Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ten eerste is een bad trip compleet psychologisch, als je mentaal stevig in je schoenen staat en je kunt nieuwe situaties aan is de kans dat je een badtrip oploopt volledig afhankelijk vanjezelf.
Voor de rest kunnen badtrips verschillen van een vervelende gebeurtenis tot een complete mentale trauma. Maarja dat laatste komt niet zo veel voor bij de meeste mensen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze zeggen met paddos als je je kut voelt en je eet er dan eentje dat je dan een badtrip krijgt.
Dus als ik me goed voel, dan krijg ik vette dingen te zien? IK sta volgens mij wel stevig in mijn schoenen, nooit rare dingen mee gemaakt, dan kan het toch ook niet zoveel kwaad lijkt mij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb t wel een paar keer gehad, één keer dacht ik dat iedereen me kon horen praten, dat mijn eigen trommelvliezen mijn stemgeluid tegenhield of zo en ik zoooo hard praatte dat de hele wereld het kon horen, maar dat ik het dan zelf niet doorhad. en een keer gehad dat iedereen er uit zag als poppen, was echt wel doodeng. oja en heb t trouwens daarna wel vaker gedaan, maar dan op momenten waarin ik me zoiezo al wat beterder voelde. Laatst gewijzigd op 04-03-2003 om 21:30. |
![]() |
|
Paar keer geschrokken van wat ik zag tijdens een trip van paddo's, maar je weet dat het niet 'echt' is, dus ik kon me erover heen zetten. Ik denk dat het goed is dat je af en toe schrikt. Dan word je eraan herinnerd dat het allemaal niet zo gebeurd en is als jij denkt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Mijn 'bad trip'? door blowen. Trouble_maker | 4 | 25-01-2010 17:06 | |
Psychologie |
Bad trip Kryptonite | 19 | 22-12-2006 19:28 | |
Drugs & Alcohol |