Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2003, 12:30
Loesje86
Loesje86 is offline
Heeeey!! Ik ben druk bezig met het zoeken van een leuke opleiding... nou heb ik de opleiding toegepaste wetenschappen in Enschede gevonden en heb me ook al opgeven voor een rondleiding daar. Maar toch ben ik wel benieuwd wat de opleiding PRECIES inhoudt... ??!! Op de site wordt namelijk heel vaagjes uitgelegd wat je precies in deze opleiding doet. Dus zijn hier mensen die de opleiding volgen of hebben gedaan of die iets meer weten?? reageer dan asjeblief! Ook of de opleiding bevalt en of het leuk en interessant is!?
Kuzz LoesjuH!

Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 10:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2003, 14:16
Balance
Balance is offline
kan je niet beter eerst gewoon een brochure aanvragen als het op de site zo vaag staat?
Oud 27-02-2003, 14:25
Loesje86
Loesje86 is offline
Heb ik al gedaan hoor!! de informatie heb ik ook al ontvangen... maar misschien is er hier iemand die mij het wat duidelijker kan uitleggen.. en of de opleiding bevalt enz...
Kuzz LoesjuH!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 21:00
chris9 tje
chris9 tje is offline
ehe... volgens mij is het gewoon heel vaag wat het precies is.
ik studeer in enschede, maar geen tcw. Ik geloof dat het om de communicatie in en van bedrijven gaat. t schijnt een van de makkelijkere studies in enschede te zijn.

Je kan je opgeven voor een meeloopdag. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Dan ga je een dag met een eerstejaars op sleeptouw en volg je wat college enzo, kan je iedereen van alles vragen en proef je een beetje sfeer enzo. EN je krijgt gratis kroketten of iets anders lekkers tijdens de lunch..

succes
Reageren

Regels voor berichten