Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 22:43
poesiefox
poesiefox is offline
Wat vonden jullie daar nou van? Van haar eerste keer. Toen jij haar ontmaagde.

Was je bang haar pijn te doen, hield je daar rekening mee, en was je extra voorzichtig of juist zelf zo in de stress dat je er weinig van meekreeg. Blij dat hij werkte?

Was je trots? Zenuwachtig? Ging het eigenlijk vanzelf? Voelde je je schuldig na afloop?

Zou je het weer zo doen, of toch anders? Sommige meisjes vertellen hier dat het zo vreselijk pijn deed. Hoe hou je hem dan nog stijf in vredesnaam?

Eh, een beetje graphic details graag, want met alleen bijvoeglijke voornaamwoorden (het was goed / slecht / moeilijk / makkelijk) komen we niet echt veel verder. En daarmee bedoel ik niet de sex-details. Meer : hoe oud waren jullie, wat ging er mis, wie kwamen er allemaal binnen zetten, ging het fout met het condoom, was het stiekem in de bosjes, dat soort dingen.

Maar ik ben vooral benieuwd naar jullie emoties toen. Gooi het maar in de groep!
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 00:04.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 22:44
sweet17
sweet17 is offline
goeie vraag hoor....ben heel nieuwsgierig wat jongens hierop zullen antwoorden
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 22:49
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Het moet er toch maar eens van komen, dan kan ik er ook over mee praten.

Maar ik zal zeker voorzichtig zijn bij de eerste keer, het is toch voor beide dan ontdekken, en het zou evt. pijn kunnen gaan doen, dus ja heel voorzichtig, en héél lief natuurlijk.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 23:23
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik heb de eer twee maal mogen hebben. Bij de eerste was het redelijk vervelend. Het deed bij haar best wel wat pijn, en echt gemakkelijk ging het allemaal niet. Geen bloed overigens.
Bij de tweede was er geen vuiltje aan de lucht. Geen pijn, geen bloed, alleen genot.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 23:38
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 10-05-2003 @ 00:23:
Ik heb de eer twee maal mogen hebben. Bij de eerste was het redelijk vervelend. Het deed bij haar best wel wat pijn, en echt gemakkelijk ging het allemaal niet. Geen bloed overigens.
Bij de tweede was er geen vuiltje aan de lucht. Geen pijn, geen bloed, alleen genot.
Hoe weet je dan zo zeker dat ze nog maagd was

Ow, en volgens mij werd er specifiek gevraagd naar de gedachtengang van de jongen (in dit geval jij) die deze des betreffende daad op zijn geweten heeft staan... wat ging er door je heen voor, tijdens en na de verbreking van het gulde zegel van je partner(s ... in jouw geval)

Ow, bij de weg, ik heb de eer 1 maal gehad, zij had de eer voor mij, alhoewel bij de man iets dergelijks minder pijnlijk gaat... maar ik laat me hier niet over uit, is iets tussen haar en mij (alhoewel zij dit forum toch nooit zal lezen)
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie

Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 23:41.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 23:55
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 09-05-2003 @ 23:43:
Wat vonden jullie daar nou van? Van haar eerste keer. Toen jij haar ontmaagde.
Het was inderdaad moeilijk om dat ik inderdaad bang was haar pijn te doen. Ik ging zelfs langzamer dan ze eigenlijk zelf wilde; vroeg ze ook, dus ik zei dat ik haar geen pijn wilde doen. Vroeg ze waarom; zei ik omdat ik van d'r hield. Was het liefste wat ze ooit gehoord had. NEway er was helemaal geen stress. Alleen maar spanning en opwinding en nieuwsgierigheid.

Na afloop waren we allebei wel trots ja. En het ging redelijk vanzelf. Niet zenuwachtig. Voelde niet schuldig.

Het duurde wel even voor haar totdat ze het ook echt lekker vond.

Mjuh. En ik ga echt geen details vertellen, want eerlijk wat heb je daar in godsnaam aan, behalve dan dat het de helft van de bezoekers opwind. Dit is een discussieforum, geen opwindforum.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 23:58
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Marcade schreef op 10-05-2003 @ 00:55:
Het was inderdaad moeilijk om dat ik inderdaad bang was haar pijn te doen. Ik ging zelfs langzamer dan ze eigenlijk zelf wilde; vroeg ze ook, dus ik zei dat ik haar geen pijn wilde doen. Vroeg ze waarom; zei ik omdat ik van d'r hield. Was het liefste wat ze ooit gehoord had. NEway er was helemaal geen stress. Alleen maar spanning en opwinding en nieuwsgierigheid.

Na afloop waren we allebei wel trots ja. En het ging redelijk vanzelf. Niet zenuwachtig. Voelde niet schuldig.

Het duurde wel even voor haar totdat ze het ook echt lekker vond.

Mjuh. En ik ga echt geen details vertellen, want eerlijk wat heb je daar in godsnaam aan, behalve dan dat het de helft van de bezoekers opwind. Dit is een discussieforum, geen opwindforum.

Ik bedoel de details van wat de jongens er emotioneel bij voelden. Voor meisjes is het en behoorlijk emotionele toestanmd namelijk, jongens hoor je daar nou nooit over.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 10-05-2003 @ 00:38:
Hoe weet je dan zo zeker dat ze nog maagd was
twijfel jij aan mijn eerbaarheid?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 00:21
Jofunu-kun
Jofunu-kun is offline
Tot nu toe 1 keer mogen ervaren.. zij was 15, ik 18

Ik was zowieso voorzichtig, dat ging ook best constant door me heen van "Doe nou voorzichtig met die eerste beweging" 't lukte aardig, geen bloed, geen pijn, alleen natuurlijk wel bij 1 standje gehouden de eerste keer, 't was voor haar enorm wennen nog, maar dat was snel voorbij en al snel ging het tempo omhoog..

Geen storende personen, en gewoon in ehmm.. haar bed geloof ik, geen slot op de deur, wat bestwel een klein obstakel was voor beiden, maar gelukkig bleef ie wel overeind. Na afloop best trots op onszelf en elkaar, en hebben we over de hele gebeurtenis gepraat.
__________________
If the wolf cries, hell freezes over!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 07:10
David
Avatar van David
David is offline
euhm ,, nou vooruit dan maar.

ik was 20, zij 21

het was in bed bij mij thuis, we hadden zo,n 2 weken iets met elkaar en werder steeds gekker op elkaar.

op een eerder moment hadden we ons
al een keer van al onze kleren ontdaan en toen op een zekere dag gebeurde hetzelfde en het gebeurde gewoon.

gewoon vlot .. maar ja .. komt door de leeftijd denk ik maar we waren beide niet zenuwachtig , het deed een beetje zeer bij m,n vriendin maar buiten dat was alles perfect.

en we hebben het daarna nog gelijk een keer gedaan ,, en de volgende ochtend ook gelijk .. enz enz enz

en ik ben er nu nog steeds heel gelukkig mee ( met m,n vriendin dan .. )

edit ,, ik zag iets staan over emotioneel ofzo , nou ik was blij dat het gebeurd was .. en het was goed gebeurd. ik had het allemaal netjes aangepakt, me als een heer gedragen en er de tijd voor genomen.

ook was en ben ik nog steeds hartstikke gek op m,n partner en dat voelt volgens mij toch een stuk beter aan dan met een iemand waar je niet zoveel om geeft.

marre .. wat ik op dat moment zelf voelde .. nou ,, dan ben ik denk ik toch echt een jongen .. misschien iets als "wat is ze mooi" "nu gebeurd het echt" en voor de rest waren het allemaal een beetje geile gedachtes denk ik :/


Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 07:15.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 11:30
Studentje
Studentje is offline
Het stelde niet bijster veel voor. Het was voor ons beiden de eerste keer, dus alles ging een beetje voorzichtig. We kenden elkaars lichaam al wel vrij goed, maar hadden 'het' nog nooit gedaan (vanwege het gebrek aan condooms). Ik was zestien, zij achttien (jaja). Het was wel lekker, tenminste, vond ik toen. De seks is na al die jaren heel wat beter geworden, gelukkig. Zij vond het ook lekker, althans, dat zei ze.

De enige slechte herinnering is het slapen daarna. Ik bleef bij haar slapen, met zijn tweeën in een eenpersoonsbed. Dat werkt niet. Ik sliep toen eindelijk, maar toen lag ik er zo lief bij, dat ik wel even een kusje moest krijgen. Ik dus weer wakker. Verder was ik wel een beetje trots, want tja, ik had het al gedaan, veel van mijn vrienden toen nog niet.

Het bloedde een heel klein beetje, maar 't was voor haar niet pijnlijk (en voor mij ook niet). Als ik weer iemand zou moeten ontmaagden, dan zou ik het denk ik wel weer hetzelfde doen. We waren toen allebei zeer relaxed en aan elkaar gewend, wat denk ik wel scheelde. Met het condoom ging alles goed, maar dat is ook niet zo heel lastig.

Saillant detail: het waren condooms die je ergens gratis bijkreeg, we waren namelijk alletwee een beetje te schijterig om ze te kopen. Maar toen we het eenmaal een keer gedaan hadden, moest het wel. 't Is het namelijk wel waard .
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:18
toemba
Avatar van toemba
toemba is offline
Mijn huidige vriendin vertelde vlak voordat het zou gebeuren dat het haar eerste keer was.. Mijn eerste keer was het niet, maar omdat ze dat vertelde werd ik vreselijk zenuwachtig, en doordat ik er heel erg mee bezig was kwam ik ontzettend snel klaar.. Echt zonde, maar na afloop vertelde ze me dat ze het niet erg vond dat ze het niet perfecter kon voorstellen omdat het met mij was



Dat was echt zo lief.. Ze had geen pijn ofzoiets.. Wel blaasontsteking 3 dagen erna..

Nou voel ik de opmerkingen al aankomen over mijn persoonlijke hygiene, maar het is een normale reactie van het vrouwelijk lichaam dat er bij het voor het eerst ontplooien van seksuele activiteit een ontsteking kan ontstaan.. Kortom ik was me wel

De keer erna was ik minder zenuwachtig, en duurde het veel langer dan de eerste keer.. Oefening baart kunst? En het wordt alleen maar beter, we voelen elkaar steeds beter aan...

*zucht*
*zucht nog eens*
*zucht heel verliefd*
__________________
For a nihilist, nothing at least is something..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:47
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Ik wilde zeker weten dat zij er ook aan toe was en daarom hebben we er vrij lang mee gewacht. Omdat het ook mijn eerste keer was, was het toch niet zo'n succes. Je moet toch even wennen aan hoe een condoom zit enz. Uiteindelijk ging het vrij gemakkelijk, het deed geen pijn bij haar en alles gaat eigenlijk vanzelf he
Wel vervelend was het dat ik veel te snel klaarkwam... Gelukkig gold ook bij dit probleem het spreekwoord: Oefening baart kunst!
__________________
Bier & Tieten
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:38
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Tering! Of je stelt ff makkelijke vragen en 1tje tegelijk...Maargoed, aangezien jij (poesiefox) de dames leert hoe ze moeten pijpen , waar ik dan ook weer profijt van heb, zal ik ff al je vragen proberen te beantwoorden...

Het leek haar wel opwindend om vastgebonden en geblindoekt te worden. Maar zij vond dat ze aan 'het' nog niet toe was. Ik wou het al wel. Dus ik heb haar vastgebonden en toen...

Nee dus! Wat een zieke gedachten hebben jullie zeg!

Ok, nu ff serieus:

Eh, een beetje graphic details graag, want met alleen bijvoeglijke voornaamwoorden (het was goed / slecht / moeilijk / makkelijk) komen we niet echt veel verder. En daarmee bedoel ik niet de sex-details. Meer : hoe oud waren jullie, wat ging er mis, wie kwamen er allemaal binnen zetten, ging het fout met het condoom, was het stiekem in de bosjes, dat soort dingen.

Intro:
Ik was 20, zij was 16. We gingen toen (op 4 dagen na) een half jaar met elkaar. We hadden al redelijk wat ervaring met manuele en orale sex. Ik had voor die tijd aangegeven dat ik 'het' al wou, maar zij wou nog wachten. Dus had ik maar te wachten.
Maar dit is wel waarheid: het leek haar echt opwindend geblindoekt en vastgebonden te worden. Dit heb ik bij haar gedaan. Wat een heel groot voordeel heeft: zij heeft van mij een heel lang voorspel gekregen. Ik heb haar daarna de blinddoek afgedaan en losgemaakt. Ik heb haar gevraagd of ze 'het' wou en ze zei "ja"...

Wat vonden jullie daar nou van? Van haar eerste keer. Toen jij haar ontmaagde.

Ik vond het een 'veilig'/geruststellend idee dat het voor ons allebei de eerste keer was. Ik vond het ook wel een opwindend idee, moet ik bekennen, dat IK voor HAAR de eerste was. Vraag me niet waarom, ik weet het niet...

Was je bang haar pijn te doen, hield je daar rekening mee, en was je extra voorzichtig of juist zelf zo in de stress dat je er weinig van meekreeg. Blij dat hij werkte?

Ja, ik was bang haar pijn te doen. Ik was extra voorzichtig ja. Zo voorzichtig dat het bijna niet lukte. Ze vroeg me net voor 'het': "doe je wel voorzichtig?" "Ja, natuurlijk." Ik deed voorzichtig maar toen ik eenmaal 'gedeeltelijk' in haar was, was ik die belofte al weer vergeten. Fout van me. Het gaf achteraf niet; ze heeft godzijdank helemaal geen pijn gevoeld. En daar was ik heel erg opgelucht over en blij mee.
Blij dat hij werkte?! WAT DENK JE ZELF?!
*was erg blij* Lijkt me heel naar om dat de eerste keer mee te maken; geen erectie krijgen...


Was je trots? Zenuwachtig? Ging het eigenlijk vanzelf? Voelde je je schuldig na afloop?

- Nee, eigenlijk helemaal niet...zou ik dat moeten zijn? Zo ja, waarom???
- Ja, nogal!
- Deels wel/deels niet.
- Ik voelde me niet schuldig na afloop. Ik voelde op een bepaald moment wel een soort van 'schaamte' tijdens de seks zelf: tis zo'n eerste keer toch een beetje een raar/ongemakkelijk gevoel als je, zeg maar, in/op een meisje heen en weer gaat.

Zou je het weer zo doen, of toch anders? Sommige meisjes vertellen hier dat het zo vreselijk pijn deed. Hoe hou je hem dan nog stijf in vredesnaam?

- Ik zou het exact weer zo doen. Want het was (voor zover een eerste keer heerlijk kan zijn) HEERLIJK! Bovendien was het heel apart; door het blinddoeken en vastbinden enzo...
- Het deed dus geen pijn. Het was wel een beetje opletten je erectie te 'behouden' ondanks de spanning.

Zo goed?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:42
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 10-05-2003 @ 00:23:
Ik heb de eer twee maal mogen hebben. Bij de eerste was het redelijk vervelend. Het deed bij haar best wel wat pijn, en echt gemakkelijk ging het allemaal niet. Geen bloed overigens.
Bij de tweede was er geen vuiltje aan de lucht. Geen pijn, geen bloed, alleen genot.
Het verbaast me dat ze het uberhaupt voelde!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:55
Verwijderd
Heey,

Mag IK, meisje (van 17), ook antwoorden?
Toen mijn vriend en ik voor het eerst seks hadden was ik bijna 17 en hij 19. We waren beiden nog maagd.
Voordat we seks hadden hebben we eerst gepijpt, gebeft, gevingerd en afgetrokken. En natuurlijk gezoend. (Maar dit alles hadden we natuurlijk al wel eerder gedaan)
Op een gegeven moment lag hij boven mij.. met zijn (stijve) penis tegen mij aan maar omdat ik niet aan de pil was moesten we natuurlijk wel oppassen dat er geen voorvocht enzo bij mijn vagina kwam.. toen vroeg hij of ik er klaar voor was om "het" te doen..
Ik zei dat ik daar wel klaar voor was. Toen was ik even bang dat hij gewoon zonder condoom bij mij naar binnen wilde gaan.. (niet dat ik dat had laten gebeuren) maar gelukkig -> hij pakte een condoom
Nou, toen hebben we dat (zeer zorgvuldig) bij hem omgedaan, met gestuntel gelach etc, maar gelukkig bleef ie wel stijf
Hij: Nou, eens zien, ja ben je er klaar voor? (hij boven ik onder)
Ik: jahoor
En toen ging hij supervoorzichtig naar binnen..
Dat voelde echt zoooo lekker!
Hij: wooow lekker warm!!
ik:
Na 5 a 10 sec ofzo..
Hij: ooh dit is niet gezond man, ik kom al
Nouja en toen kwam hij

Dat was het wat betreft HET..
Daarna hebben we nog wat gezoend en geknuffeld enzo..
Al met al, superspannend, lief, lekker.. maar wel geklungel en nu is de seks (met nog dezelfde vriend) wel duidelijk beter.. qua kwaliteit zeg maar.. toen was het lekker omdat het voor het eerst was en spannend enzo.. maar als de seks nu nog zo was zou ik niet tevreden zijn

Nou, zo genoeg uitgelegd? Anders vraag je maar
Groetjes, Appeltje
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:10
Some
Avatar van Some
Some is offline
Het is bij mij pas gebeurd...
Ik ben 17 en zei is 15.

We wilde het al ff doen dus deden het dan ook (klote condooms) maar het lukte en ze had best veel pijn. Ik deed ook voorzichtig. Verder vond ik het niet opwindend omdat ze zoveel pijn had en ik er bar weinig van voelde omdat ik expres voorzichtig voor dr deed.
DAARNA pas gebeurde het beffen/pijpen enz.
Dus wij hebben eerst 'geneukt' ipv voorspel enz.

Dat was het... oefening baart kunst denk ik...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:34
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Evito schreef op 10-05-2003 @ 18:42:
Het verbaast me dat ze het uberhaupt voelde!
Dit is bijna grappig.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:36
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 13-05-2003 @ 18:34:
Dit is bijna grappig.
Het was gewoon flauw hoor, die van mij is ook niet bepaald dik ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:19
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Evito schreef op 13-05-2003 @ 18:36:
Het was gewoon flauw hoor, die van mij is ook niet bepaald dik ofzo.
Hoezo 'ook'? Wat insinueer je?
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit ontmaagd worden
Horsewhisperer
16 10-02-2011 19:05
De Kantine hoe te herkennen: de breezer-slet
Martin II
38 22-06-2006 20:51
De Kantine Br33z4h-cultuur[De ontwikkeling van een internetgeneratie}
DG
23 20-08-2004 18:08
Seksualiteit voor de jongens...
loveboy911
8 02-11-2003 11:15
Seksualiteit * Jongens die op een speciale nacht w88? *
*Legolas*
70 08-09-2002 02:09
De Kantine De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie.
Verwijderd
96 29-08-2002 11:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.