Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2003, 15:26
makita
makita is offline
hee hebben jullie wel eens een bad trip gehad? Of andere nare dingen met drugs? En gebruik je die drugs dan helemaal niet meer of probeer je het een andere keer weer??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2003, 15:33
Mafheid
Mafheid is offline
Mijn trips bevatten regelmatig bad gedeeltes in de zin van beangstigende en paranoide gedachtengangen en hallucinaties en heb zelfs complete controleverlies gehad op paddos, dat ik zeg maar geen besef meer had van wat ik deed/nou moest doen. Maar meestal is t niet meer dan de helft van de trip.
Heb er eigelijk geen problemen mee, er is nog geen enkele drug die ik niet meer gebruik wegens negatieve ervaringen.
Oud 02-03-2003, 20:24
NoSfErAtU
NoSfErAtU is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
heb zelfs complete controleverlies gehad op paddos, dat ik zeg maar geen besef meer had van wat ik deed/nou moest doen.
ook zoiets meegemaakt, ik wist echt niet hoe ik moest gaan gedragen tov mijn broer ofzo. ik zag mezelf door de ogen van een ander die helemaal niet tevreden was met wat hij zag.
Oud 02-03-2003, 21:08
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
NoSfErAtU schreef:
ik zag mezelf door de ogen van een ander die helemaal niet tevreden was met wat hij zag.
Bedenk wel dat dat soort dingen uit je eigen onderbewustzijn komen. Doe dus wat nuttigs met die ervaring
Oud 03-03-2003, 07:20
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Ja ik heb wel eens een badtrip gehad, dat kwam door paddo's en dat gebruik ik zeker niet meer! Ik wist niet meer wie ik was en ik belande in een badtrip gelukkig was het in me bed en niet buiten want dan had ik wel gekke dingen gedaan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 13:02
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
ten eerste is een bad trip compleet psychologisch, als je mentaal stevig in je schoenen staat en je kunt nieuwe situaties aan is de kans dat je een badtrip oploopt volledig afhankelijk vanjezelf.

Voor de rest kunnen badtrips verschillen van een vervelende gebeurtenis tot een complete mentale trauma. Maarja dat laatste komt niet zo veel voor bij de meeste mensen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:39
Verwijderd
Ze zeggen met paddos als je je kut voelt en je eet er dan eentje dat je dan een badtrip krijgt.
Dus als ik me goed voel, dan krijg ik vette dingen te zien?
IK sta volgens mij wel stevig in mijn schoenen, nooit rare dingen mee gemaakt, dan kan het toch ook niet zoveel kwaad lijkt mij?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 01:11
Blenderhead
Blenderhead is offline
paddo's, 1 keer fout gegaan... voelde me heel slecht, begon me overal zorgen om te maken. k het erna vaker gedaan
Oud 04-03-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
ten eerste is een bad trip compleet psychologisch, als je mentaal stevig in je schoenen staat en je kunt nieuwe situaties aan is de kans dat je een badtrip oploopt volledig afhankelijk vanjezelf.
ja denk t ook.

heb t wel een paar keer gehad, één keer dacht ik dat iedereen me kon horen praten, dat mijn eigen trommelvliezen mijn stemgeluid tegenhield of zo en ik zoooo hard praatte dat de hele wereld het kon horen, maar dat ik het dan zelf niet doorhad.
en een keer gehad dat iedereen er uit zag als poppen, was echt wel doodeng.

oja en heb t trouwens daarna wel vaker gedaan, maar dan op momenten waarin ik me zoiezo al wat beterder voelde.

Laatst gewijzigd op 04-03-2003 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:10
dreadie_girl
dreadie_girl is offline
van flash backs wel eens geschrokken, verder niet echt. Ja wel es ziek van blowen..
Oud 04-03-2003, 23:35
Wasp
Wasp is offline
Paar keer geschrokken van wat ik zag tijdens een trip van paddo's, maar je weet dat het niet 'echt' is, dus ik kon me erover heen zetten. Ik denk dat het goed is dat je af en toe schrikt. Dan word je eraan herinnerd dat het allemaal niet zo gebeurd en is als jij denkt.
Reageren

Regels voor berichten