomaar ophouden, zo van: en dan gaan we hem er nu eens in douwen. Daar is weinig lol aan hoor.
Oud 21-07-2003, 10:51
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 11:45:

Voor de maagden onder ons: spuug eerst in je vriendin
Hier moet ik wel een beetje om gniffelen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 10:54
poesiefox
poesiefox is offline
Dit wordt gewoon de nieuwe openingszin.

"hee schatje, zal ik jou eens even lekker in je ** spugen?"
Oud 21-07-2003, 11:12
Some
Some is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 11:54:
Dit wordt gewoon de nieuwe openingszin.

"hee schatje, zal ik jou eens even lekker in je ** spugen?"
"Kun je je leuter niet gelijk er in hangen?"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 12:10
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Wahaha, zie t al helemaal voor me
Oud 21-07-2003, 12:23
Allure
[QUOTE]Qimm schreef op 21-07-2003 @ 11:18:
[B]Ja heel principieel, want het is echt als snel als je na 1 nachje al sex wil. Moet je minstens 2 mee wachte. Wat knap van haar dat ze wel 3 nachten heeft gewacht!

HAHAHHAHHAHA
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 21-07-2003 @ 11:18:
Er is niks om zorgen over te maken hoor. Bij iedereen doet het de eerste keer pijn. Eerst ging hij maar 1 cm erin daarna al 3 cm. Das een hele verbetering!! Je ziet haar nu nooit meer neem ik aan?? Maar het ligt niet aan jou hoor, en ook niet aan haar. Het komt gewoon door de eerste keer.
...

...

*schudt meewarig haar hoofd*
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 21-07-2003 @ 11:38:
Beetje van jezelf en een beetje van Poesie
Zet dat in je sig, poesiefox, die is echt geweldig!!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 13:49
Ninnoc
Ninnoc is offline
nee je hebt nix verkeerd gedaan, was bij mij ook zo, moet zeggen dat ik nog nooit fijne sex heb gehad. (dit keer sex in beperkte zin-lul in kut, gebruik het ook in algemene zin -voor alle sexuele handelingen). Maar godzijdank word het met de keer beter.

Tja is vrij frustrerend, ook voor hem was dat zo natuurlijk. Maar nee je hebt nix verkeerd gedaan, de vrouw is gewoon niet praktisch gebouwd, scheuren voor gebruik
Oud 21-07-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 21-07-2003 @ 11:31:
Anyway, het lijkt mij ook bestwel pijnlijk, zo'n eerste keer. Zo'n penis is bestwel dik..
De pijn kan ook heel erg meevallen hoor!! Ookal is een penis best wel dik, kan het toch nog geen pijn doen

@ topicstarter, ik denk niet dat jij iets fout deed, alleen de omstandigheden waren mss ook niet alles (voor haar).
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 17:13
poesiefox
poesiefox is offline
Alicia, een penis is inderdaad best van een formaat dat je denkt: dat past nooit, maar we zijn van rekbaar materiaal gemaakt hoor. Niet iedereen voelt het scheuren. Doe het rustig aan, met genoeg voorspel, en een tube glijmiddel, en het zal je verbazen hoe veel er nog inpast.
Oud 21-07-2003, 17:17
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
(=Alicia in Zeeland )
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 18:13:
Alicia, een penis is inderdaad best van een formaat dat je denkt: dat past nooit, maar we zijn van rekbaar materiaal gemaakt hoor. Niet iedereen voelt het scheuren. Doe het rustig aan, met genoeg voorspel, en een tube glijmiddel, en het zal je verbazen hoe veel er nog inpast.

Ach het komt vast wel goed
Maar dank je wel
Oud 21-07-2003, 21:21
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Een vriendin van mij heeft in haar vagina een soort muur, de vaginamond is afgesloten. Haar maagdenvlies is te dik ofzo. Bij haar kon er niemand naar binnen en ze kan ook geen tampons gebruiken. Ze krijgt van de dokter een soort zalfje zodat t soepeler wordt, maar het gaat pas weg wanneer een jongen bij haar naar binnen gaat, of wanneer de dokter het doorprikt. Maar dat zal wel heel veel pijn gaan doen... Misschien had dat meisje ook zoiets?
Oud 21-07-2003, 22:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 21-07-2003 @ 16:07:
De pijn kan ook heel erg meevallen hoor!! Ookal is een penis best wel dik, kan het toch nog geen pijn doen

@ topicstarter, ik denk niet dat jij iets fout deed, alleen de omstandigheden waren mss ook niet alles (voor haar).
Ik zag dat ding en dacht... oke, dat gaat dus NOOOOOIT passen, maar het paste. Was wel wat pijnlijk, maar niet ondragelijk ofzo
Oud 21-07-2003, 22:36
A.K.A I-D-I-O-T
A.K.A I-D-I-O-T is offline
Citaat:
Some schreef op 21-07-2003 @ 11:18:
wat nou bij iedereen doet t de eerste keer pijn ik ben het levende bewijs van niet... geen centje pijn en puur genot
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 23:11
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
born2dance schreef op 21-07-2003 @ 11:14:
Okey hier komt mijn verhaaltje. Ikzelf ben ontmaagd ergens in het midden van mijn 15e door een heel ervaren meisje, heb daatna nog een aantal meiden gehad, maar heb nog nooit iemand ontmaagd. Tot deze vakantie.

Volgens haar eigen worden was ze hartstikke opgewonden(" Ik zwem" zei ze) en toen ik met het einde van mijn penis haar schaamlippen aanraakte vond ze ook heel lekker. Maar wanneer ik 1cm naar binnen kwam zei ze voor het eerst "auw". Ook al ging ik een beetje in haar deed het ongelofelijk pijn naar haar zeggen.

Vierde nacht was precies hetzelfde verhaal. Ik kwam maximaal 3 cm naar binen denk ik, maar elke keer als ik dat deed kreunde zij van de pijn. Ze deed het niet expres - volgende ochtend zei ze 100 keer sorry tegen mij en ik zei "maakt niet uit, bij iedereen doet het eerste keer pijn".

Dan ging ze weg. Maar toch vraag ik mij af of het mijn fout was of niet. Ik heb namelijk nooit gedacht dat ik een meisje dit vakantie zou ontmaagden en heb geen literatuur over gelezen. Iemand help ??
Is volkomen normaal. Jij doet niets fout, zij spant haar spieren waarschijnlijk te veel waardoor de ingang erg nauw wordt en het pijn gaat doen als je bij haar naar binnen gaat... Je hebt het keurig opgelost door het op te bouwen en niet in 1 keer door te stoten zoals sommige anderen wel doen...
Oud 11-08-2003, 13:44
The Pirate
The Pirate is offline
Bij ontmaagding kan je als jongen weinig fout doen (als je op de juiste plaats zit). Je moet natuurlijk wel niet gaan rammen. doe het rustig en houdt rekening met het meisje want pijn doet het sowiezo. Gewoon lief zijn, meer kan je niet doen, en alles op het gemak en naar haar luisteren.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten