Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Blijkt er wel iets te zijn is het het beste om er zo snel mogelijk bij te zijn. Hoe sneller, hoe beter. Ga je niet, en er blijkt wel iets mis te zijn met je pols, dan krijg je er later ook spijt van dat je niet eerder bent geweest. Ik zou dus gewoon even langsgaan als je er echt veel last van hebt. Vrienden kunnen niet bepalen hoeveel last jij ervan hebt, zij voelen jou pols niet. En zelfs als hij niks ernstigs vind, betekend dat nog niet dat je je aanstelt.
|
Ik weet wel dat het echt zeer doet, en dat ik gewoon naar de huisarts moet gaan, maar iets in mij blijft zeggen dat het vast aanstelleritus is...
Ik weet ook wel dat ik me niet zoveel van mijn omgeving aan moet trekken (hoe vaak heb ik dat al niet te horen gekregen), maar omdat in mijzelf al een 'stemmetje' zegt dat het vast flauwekul is, denk ik dan dat anderen dat dan zeker wel zullen denken... |
![]() |
|
Stel, er is inderdaad niets aan de hand. Je laat foto's maken, maar alles blijkt in orde te zijn.
Wat boeit jou dat dan? Die mensen maken dat vaak genoeg mee op een dag. Reken maar dat ze het zelf ook fijner vinden als ze kunnen zeggen "er is niets aan de hand". Mooi toch? Trek je niet zoveel van andere mensen aan. Ik ben laatst naar de huisarts gegaan omdat ik een oogontsteking had. Tja, dat is heus niet ernstig, maar ik vond het gewoon vervelend. Heb ik druppels gekregen en toen is het zo over gegaan. De dokter vind het heus niet raar als je voor lichte klachten bij hem/haar komt, of wanneer je komt als je niet zeker weet of er iets aan de hand is. Zet je over die twijfel heen joh, daar heb je alleen jezelf maar mee. Waarom zouden mensen je kleinzerig vinden? Als je pijn hebt, heb je gewoon pijn. Ookal is er niets te vinden op de rontgenfoto. Ben je daar nou echt zo bang voor? Bel gewoon de dokter op! Of vraag anders of iemand met je mee wilt gaan. Dan wordt de drempel wat lager/.
|
Ik heb intussen toch maar besloten dat ik morgen bel om een afspraak te maken; ik heb er echt te veel last van. Als er niks gevonden wordt, dan is het zo, niets aan te doen, dan voel ik mezelf maar een aansteller, maar dan hoef ik in ieder geval later niet rond te lopen met de gedachte: was ik er maar eerder mee naar de huisarts gegaan... Ik heb het tenslotte al ruim 2 weken afgewacht, dus het is/was niet heel tijdelijk, zeg ik maar tegen mezelf.
|
![]() |
|
Mijn verstand en gevoel zijn gewoon compleet tegenstrijdig... En dat is het probleem ook. Ik ga nu proberen mijn gevoel weg te zetten, want ik weet ook wel dat ik gewoon moet gaan....
Het stomme alleen is nu wel dat ik zo ongeveer hoop dat er wel iets aan de hand is, zodat ik me echt niet aanstel... |
![]() |
||
Citaat:
ben toch maar gegaan. ook met me pols. ik had em een anderhalf jaar geleden gebroken, ik dacht 5 weken lang dat het een keusingkje was, toch maar naar de dokter na aandringen van me moeder vooral, bleek dus gebroken te zijn. laatst deed ie weer zeer, toch maar heen gegaan, was niks. Het lucht hoe dan ook op hoor. Gewoon heen gaan.
Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 20:37. |
![]() |
|
Ik denk dat je beter een keertje "teveel" voor mischien niks naar de dokter kan gaan hoor. Dan heb je zelf iig de rust dat je weet dat t niks is. En tuurlijk stel je je niet aan, jij voelt t zo dus is het zo!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Dilemma IVF en abortus ***ailá*** | 106 | 20-05-2008 21:38 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |