Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2006, 19:56
twinkebel
twinkebel is offline
hallo allemaal,
ik heb een probleem ik ken een meisje waar ik al een tijdje op verliefd ben, nou heb ik haar laatst naar de film uit gevraagd en ze heeft ja gezegd maar toen hebben we geen datum of film afesproken , ik weet het .....dom.... hoe kan ik nou vragen of ze al wat inged8 heeft? ook wil ik graag iets voor haar kopen, maar een roos is weer zo cliche .. ik zou egt heel graag wat hulp willen..

bedankt twinkebel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2006, 19:58
M@rco
M@rco is offline
Wat dacht je van:

"Zeg, we zouden naar de film gaan, maar we hebben nog geen datum enzo afgesproken! Zullen we dat even doen? Had je misschien al iets in gedachten?"

Of is dat te simpel?
Oud 12-01-2006, 19:59
Verwijderd
Pak je telefoon en bel haar op.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 20:01
Lente
Lente is offline
wat M@rco zegt. Ze heeft al gezegd dat ze wil dus dat is iig geen probleem.

en op een eerste date zou ik geen cadeautje meenemen hoor. je kunt wel de film betalen of drinken kopen in de pauze oid.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 20:04
twinkebel
twinkebel is offline
okej bedankt jongens

maar weet iemand toevallig nog een leuke film in de bioscoop

en nog een vraagje

is het normaal dat ze gaat vertellen hoeveel jongens haar wel niet leuk vinden enz.?
en dat ze ze niet moet enz enz.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 20:14
I C U
I C U is offline
Waarschijnlijk maakt ze duidelijk hoe beschikbaar ze wel niet is, en wat voor een lucky ass jij bent dat je met haar naar de film mag. Of ze is gewoon een doos die denkt dat dit haar nog leuker maakt.

King Kong is een leuke film, vond ik! Vraag haar wat ze leuk vindt, zij moet tenslotte ook kijken...
Oud 12-01-2006, 20:18
twinkebel
twinkebel is offline
jah ik heb dus gezegd dat zij mocht kijken...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 20:34
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 12-01-2006 @ 21:04 :
en nog een vraagje

is het normaal dat ze gaat vertellen hoeveel jongens haar wel niet leuk vinden enz.?
en dat ze ze niet moet enz enz.
Nee, dat is een beetje raar. Tenzij je dat graag aanhoort natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 20:36
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
N00dles schreef op 12-01-2006 @ 21:34 :
Nee, dat is een beetje raar. Tenzij je dat graag aanhoort natuurlijk.
Of ze is zenuwachtig en weet niet waar ze over moet praten
Oud 12-01-2006, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 12-01-2006 @ 21:01 :
wat M@rco zegt. Ze heeft al gezegd dat ze wil dus dat is iig geen probleem.

en op een eerste date zou ik geen cadeautje meenemen hoor. je kunt wel de film betalen of drinken kopen in de pauze oid.
Dit.

En verder niet teveel stressen, dan komt het vast goed.
Ook hier je niet al te veel zorgen over maken. Daar kijkt ze wel doorheen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 21:36
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ga naar haar toe en vraag of ze op < dag > zin heeft om naar de film met je te gaan. Ze zegt ja of nee, als ze ja zegt dan spreek je een tijd af. Je zegt dat je haar ophaalt. Neem geen roos of ander cadeautje mee. Betaal wel de film, haal 2 popcorn en 2 cola in de pauze, neem haar mee wanneer je dat haalt zodat ze ook nog ff kan horen hoeveel zoiets kost (niet weinig kan ik je vertellen) Zorg dat je achteraan zit zodat je in die loveseat dinges zit. Halverwege sla je een arm om haar heen. En als ze dat toelaat ga je over haar knie strelen. Begin bovenaan en werk toe naar haar dijbeen. Als ze dit allemaal toelaat kan je aan het einde van de film zonder problemen met haar zoenen.

Aarzel niet, nooit! En ga niet flippen als ze "nee" zegt of je probeert te testen terwijl ze met je praat over iets (kan alles zijn, zoals andere jongens die ze leuk vindt, of exen etc)

Als je zelfverzekerd over komt maakt het niet echt uit hoe je eruit ziet. Natuurlijk moet je niet lelijk zijn, maar wat is nou weer "lelijk" Als je er goedverzorgd uit ziet is het goed. Zorg vooral dat je niet zenuwachtig gaat gedragen, let op je lichaamshouding en stemtoon. Ga niet mompelen, nooit! (dat doen alleen watjes= onzeker = geen echte mannen) Wees voor de rest jezelf. Vrouwen vallen niet perce op knappe mannen. Het gaat grotendeels om status. Geld, macht, humor, zelfvertrouwen; t valt allemaal onder status.

Dit is best advanced stuff wat ik je nu vertel. Nouja, als je nog tips wilt over wat dan ook, dan stuur je maar een pm, of beter: je vraagt het hier zodat anderen er ook nog wat aan hebben.

'Echte mannen' is tevens ook géén machogedrag

Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 21:41.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 12-01-2006 @ 22:36 :
haal 2 popcorn en 2 cola in de pauze, neem haar mee wanneer je dat haalt zodat ze ook nog ff kan horen hoeveel zoiets kost (niet weinig kan ik je vertellen)
nou jij hebt er idd kaas van gegeten, meesterversierder
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 21:42
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Katje schreef op 12-01-2006 @ 22:37 :
nou jij hebt er idd kaas van gegeten, meesterversierder
wat jij wilt

Ik zeg toch niet dat je moet zeuren over geld, juist niet. Maar het is niet slecht voor haar om te horen dat ze aardig prijzige popcorn van je heeft gekregen. En die cola die ze zometeen gaat drinken... ken lekkere wijnen die goedkoper zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 21:45
Verwijderd
Ja, maar zo lijkt het een beetje manipulatief; kijk eens hoeveel ik voor jou over heb. Dat lijkt me niet de bedoeling van een 'cadeautje'. Je laat toch ook niet het prijskaartje aan de trouwring zitten bij een aanzoek.

Bovendien weet elke malloot dat bioscoopvoer asociaal duur is.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 21:52
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Katje schreef op 12-01-2006 @ 22:45 :
Ja, maar zo lijkt het een beetje manipulatief; kijk eens hoeveel ik voor jou over heb. Dat lijkt me niet de bedoeling van een 'cadeautje'. Je laat toch ook niet het prijskaartje aan de trouwring zitten bij een aanzoek.

Bovendien weet elke malloot dat bioscoopvoer asociaal duur is.
Bioscoopvoer is ook een vast onderdeel, dat mag je niet overslaan. Je kan haar echt 2 uur laten zitten zonder iets te eten of te drinken. En zelf iets gaan halen in de pauze is zo lame. Mag ze niet mee lopen dan, moet ze 10 minuten om haar heen staren... Terwijl je samen wat haalt kan je nog praten. En waarom vergelijk je 2 mensen die verliefd zijn (hoop het voor hem) met een getrouwd stel. Niets manipulatief, je laat haar gewoon zien wat ze zelf niet hoeft te betalen. Hij is vanavond de man, dus hij betaald alles... nu nog wel... Geef haar tijdens het lopen naar de bioscoop een lollie ofzo, een roos kan je over een maandje met valentijnsdag doen.

Cadeautjes op de eerste date vind ik trouwens echt een nono. Dan doe je net alsof ze alles voor je is, geef dr nou maar niet die indruk, goedkeuring proberen te krijgen met cadeautjes is dom.

Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 21:57
Verwijderd
Huh? Dat bedoel ik allemaal niet.
Ik leef gewoon niet meer in de overtuiging dat 'de man' alles moet betalen.
Ten eerste omdat domme wijven daar misbruik van maken.
Ten tweede omdat meisjes óók zakgeld krijgen/werken/stufi krijgen/geld drukken. We leven niet meer in 1920.
Ik bedoel niet dat je nooit iets voor je vriendinnetje mag betalen natuurlijk, ik vind dat het niet altijd van 1 kant moet komen.

Iig, voor haar betalen is natuurlijk prima en galant enzo, ik struikelde gewoon over die opmerking 'dat ze ook nog ff kan horen hoeveel zoiets kost'. Dan betaal je voor haar om de verkeerde redenen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 22:00
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Katje schreef op 12-01-2006 @ 22:57 :
Huh? Dat bedoel ik allemaal niet.
Ik leef gewoon niet meer in de overtuiging dat 'de man' alles moet betalen.
Ten eerste omdat domme wijven daar misbruik van maken.
Ten tweede omdat meisjes óók zakgeld krijgen/werken/stufi krijgen/geld drukken. We leven niet meer in 1920.
Ik bedoel niet dat je nooit iets voor je vriendinnetje mag betalen natuurlijk, ik vind dat het niet altijd van 1 kant moet komen.

Iig, voor haar betalen is natuurlijk prima en galant enzo, ik struikelde gewoon over die opmerking 'dat ze ook nog ff kan horen hoeveel zoiets kost'. Dan betaal je voor haar om de verkeerde redenen.
Ja ok. Ik begrijp ook best wat je bedoeld, en ik vind ook dat het waar is dat zij ook best mag betalen. Maar bij je eerste keer bioscoop kan t best wel dat jij een keertje betaald. Ik vind het echt zo puur Nederlands staan als je meteen bij je eerste date moeilijk gaat doen over een paar euro... Doet me meteen denken aan die reclame over mona met die buitenlandse dames die klagen over Nederlandse mannen die graag alles gedeeld zien...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 22:06
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 12-01-2006 @ 20:56 :
hallo allemaal,
ik heb een probleem ik ken een meisje waar ik al een tijdje op verliefd ben, nou heb ik haar laatst naar de film uit gevraagd en ze heeft ja gezegd maar toen hebben we geen datum of film afesproken , ik weet het .....dom.... hoe kan ik nou vragen of ze al wat inged8 heeft? ook wil ik graag iets voor haar kopen, maar een roos is weer zo cliche .. ik zou egt heel graag wat hulp willen..

bedankt twinkebel.
Oke makker.. eerst even je fouten:

- Als je een meisje wil leren kennen ga je niet naar de film maar naar een café waar je lekker in elkaars ogen kan kijken en een grappig gesprek kan hebben... Bovendien voorkom je zo stom gedoe als: welke film wil jij? Als je haar later beter kent en je weet waar ze van houd kan je haar dan namelijk ineens verassen met twee kaartjes voor een film die je zeker weet die zij leuk vind.
- Je had inderdaad meteen een datum moeten prikken, maar nu doe je dat alsnog. Geen grote ramp.
- Vergeet de cadeau's en de rozen. Waar moet ze die troep kwijt? Dat spul verwelkt onder haar stoel tijdens 3 uur King Kong. Forget it.

Ander advies
- Hypertext zei het al en hij had gelijk. Zelfvertrouwen is de sleutel..

Maargoed ze heeft al JA gezegt op je verzoek, dus ze moet je toch wel beetje leuk vinden. Bedenk dat van te voren. Ze gaat al met je op een date dus ze ziet je heus wel zitten. Nu doe je er zelfvertrouwen en humor bij en je bent haar man. Easy. Owja, laat de eerst dagen na je date niks van je horen. laat haar nadenken over waar je zit, hoe leuk het was, en hoe graag ze je wil zien.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 00:05
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Als je niet erg zeker van jezelf ben dan krijg je al snel dat je niet weet hoe je in een cafe een uur moet volpraten. (dates in cafe's nooit langer dan een uur maken trouwens) Als zij een beetje verlegen is kan het erg moeilijk zijn om een gesprek aan de gang te houden. Wees gewoon verstandig en neem een meisje bij de eerste date altijd mee naar de bioscoop. Als je naar de bioscoop toe loopt kan je praten, in de pauze en na afloop kan je ook praten. Dit werkt allemaal veel beter dan een cafe, vooral als je het allebei een beetje zenuwachtig bent. Trouwens, wat betreft praten tegen haar: ga niet op haar inleunen. Dit is iets wat heel veel jongens op de eerste date doen, en vooral in cafe's. Take a lot of space for you and yourself

Wat betreft het niets van je laten horen na de date. Dat kan heel moeilijk zijn, vooral als je het zelf heel leuk hebt gehad. Zeg tenminste wel dat ze je kan bellen of sms'en als ze verder contact met je wilt, en na dat je dat hebt gezegd laat je het contact voor wat het is. Als ze een goede indruk van je heeft gekregen na die date zal ze je zeker terugbellen/sms'en. Goede indruk achtergelaten + niet zelf contact zoeken = extra aantrekkelijk, dat geeft de indruk dat je onbereikbaar bent, haar niet perce wilt, genoeg keuze hebt, een eigen leven hebt etc. Niet alleen na een date geldt dit, maar ook met andere dingen. Laat zien dat je interessant bent, breng wat tijd door, en stop dan. Als ze meer wilt komt ze vanzelf naar je toe.

Je kan het overdreven vinden wat ik (en wat anderen) in dit topic zeggen, maar het is wel hoe het werkt. Wat een tips als het nu niet meer lukt

Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 00:08.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 09:44
Smokin'
Smokin' is offline
Nou het sluit allemaal op elkaar aan. Je kan wel heel stoer niks van je laten horen en doen alsof je een druk en gewild man bent, als jij superonzeker bent dan tellen die eigenschappen niet zo. Het gaat om je totale performance. En tja die verlegenheid zal je toch een keer moeten overwinnen, en als mensen naar een film kijken kunnen ze weinig over elkaar leren. vergeet de bioscoop en ga ergens zitten praten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 10:14
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 13-01-2006 @ 10:44 :
Nou het sluit allemaal op elkaar aan. Je kan wel heel stoer niks van je laten horen en doen alsof je een druk en gewild man bent, als jij superonzeker bent dan tellen die eigenschappen niet zo. Het gaat om je totale performance. En tja die verlegenheid zal je toch een keer moeten overwinnen, en als mensen naar een film kijken kunnen ze weinig over elkaar leren. vergeet de bioscoop en ga ergens zitten praten.
Eens!

En over dat niks van je laten horen na de date, ben ik het niet echt mee eens. Als dat meisje nou ook eens heel onzeker en verlegen is? Misschien denkt ze dan juist dat jij geen interesse in haar hebt, omdat je niks laat horen. Ik vind het altijd wel prettig dat ik een dag later op z'n minst een smsje krijg. En dat terwijl ik nog niet eens echt onzeker ben!
Oud 13-01-2006, 14:05
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Zorg dat je achteraan zit zodat je in die loveseat dinges zit. Halverwege sla je een arm om haar heen. En als ze dat toelaat ga je over haar knie strelen. Begin bovenaan en werk toe naar haar dijbeen. Als ze dit allemaal toelaat kan je aan het einde van de film zonder problemen met haar zoenen.

HAHAHAHA

Wat lief. Werkt dat?

Geloof me, daar zijn de meeste vrouwen echt niet van gediend op een eerste date. "Werk toe naar haar dijbeen"; wat een fantasie. Dan is je hand er al lang afgeslagen, idioot!
Oud 13-01-2006, 14:12
Magican
Magican is offline
Kom op, een gast met als naam Twinkebel.
Oud 13-01-2006, 14:17
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Jullie snappen er niets van. Hihi.

De eerste afspraak is doorslaggevend. Ga dan niet naar de bioscoop, waar je elkaar nauwelijks leert kennen want het enige wáár je over praat is de film, ga niet naar de kroeg waar je je maten tegenkomt of zij haar vriendinnen of waar de barman met haar gaat flirten.

Verzin iets beters. Ga iets doen wat echt iets van jullie SAMEN is/wordt. Iets wat ook actief is, waar je bij loopt of beweegt, zodat je niet gedwongen tegenover elkaar moet zitten en zoekt naar woorden. Je moet iets bijzonders doen!
In de zomer blaas je je rubberen boot op en kom je haar ophalen voor een vaartochtje; met een fles wijn en iets lekkers. Dan voelt ze zich bijzonder! In de winter vind ik een boswandeling hartstikke leuk. En als het beviel na afloop een glaasje gluhwein drinken.

Weet je wat het leuke is van dit soort dingen?! Gaat alles goed, dan kun je zo'n date elk jaar blijven herhalen onder het mom van: het is precies een jaar geleden.... en met dit soort bijzondere dingen is dat goed want dan worden de vrouwtjes weer helemaal wee in hun knieen na de gedachte aan toen
Oud 13-01-2006, 15:43
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 13-01-2006 @ 15:05 :
HAHAHAHA

Wat lief. Werkt dat?
^

Laat haar idd zien dat je respect hebt voor haar door haar niet te gaan betasten, dan neemt ze je veel serieuzer.
Oud 13-01-2006, 15:54
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 13-01-2006 @ 15:17 :
Jullie snappen er niets van. Hihi.

De eerste afspraak is doorslaggevend. Ga dan niet naar de bioscoop, waar je elkaar nauwelijks leert kennen want het enige wáár je over praat is de film, ga niet naar de kroeg waar je je maten tegenkomt of zij haar vriendinnen of waar de barman met haar gaat flirten.

Verzin iets beters. Ga iets doen wat echt iets van jullie SAMEN is/wordt. Iets wat ook actief is, waar je bij loopt of beweegt, zodat je niet gedwongen tegenover elkaar moet zitten en zoekt naar woorden. Je moet iets bijzonders doen!
In de zomer blaas je je rubberen boot op en kom je haar ophalen voor een vaartochtje; met een fles wijn en iets lekkers. Dan voelt ze zich bijzonder! In de winter vind ik een boswandeling hartstikke leuk. En als het beviel na afloop een glaasje gluhwein drinken.

Weet je wat het leuke is van dit soort dingen?! Gaat alles goed, dan kun je zo'n date elk jaar blijven herhalen onder het mom van: het is precies een jaar geleden.... en met dit soort bijzondere dingen is dat goed want dan worden de vrouwtjes weer helemaal wee in hun knieen na de gedachte aan toen
Suiker, maar dan ook suikerzoet. Helaas onwaar. Weet je wat bijzonder is, een goed en leuk gesprek met iemand die je leuk vind. Als je dat hebt dan maakt de hele setting geen zak meer uit. maar je moet wel de gelegenheid hebben om te praten, dus geen film ofzo, laat staan een roeitocht op de Loodse plassen. Bovendien, als je tegen over elkaar in een cafe de woorden niet kan vinden dan kan dat ook niet in een rubberen boot met motregen en een glas wijn. En weet je waarom het meisje wee in haar knieën word? Niet omdat die kerel iets speciaals bedacht, maar omdat die kerel iets speciaals bedacht. Het draait om de gast en het meisje, niet om de setting.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 16:14
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ben gewoon spontaan en rechtuit.

En ik denk dat bios idd niet zo'n goed idee is, want op een eerste date is het gewoon fijn om elkaar beter te leren kennen. Spreek lekker bij een van jullie twee af, en ga dan gewoon lekker wat lketsen enzo

Je kunt idd ook een boswandeling maken. Ik heb dat ook een keer met mijn ex gedaan en dat beviel mij, maar volgens mij ook ons heel goed.

En wat zou je voor dr kunnen kopen........ehm een roos is idd heel cliche, en make-up kunnen ze dubbelzinnig opvatten. Trouwens, waarom moet je eigenlijk perse iets voor haar kopen? Ik denk zo dat zij een goed gesprek fijner opvat als een slechtlopend gesprek met iets materieels erbij.

En loop ook niet te hard van stapel, dat geeft ze een verkeerd beeld van je
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 00:50
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 13-01-2006 @ 15:05 :
HAHAHAHA

Wat lief. Werkt dat?

Geloof me, daar zijn de meeste vrouwen echt niet van gediend op een eerste date. "Werk toe naar haar dijbeen"; wat een fantasie. Dan is je hand er al lang afgeslagen, idioot!
Tja. Het ligt er maar net aan wat voor meisje je tegen komt. Als ze niet preuts is en jullie hebben al heel lang met elkaar gesproken voordat jullie elkaar in het echt zagen kan je haar echt wel aanraken. Het moet wel respectvol blijven, dat spreekt voor zich. Ik vertelde alleen maar hoe je haar het beste over d'r been kan strelen. Voorkomt dat ie misschien meteen naar plekken gaat waar "ja hand er lang afgeslagen" inderdaad een onvermijdelijke reactie zal zijn. Maar inderdaad, ik doe dat wat ik beschreef ook pas na een aantal dates, ben zelf ook voorzichtig.

Maar wat betreft die eerste date. Als je origineel bent is het natuurlijk altijd beter. Een bioscoop is cliche, da's wel zo. Maar ik vond de bioscoop een goed idee omdat je op de eerste date meestal een beetje zenuwachtig bent, een cafe is een leukere plek, maar als je dan dodelijke stiltjes krijgt

Citaat:
Spreek lekker bij een van jullie twee af, en ga dan gewoon lekker wat lketsen enzo
Kan je doen natuurlijk, maar als jij of zij nog bij haar ouders woont is het niet echt cool. Ouders zitten meestel beneden, en naar jou of haar kamer als je elkaar pas één keer ziet, vergeet t maar. Ga sowieso 'uit' bij de eerste ontmoeting.

Maar k ben het eens met smokin, t gaat om jou niet om wat je gaat doen. Neem haar wat mij betreft mee voor een dagje utrecht. Ga dan gewoon wat eten bij La place ofzo (leuk uitzicht)

Alles kan, als jij maar zelfverzekerd bent, leuk en interessant over komt etc
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 09:46
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Halverwege sla je een arm om haar heen. En als ze dat toelaat ga je over haar knie strelen. Begin bovenaan en werk toe naar haar dijbeen. Als ze dit allemaal toelaat kan je aan het einde van de film zonder problemen met haar zoenen.
Bwhahaha JEZUS!
Oud 14-01-2006, 10:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
Halverwege sla je een arm om haar heen. En als ze dat toelaat ga je over haar knie strelen. Begin bovenaan en werk toe naar haar dijbeen. Als ze dit allemaal toelaat kan je aan het einde van de film zonder problemen met haar zoenen.
Oh bah.
Die arm is echt verschrikkelijk. Alsof er van te voren al een hint wordt gegeven 'hé psst, wij gaan zo zoenen als je nou niet tegenstribbelt'. Bovendien moet je je als meisje in allerlei bochten wringen als je niet letterlijk wil vertellen dat ie die arm weg moet halen.
Verder zou ik bij een eerste date liever hebben dat iemand me probeert te zoenen dan dat ie over m'n dijbeen begint te strelen. Dat vat ik toch eerder op als een hint voor 'meer' dan als een hint voor het zoenen.
Oud 14-01-2006, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-01-2006 @ 11:12 :
Oh bah.
Die arm is echt verschrikkelijk. Alsof er van te voren al een hint wordt gegeven 'hé psst, wij gaan zo zoenen als je nou niet tegenstribbelt'. Bovendien moet je je als meisje in allerlei bochten wringen als je niet letterlijk wil vertellen dat ie die arm weg moet halen.
Verder zou ik bij een eerste date liever hebben dat iemand me probeert te zoenen dan dat ie over m'n dijbeen begint te strelen. Dat vat ik toch eerder op als een hint voor 'meer' dan als een hint voor het zoenen.
Laat zag ik een dergelijk tafereel voor mij toen ik in de bioscoop zat, vervolgens heb ik een M&M tegen die kerel zijn kop gegooid

Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 11:06
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 14-01-2006 @ 10:46 :
Bwhahaha JEZUS!
t werkt wel altijd

Als je in de juiste setting bent en "things go wel" is datgene wat ik zei helemaal niet onbeschoft.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 11:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 14-01-2006 @ 12:06 :
t werkt wel altijd

Als je in de juiste setting bent en "things go wel" is datgene wat ik zei helemaal niet onbeschoft.
Maar het loopt niet altijd goed natuurlijk.
Bovendien heb ik ook wel eens gehad dat jongens amper door hadden dat ik niet waardeerde wat ze deden. En om nou bot 'hé, haal die hand eens weg' te zeggen..? Is ook niet handig als je nog een halve avond verder moet met elkaar.

@Dukko: terecht
Oud 14-01-2006, 14:30
__
__ is offline
Citaat:
BananaSplit schreef op 13-01-2006 @ 17:14 :
ehm een roos is idd heel cliche, en make-up kunnen ze dubbelzinnig opvatten.
hahaha wtf! hoezo komt het idee om MAKE-UP te kopen bij je op? "hee leuk dat je met me wou afspreken, ik heb een cadeautje voor je!" "awww, wat lief ik ben zo benieuwd! oooh, foundation, wat lief van je~!!!!11!!11! " mijn GOD, zeg me dat je dat nog nooit hebt gedaan en nooit zult doen ;D?

en nouja, verder zijn alle goede tips al genoemd, maar ik zou, zoals mutsieprutsie al zei, wél de dag daarna even een smsje sturen hoor. casual natuurlijk, niet te hard van stapel lopen, maar anders zit zij (er vanuit gaande dat ze jou ook digt, maar dat zal wel, anders gaat ze niet met je naar de bioscoop) straks in de stress ofzo. da's ook zo sneu.

succes TWINKEBEL.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 16:33
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Ga naar haar toe en vraag of ze op < dag > zin heeft om naar de film met je te gaan. Ze zegt ja of nee, als ze ja zegt dan spreek je een tijd af. Je zegt dat je haar ophaalt. Neem geen roos of ander cadeautje mee. Betaal wel de film, haal 2 popcorn en 2 cola in de pauze, neem haar mee wanneer je dat haalt zodat ze ook nog ff kan horen hoeveel zoiets kost (niet weinig kan ik je vertellen) Zorg dat je achteraan zit zodat je in die loveseat dinges zit. Halverwege sla je een arm om haar heen. En als ze dat toelaat ga je over haar knie strelen. Begin bovenaan en werk toe naar haar dijbeen. Als ze dit allemaal toelaat kan je aan het einde van de film zonder problemen met haar zoenen.

Aarzel niet, nooit! En ga niet flippen als ze "nee" zegt of je probeert te testen terwijl ze met je praat over iets (kan alles zijn, zoals andere jongens die ze leuk vindt, of exen etc)

Als je zelfverzekerd over komt maakt het niet echt uit hoe je eruit ziet. Natuurlijk moet je niet lelijk zijn, maar wat is nou weer "lelijk" Als je er goedverzorgd uit ziet is het goed. Zorg vooral dat je niet zenuwachtig gaat gedragen, let op je lichaamshouding en stemtoon. Ga niet mompelen, nooit! (dat doen alleen watjes= onzeker = geen echte mannen) Wees voor de rest jezelf. Vrouwen vallen niet perce op knappe mannen. Het gaat grotendeels om status. Geld, macht, humor, zelfvertrouwen; t valt allemaal onder status.

Dit is best advanced stuff wat ik je nu vertel. Nouja, als je nog tips wilt over wat dan ook, dan stuur je maar een pm, of beter: je vraagt het hier zodat anderen er ook nog wat aan hebben.

'Echte mannen' is tevens ook géén machogedrag
ja, dit is een goede tip.allemaal trouwens.goede tips dus. en o zo waar.
Oud 14-01-2006, 17:07
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Dukko schreef op 14-01-2006 @ 12:06 :
Laat zag ik een dergelijk tafereel voor mij toen ik in de bioscoop zat, vervolgens heb ik een M&M tegen die kerel zijn kop gegooid

Oud 14-01-2006, 18:59
senneee
senneee is offline
poolen is leuk om te doen op een eerste date....tenzij je natuurlijk lachwekkend slecht bent
Oud 15-01-2006, 17:04
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
senneee schreef op 14-01-2006 @ 19:59 :
tenzij je natuurlijk lachwekkend slecht bent
ik haat je
Oud 15-01-2006, 17:56
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
poolen is leuk om te doen op een eerste date....tenzij je natuurlijk lachwekkend slecht bent
Heb ik gedaan met mijn vriendin op de eerste of tweede date... weet het niet meer
Het was iig erg leuk
Ze kon het voor geen meter, dus ik speelde maar niet al te goed omdat het anders maar saai zou worden, maar we hebben wel veel lol gehad

Oja.. tip:
Ga niet haar neus krijten, dat vond ze niet zo grappig
Oud 15-01-2006, 18:45
senneee
senneee is offline
Citaat:
Twanos schreef op 15-01-2006 @ 18:04 :
ik haat je

nou zeg daar had ik nog niet eens aan gedacht...sorrrrry babeee op onze 2de date gaan we iets leukers doen

(stiekem weet ik ook wel dat je me hebt laten winnen heurrrr )
Oud 17-01-2006, 16:23
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 14-01-2006 @ 12:06 :
t werkt wel altijd

nee, duidelijk niet.
Oud 17-01-2006, 16:35
Smokin'
Smokin' is offline
He Twinkebel heb je die date al gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 16:30
Warsocket
Warsocket is offline
gewoon jezelf zijn en doen wara je zin in hebt,

ik heb er morgen ook1 en ik voel me ok net een kind waarvoor het morgen st klaas is.
magoed daar kun je je allemaal druk over maken, maar het loopt toch los, of niet

maar als je geforceerd iets gaat doen heb je alleen maar meer kans dat het fout gaat
Oud 18-01-2006, 19:47
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 18-01-2006 @ 17:30 :
gewoon jezelf zijn en doen wara je zin in hebt,

ik heb er morgen ook1 en ik voel me ok net een kind waarvoor het morgen st klaas is.
magoed daar kun je je allemaal druk over maken, maar het loopt toch los, of niet

maar als je geforceerd iets gaat doen heb je alleen maar meer kans dat het fout gaat
Heb daar nooit last van.
Wat kan je nou gebeuren op een date?
Niets voor mij om daarover te stressen..
Oud 18-01-2006, 20:07
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Vind ik ook Je komt los met een spelletje poolen en daarna kan je nog wat gaan drinken en wat praten. Of je kan iets gaan eten samen in de Mac Donalds ofzo (weet niet hoe oud TS is, maar ik schat niet zo oud ) en daarna naar de bioscoop en dan nog kort iets gaan drinken? Tijdens het eten vul je de stiltes op met eten/drinken, tijdens de film wordt er niet veel gepraat (jezus, die tips van zoenen, vreselijk, dat doe je dus ook niet op een eerste date ) en na de film kan je over de film praten en zo verder gaan naar andere hobbies en interesses enzo.

Over de popcorn: als hij de film betaalt, betaal ik de popcorn. Ik ben echt niet zo vol van mezelf dat ie alles moet betalen hoor
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 00:11
waves
waves is offline
persoonlijk vind ik de film wel een goed idee. Spreek wat vroeger af in een café in de buurt, kun je nog even kletsen. Bied aan de film te betalen, t hoeft niet. Het zou kunnen dat ze zich dan tot iets verplicht voelt ofzo... En met zoenen zie je maar, verwacht alleen niet te veel .
En stuur, als je het een leuke 'date' vond, een smsje dat je het gezellig vond en nog iets af wil spreken. Dat niets van je laten horen vind ik niet echt een goed signaal eigenlijk.
Oud 23-01-2006, 03:23
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
waves schreef op 23-01-2006 @ 01:11 :
persoonlijk vind ik de film wel een goed idee. Spreek wat vroeger af in een café in de buurt, kun je nog even kletsen. Bied aan de film te betalen, t hoeft niet. Het zou kunnen dat ze zich dan tot iets verplicht voelt ofzo... En met zoenen zie je maar, verwacht alleen niet te veel .
En stuur, als je het een leuke 'date' vond, een smsje dat je het gezellig vond en nog iets af wil spreken. Dat niets van je laten horen vind ik niet echt een goed signaal eigenlijk.
Het gaat erom dat je niet meteen na afloop sms't, de volgende dag kan het wel
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 07:00
twinkebel
twinkebel is offline
noujah, vandaag is dan de dag van de waarheid jongens.. shit he wat ben ik nerveus eigenlijk... noujah we zien wel hou het loopt , bedankt voor jullie hulp en ik zal achteraf even posten hoe het is gegaan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 08:30
Nienna*
Nienna* is offline
Veel succes, het gaat echt wel lukken!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:36
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 23-01-2006 @ 08:00 :
noujah, vandaag is dan de dag van de waarheid jongens.. shit he wat ben ik nerveus eigenlijk... noujah we zien wel hou het loopt , bedankt voor jullie hulp en ik zal achteraf even posten hoe het is gegaan
niet nerveus zijn. Wees jezelf. Zoek geen goedkeuring, dat is het allerbelangrijkste ding wat je moet onthouden, want als je goedkeuring zoeken zorgt ervoor dat je rare dingen gaat doen: slijmen, inleunen op haar, zenuwachtige trekjes etc. Wees dus jezelf,

Aantrekkingskracht is geen keuze, ze kiest voor je of ze doet het niet. Cadeautjes op aarde kunnen haar verliefd op je maken, het draait allemaal om je status (hoe je tegen haar doet)

Veel succes,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten