Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder niet teveel stressen, dan komt het vast goed. Ook hier je niet al te veel zorgen over maken. Daar kijkt ze wel doorheen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zeg toch niet dat je moet zeuren over geld, juist niet. Maar het is niet slecht voor haar om te horen dat ze aardig prijzige popcorn van je heeft gekregen. En die cola die ze zometeen gaat drinken... ken lekkere wijnen die goedkoper zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Cadeautjes op de eerste date vind ik trouwens echt een nono. Dan doe je net alsof ze alles voor je is, geef dr nou maar niet die indruk, goedkeuring proberen te krijgen met cadeautjes is dom. Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 21:56. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Als je een meisje wil leren kennen ga je niet naar de film maar naar een café waar je lekker in elkaars ogen kan kijken en een grappig gesprek kan hebben... Bovendien voorkom je zo stom gedoe als: welke film wil jij? Als je haar later beter kent en je weet waar ze van houd kan je haar dan namelijk ineens verassen met twee kaartjes voor een film die je zeker weet die zij leuk vind. - Je had inderdaad meteen een datum moeten prikken, maar nu doe je dat alsnog. Geen grote ramp. - Vergeet de cadeau's en de rozen. Waar moet ze die troep kwijt? Dat spul verwelkt onder haar stoel tijdens 3 uur King Kong. Forget it. Ander advies - Hypertext zei het al en hij had gelijk. Zelfvertrouwen is de sleutel.. Maargoed ze heeft al JA gezegt op je verzoek, dus ze moet je toch wel beetje leuk vinden. Bedenk dat van te voren. Ze gaat al met je op een date dus ze ziet je heus wel zitten. Nu doe je er zelfvertrouwen en humor bij en je bent haar man. Easy. Owja, laat de eerst dagen na je date niks van je horen. laat haar nadenken over waar je zit, hoe leuk het was, en hoe graag ze je wil zien. |
![]() |
||
Citaat:
En over dat niks van je laten horen na de date, ben ik het niet echt mee eens. Als dat meisje nou ook eens heel onzeker en verlegen is? Misschien denkt ze dan juist dat jij geen interesse in haar hebt, omdat je niks laat horen. Ik vind het altijd wel prettig dat ik een dag later op z'n minst een smsje krijg. En dat terwijl ik nog niet eens echt onzeker ben!
||
Citaat:
![]() Wat lief. Werkt dat? Geloof me, daar zijn de meeste vrouwen echt niet van gediend op een eerste date. "Werk toe naar haar dijbeen"; wat een fantasie. Dan is je hand er al lang afgeslagen, idioot!
||
Citaat:
![]() Laat haar idd zien dat je respect hebt voor haar door haar niet te gaan betasten, dan neemt ze je veel serieuzer.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Maar wat betreft die eerste date. Als je origineel bent is het natuurlijk altijd beter. Een bioscoop is cliche, da's wel zo. Maar ik vond de bioscoop een goed idee omdat je op de eerste date meestal een beetje zenuwachtig bent, een cafe is een leukere plek, maar als je dan dodelijke stiltjes krijgt ![]() Citaat:
Maar k ben het eens met smokin, t gaat om jou niet om wat je gaat doen. Neem haar wat mij betreft mee voor een dagje utrecht. Ga dan gewoon wat eten bij La place ofzo (leuk uitzicht) Alles kan, als jij maar zelfverzekerd bent, leuk en interessant over komt etc ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die arm is echt verschrikkelijk. Alsof er van te voren al een hint wordt gegeven 'hé psst, wij gaan zo zoenen als je nou niet tegenstribbelt'. Bovendien moet je je als meisje in allerlei bochten wringen als je niet letterlijk wil vertellen dat ie die arm weg moet halen. Verder zou ik bij een eerste date liever hebben dat iemand me probeert te zoenen dan dat ie over m'n dijbeen begint te strelen. Dat vat ik toch eerder op als een hint voor 'meer' dan als een hint voor het zoenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je in de juiste setting bent en "things go wel" is datgene wat ik zei helemaal niet onbeschoft. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien heb ik ook wel eens gehad dat jongens amper door hadden dat ik niet waardeerde wat ze deden. En om nou bot 'hé, haal die hand eens weg' te zeggen..? Is ook niet handig als je nog een halve avond verder moet met elkaar. @Dukko: terecht ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en nouja, verder zijn alle goede tips al genoemd, maar ik zou, zoals mutsieprutsie al zei, wél de dag daarna even een smsje sturen hoor. casual natuurlijk, niet te hard van stapel lopen, maar anders zit zij (er vanuit gaande dat ze jou ook digt, maar dat zal wel, anders gaat ze niet met je naar de bioscoop) straks in de stress ofzo. da's ook zo sneu. succes TWINKEBEL. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het was iig erg leuk ![]() Ze kon het voor geen meter, dus ik speelde maar niet al te goed omdat het anders maar saai zou worden, maar we hebben wel veel lol gehad ![]() ![]() Oja.. tip: Ga niet haar neus krijten, dat vond ze niet zo grappig ![]()
||
Citaat:
![]() nou zeg daar had ik nog niet eens aan gedacht...sorrrrry babeee op onze 2de date gaan we iets leukers doen ![]() (stiekem weet ik ook wel dat je me hebt laten winnen heurrrr ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat kan je nou gebeuren op een date? Niets voor mij om daarover te stressen.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Over de popcorn: als hij de film betaalt, betaal ik de popcorn. Ik ben echt niet zo vol van mezelf dat ie alles moet betalen hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Aantrekkingskracht is geen keuze, ze kiest voor je of ze doet het niet. Cadeautjes op aarde kunnen haar verliefd op je maken, het draait allemaal om je status (hoe je tegen haar doet) Veel succes, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seks op eerste date? pubertje7 | 9 | 22-10-2011 12:06 | |
Liefde & Relatie |
Eerste date? (poll) Verwijderd | 14 | 25-02-2011 06:06 | |