Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Met mn ex had ik ook wel dingen zoals
"Jij ook van mij?" Dat was een per ongelukke verspreking van hem van de filmtitel: "Ik Ook van Jou" en die hebben we er ingehouden. Het hield eigenlijk in: Ik weet dat je van me houdt en ik hou ook van jou ![]() Ff denken, wat nog meer.. Ohja, dan gingen we samen op bed liggen en naar bandjes luisteren met verhalen. Alfred J. Kwak, de Baron van Münschausen, Asterix en Obelix.. en daar vielen we dan bij in slaap. Wat ook nog heel erg van ons was, was elkaar 's avonds voor het slapen gaan voorlezen uit Lord of the Rings.. of eigenlijk In de Ban van de Ring want het was in het Nederlands. Dan las de een de ander in slaap.. zo hebben we heel boek 1 en half boek 2 gelezen.. en zo wel meer dingen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben er ontzettend trots op dat hij het aan zijn moeder vraagt en ook aan mij. Hij houdt van me.
|
Verwijderd
|
he eindelijk..
Ik zit nu al de hele tijd te denken wat ik nu met een andere ex van me had en ik kwam er telkens niet op maar nu weet ik het weer.. Het was altijd hetzelfde 'dialoogje': hij: Mijn Kim ik: Mijn Tim (ja haha, rijmende namen) hij: Onze wij of andersom.. dat ik begon en dus met onze wij eindigde ![]() phew.. frustrerend als je ergens maar niet op komt man ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #2 Verwijderd | 497 | 20-01-2008 15:20 | |
Liefde & Relatie |
zeg je het je ex-vriend of niet? LA BLADIRA | 73 | 23-09-2006 16:40 | |
Liefde & Relatie |
eerste date twinkebel | 101 | 29-01-2006 22:06 | |
Seksualiteit |
bovenop groovy | 33 | 19-12-2005 15:34 | |
Seksualiteit |
Emoties na seks Guinevere | 65 | 09-11-2004 16:00 | |
Liefde & Relatie |
Gaan jullie veel uit samen met je vriend(in) en vrienden van jullie? G.T.C. | 23 | 07-05-2004 15:45 |