![]() |
|
Dit klinkt heel vaag.. Maar alles voelt opeens goed.. Langzaam aan gaat dat over naar beter, vervolgens naar best.. Ipv. Urine voel je ook echt iets naar boven komen, als je nofdig moet pissen ben je blij als je op et toilet zit.. EN laat je je gaan.. Nu ben je blij als dat komt omdat het et gewoon afmaakt... Ehh.. klopt dit ??
Conclusie.. Tis niet goed te omschrijven.. Je vriendin kan het toch ook niet van haar omschrijven.. By the way.. I am still a virgin.. So in some ways I don't know
||
Citaat:
hm, nu denkt elke meid dat een jongen aan pissen denkt tijdens de seks ![]() alleen wat heeft het voor nut zo'n orgasme? dan is het achter de rug, en heb je zoiets van: hm tsja.. dat was het alweer.. heb i kdaar nou die moeite voor gedaan.. pff.. morgen weer vroeg op ![]() de auto moet nog naar de garage, de hond moet er nog uit.. bah de kou in... en dan ligt zij nog na te genieten, en wil nog uren tegen je aanliggen... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ten eerste kan je 'genot' niet echt definieren, en dat is toch echt wat het is: het is niet enkel 'lekker' en het gevoel dat je moet plassen terwijl het echt heel lekker is. Schokgolven van puur genot gaan dor je heen, buikspieren verkrampen en ogen knijpen dicht.......
als iemand gento kan omschrijven kan hij klaarkomen omschrijven..maar genot is voor iedereen anders en dus niet algemeen te beschrijven...tata
|
Verwijderd
|
een boek dat m'n zus kreeg toen ze zes werd (toen was ik vier), genaamd 'waar kom ik vandaan?' omschreef het als:
stel je eens voor dat iemand je op een heel leuke manier met een veertje in je gezicht kriebelt, en je moet daarvan niezen, maar je wilt nog niet dat het kriebelen ophoudt, dus je wacht zo lang mogelijk met niezen, en dan eindelijk nies je en is alle spanning weg... zo ongeveer, maar dan nog véél en véél beter maar 'k ben geen jongen/man, dus hoe het precies voelt dat weet ik niet ![]() *geniet even stiekum en zeer hardvochtig van het feit dat in bovenstaande reply's jongens het hebben over '2 seconden'* ha, 2 seconden maar... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
By the way, als je dat samensmelten eenmaal hebt meegemaakt is de lichamelijke sensatie van het klaarkomen voortaan alleen maar seks. Het versmelten is 1000 keer zo verslavend: de grootste kick die je ooit zult meemaken.
|
Eerst voel ik een kleine tinteling. Vervolgens wordt deze steeds sterker. Dan verzet ik mij ertegen en hou het op. De tinteling wordt uiteindelijk te erg om mij ertegen te verzetten.
*opluchtende zaadlozing* ![]() En het spuiten komt omdat ik mij elke keer toch weer een beetje verzet. Net zoals als een tuinslang met water erin die je kort dicht knijpt. Voor even spuit hij harder ![]() Na een paar keer spuiten is dat tintelende gevoel weer weg, maar voel ik me tevreden en opgelucht. Zoiets? ![]()
Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 22:05. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe aftrekken? Boemsjaka | 15 | 08-03-2016 07:53 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen is echt LEKKER Verwijderd | 6 | 17-10-2014 20:58 | |
Seksualiteit |