Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 13:52
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Zoals sommige het verhaal van mij kennen, ik chat al 2 maanden met een meid en we weten inmiddels hierdoor veel van elkaar... ik heb haar al gebeld en vorige week zaterdag gezien... IK dacht dat het niets werd aan haar te zien maar ze vind me wel degelijk leuk en ik haar ook. Nu komt ze vandaag naar mij met dr broer.. ze haalt me op en ik ga daarheen (heel lief) blijf er ook slapen.. Maarja als ze kom wat doe ik dan??? Wel een kus of geen kus??? En dan geen tongzoen maar gewoon op dr lippen ofzo he zoals je dat doet als je verkering hebt....
IK bedoel ik weet niet of we nou echt verkering hebben... we hebben elkaar ook pas 1 keer gezien... Dalijk vind ze het niet leuk ofzo als ik dat doe of reageerd ze anders. (weet bijna van dr dat ze het niet erg vind maar toch...) Hoe zet je die stap en zou ik het doen???

Tips aub.. ook voor als ik daar ben vanavond en morgen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2003, 13:55
Kinshi
Kinshi is offline
Haar eerst misschien beter irl leren kennen? Je kan ook vragen of jullie nou iets hebben... maar ik zou me doodschrikken als ik na één keer zien al iets had met iemand. Laten merken dat je haar toch wel erg leuk vindt is toch niet zo moeilijk gebruik je fantasie en let goed op haar of zij het ook allemaal wil
Oud 01-03-2003, 13:56
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Zorg je jullie twee alleen zijn, ga spontaan kletsen. Luister ook vooral naar haar. Ga zo dicht mogelijk tegen haar aanzitten en naar haar toegedraaid.

Kijk hoe zij zit. Heeft ze haar handen zeg maar 'los' dan is dit een goed teken. Als ze haar hand op haar been heeft aan de kant waar jij zit, raak haar hand dan aan door de jouwe op de hare te leggen.

Of probeer haar stiekem aan te raken, door bijv. je hand op haar been te leggen. Als ze dat accepteert kun je je hand op haar schouder doen.

Praat zacht en teder; niet te hard. Als je je hand in haar hand hebt en jouw andere hand op haar schouder moet je zeggen: Ik vind je eigenlijk wel heel erg lief. Kijk hoe ze reageert. Ga haar dan zoenen (gaat eigenlijk vanzelf dan).

Een zachte streel over haar wang werkt ook vaak. Naja kijk maar ff hoe je het doet.
Oud 01-03-2003, 13:57
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
nouja beter leren kennen..... we kennen elkaar best goed hoor ondanks dat we elkaar een dag nog maar hebben gezien.
Hebben ook veel foto's van elkaar
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 13:58
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
hoi hoi,

Aller eerst, wat leuk voor je!
Maar uhm.. ik vind het persoonlijk best wel moielijk om daar en passens antwoord op te geven want jij kent haar het beste en het ligt misschien ook een beetje aan hte moment. ik zou gewoon even afwachten wat er gebeurd. misschien gaat het wel helemaal vanzelf als je dr ziet!
Zo niet, dan kan je dr gewoon een lief kusje geven. (kijk, als je dr een kusje wilt geven (ik zou niet meteen die tong naar binnen worstelen) en zij doet haar gezicht niet aan de kant kan je het op dr mond geven, anders gewoon op dr wang)

Ik weet niet of ik je verder heb geholpen maar ik heb me best gedaan. Veel plezier vanaaf en morgen!

Liefs
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 14:03
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
nouja beter leren kennen..... we kennen elkaar best goed hoor ondanks dat we elkaar een dag nog maar hebben gezien.
Hebben ook veel foto's van elkaar

Iemand kennen is niet het weten van iemands favoriete eten, of lievelingskleur.
Neem maar van mij aan dat je niks weet van haar....

Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 22:17.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 14:06
Kinshi
Kinshi is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Iemand kennen is niet het weten van iemands faforiete eten, of lievelingskleur.
Neem maar van mij aan dat je niks weet van haar....
Ja dat bedoel ik dus! Foto's zeggen niet zoveel met een chatgesprek kan je heel anders overkomen.
Reageren

Regels voor berichten