Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2003, 15:30
ShiningStar
ShiningStar is offline
Kan je het maken om met je ex dingen te bespreken over je huidige relatie?

In mijn geval: mn ex blijft heel speciaal voor me en ik heb sinds een tijdje weer contact met hem.
Hij en mn vriendje kennen elkaar niet, maar kan ik het uit principe maken om met mn ex dingen te bespreken over mn vriendje?
of is dat far away van verstandig?

liefs,
Mel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2003, 15:41
wissie
wissie is offline
Als jij en je ex nu vrienden zijn, die ik niet in waarom het niet zou kunnen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 15:44
framboosje
framboosje is offline
nou, als jij en je ex nu gewoon vrienden zijn, zie ik ook totaal niet in waarom het niet zou kunnen...

toen het uit was tussen mijn huidig vriendje (het is al de derde keer tussen ons... ) en ik, vertelden wij ook vanalles over onze nieuwe vlam(men)... we vroegen raad en wat dan ook... ik zie dus niet in waarom het niet zou kunnen!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 15:55
Mo6
Mo6 is offline
zorg wel dat hij (je vriend) weet dat je met hem (je ex) omgaat. als je vriend erachter komt dat je achter z'n rug om je ex nog wel eens ziet kan het beetje als een klap komen. je kunt het dan nog wel uitleggen maar van tevoren vertellen is beter!
Oud 07-03-2003, 17:08
Verwijderd
mjah precies, zo lang jij en je ex-vriend vrienden zijn (en je vriend daarvan op de hoogte is) zie ik niet waarom het een probleem zou zijn

ik zeg tegen ex-vriend niet meer over vriend dan 'ja, gaat goed', maar ja, ik ben dan ook niet bevriend met 'm (msnen alleen af en toe)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:41
Breg
Breg is offline
ik heb nu niet meer zo veel contact met mn ex, maar toen we nog wel veel contact hadden, hadden we het ook altijd over relaties die we op dat moment hadden. Mn ex & mn huidige vriendje kenden elkaar toch niet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 19:42
Jordi
Jordi is offline
Als je ex jou nogsteeds leuk vindt is het misschien niet zo fijn voor hem. Anders lijkt het me geen probleem.
Oud 07-03-2003, 21:20
Thomas
Thomas is offline
Als jullie nog vrienden zijn moet het wel kunnen. Ik zou echter het onderwerp vermijden omdat het vaak toch ietwat pijnlijk kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 01:24
Verwijderd
Waaromniet?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 09:13
Miss Helena
Miss Helena is offline
waarom zou je dat niet kunnen? als jullie weer vrienden zijn, lijkt me dat kunnen. als je t r met m over hebt, merk je snel genoeg of ie t goed vindt, of dat ie t er liever niet over heeft.
Oud 08-03-2003, 11:52
jenniffer
jenniffer is offline
Nou, k weet niet hoe zulke gevoelens je ex nog voor jou heeft. Maar het zou wel goed mogelijk zijn dat het nog een beetje te gevoelig ligt. K zit namelijk in die situatie , en het is niet altijd leuk om die verhalen van je ex aan te horen. Maar zoals k al zei, dat ligt er ook aan hoe het verder tussen jou en je ex zit...

Kus jenn
Oud 08-03-2003, 12:58
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Het kan wel opzich, maar stiekem doet het dan toch altijd wel een beetje pijn... is gewoon vreemd om over te praten omdat je toch zijn ex bent. Tenminste zo voel ik dat
Oud 08-03-2003, 17:01
rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
Waarom niet? Ik bespreek (besprak) ook alles met mijn ex. We zijn nu gewoon goede vrienden dus waarom niet?

Ik heb alleen een klein probleempje, hij is sinds kort weer gek op me ... dus ik kan niet meer zomaar over alles beginnen, is te pijnlijk voor hem.
Oud 09-03-2003, 19:32
Verwijderd
Deed mij al pijn toen ik close was met een meisje en zij vaak het had over haar vriend/degene op wie ze verliefd was, dus laat staan ex(aangenomen dat er nog van verliefdheid oid sprake is).
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:38
Tox
Tox is offline
Ik doe het meestal nie, ik vertel mijn exen wel als ik een nieuwe vriendin heb, maar er echt over hebben, nee. Dat komt gewoon omdat ik het zelf ook nooit zo leuk vind om dan van haar vriendje te horen en ik hoef hem dan ook al helemaal nie te zien. Dat heb ik trouwens alleen met mijn voorlaatste ex omdat zij en ik toch nog enigzins een band hebben ondanks het feit dat we elkaar weinig zien. Maar ik doe wel altijd mijn best en toon heel af en toe interesse, voor de goede orde en omdat ik dan toch wel om haar geef.
Oud 11-03-2003, 11:02
Optima
Optima is offline
Ik denk niet dat hij daarin geintereseerd is. Zou een beetje confronterend zijn .
Reageren

Regels voor berichten