Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Dus op lange termijn lijkt het me beter passen wanneer je iemand hebt die veel op jezelf lijkt. Dat scheelt irritaties. Suggestie -> Zoek geluk in jezelf, niet in anderen. Doei! fil Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 20:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik denk dat er niemand precies hetzelfde is, ook niet qua karakter. Je karakter is denk ik al je (geestelijke) eigenschappen bij elkaar, dat zijn er ontzettend veel, en hoewel je iemand wel dicht kunt naderen, heb je nooit precies hetzelfde karakter, alleen al omdat iedereen verschillende dingen meemaakt in zijn leven en je karakter daardoor kan veranderen.
Maar als er dan toch zo iemand is die precies hetzelfde karakter heeft: ik denk dat het van persoon tot persoon verschilt of het met 'm kunt vinden. Ligt er een beetje aan of een leuk karakter hebt ![]()
|
Er is niemand met precies hetzelfde karakter, alleen dicht bij elkaar lichend. En het licht aan het karakter of je elkaar wel of niet kan uitstaan
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is er mis met een hoofddoekje? Love & Peace | 203 | 07-07-2004 17:18 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |