Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2010, 14:34
deadlytown
deadlytown is offline
Dit is gewoon een vraag uitnieuwschierigheid
is het handig om op de eerste date een ketting te geven met een hartje met de elkaars namen er ingeraveerd, of vind je dat te snel?

ook al heeft ze gezegt dat het prima is?
Oud 25-11-2010, 14:35
Verwijderd
Ik zou het te snel en behoorlijk freaky vinden.

Maar als zij gezegd heeft dat het prima is, hebben jullie elkaar blijkbaar gevonden! Denk ik? Ligt eraan hoe ze de 'prima' bracht.

Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 14:38
deadlytown
deadlytown is offline
nou bijv dat ze zegt van jou naam of allebij. dus dat bedoelde ik met prima.
Oud 25-11-2010, 14:39
flower1989
flower1989 is offline
Ik zou het persoonlijk niet doen bij een eerste date..
Maar goed aan de andere kant weet ik ook niet hoe jullie 2 samen zijn hoe lang jullie elkaar kennen, en hoe jullie daar zelf in staan..
Als je het echt wil doen, moet je het natuurlijk gewoon doen!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 14:42
deadlytown
deadlytown is offline
ik weet niet of het handig is aangezien dat ze dat ook wil.
Oud 25-11-2010, 14:54
Verwijderd
Ik snap het probleem niet.

Jij hebt nog vóór de date gezegd: Zal ik een kettinkje van onze namen laten maken? En vervolgens zei zij: Prima.

Dan staat het eigenlijk toch al vast?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 14:57
deadlytown
deadlytown is offline
omdat ik overal lees dat het niet slim is om een ketting met een hartje en daarin de namen, dus vandaar, of het werkelijk geen goed idee is of wel.
Oud 25-11-2010, 15:07
Verwijderd
Ja ik vind het niet zo'n strak plan, maar dat is voornamelijk omdat je haar kunt afschrikken, en dat kan nu al niet meer en eigenlijk kun je al niet meer terug

Een tweede punt is dat het je misschien geld gaat kosten terwijl je na tien minuten date al weet dat je daar niet nog tien minuten wil zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 15:11
deadlytown
deadlytown is offline
het geeft me daarom een dubbel gevoel ze wilt het juist een ketting met onze namen want eerst wou ze dat mijn naam er in zou komen.

en trouwens dat het geld gaat kosten tja dan moet dan maar, want anders is het niet zo gek als je daar niet langer als 10min wil zitten wat best zonde is van je geld dan.
Oud 25-11-2010, 15:13
Lente
Lente is offline
wtf
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 15:16
deadlytown
deadlytown is offline
Lente heb je niks beters te zeggen zeg dan niks alsjeblieft.
Oud 25-11-2010, 15:18
Lente
Lente is offline
hoezo vraag je haar voor een eerste date of ze een ketting wil? Als je die nu niet geeft, is ze vast teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 15:22
deadlytown
deadlytown is offline
ik vroeg of iets wou hebben omzeg maar aan die date terug te denken,

en toen kwam dit uit,.
Oud 25-11-2010, 15:27
Lente
Lente is offline
ze vroeg zelf om een ketting? is dit de eerste keer dat je een date hebt? Nou ja, weet je iig dat zoiets bij je volgende eerste date niet hoeft
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 15:27
Scholier
Scholier is offline
Als je elkaar echt leuk vind is het een goed idee, maar er zijn meer leuke ideeën.
Bijv. een hangslot met elkaars namen erin aan bijv. een brug of iets dergelijks hangen en het sleuteltje in het water gooien.

> Het is handig om een reservesleuteltje te bewaren voor het geval de date uitgaat.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 15:30
Lente
Lente is offline
wat een romantiek
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 15:44
deadlytown
deadlytown is offline
ja het is mn eerste date.
Oud 25-11-2010, 15:45
Verwijderd
Als je dat sort of met elkaar hebt afgesproken dan lijkt het me geen probleem. Ik zou zo'n dom kettinkje in ieder geval niet geven, laat staan bij een eerste date.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:48
Verwijderd
Als zij als heeft gezegd dat ze dat wel wil en jij wil het ook wel geven, dan zie ik het probleem ook niet. Gewoon uitzoeken, laten graveren en geven Maar hou er idd wel rekening mee dat een eerste date een eerste date is, en je dus niet weet hoe het afloopt. Misschien klikt het wel helemaal niet echt en dan ben je dat kettinkje dus kwijt
Als je zelf twijfelt over of je het wel moet geven of niet; je kan ook zeggen dat jullie samen een kettinkje uit gaan zoeken, bv op de tweede date. Is de eerste date dan niets, dan gaat de tweede date niet door en hoef je dus geen kettinkje te laten graveren met jullie namen erin
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 16:56
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
wtf
Oud 25-11-2010, 18:29
Pluis
Pluis is offline
tja als zij zegt dat ze dat leuk vindt, waarom niet. maar dan loop je dus wel het risico dat als het niks wordt, zij zo'n mooi sieraad gewoon wegpleurt.
Oud 26-11-2010, 09:37
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
wtf
Oud 26-11-2010, 10:36
Verwijderd
Ja nu heb je het al afgesproken met haar, dan moet je het ook doen, anders wordt het helemáál raar maar dan weet je nu voor als je nog eens met een ander meisje een eerste date hebt, dat je geen cadeautjes hoeft mee te brengen de meeste meisjes vinden dat eerder opdringerig dan leuk.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 10:50
Verwijderd
Ik vind her sowieso raar om op de eerste date een cadeautje te doen. Een bosje bloemen of iets meligs vzn de kermis zou ik nog wel kunnen waarderen, maar van de rest zou ik het spaan benauwd krijgen en heel hard wegrennen....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vind her sowieso raar om op de eerste date een cadeautje te doen. Een bosje bloemen of iets meligs vzn de kermis zou ik nog wel kunnen waarderen, maar van de rest zou ik het spaan benauwd krijgen en heel hard wegrennen....
Iets meligs van de kermis zou ik alleen kunnen waarderen als de eerste date óp de kermis is en hij iets wint en het ter plekke geeft als spontane actie zeg maar, niet van te voren uitgezocht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2010, 11:37
Kaa
Kaa is offline
Waarom neem je als verrassing niet gewoon een tatoeage met haar naam? Als ze naamkettinkjes leuk vind, zal dat ook wel in de smaak vallen

Oud 26-11-2010, 13:27
Verwijderd
hahah brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrr, nee zeg
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 13:28
Iduna
Iduna is offline
Hoe goed kennen jullie elkaar?
Het is niet gebruikelijk om sieraden te geven op de eerste date, ook al wil zij dat graag krijgen. Als de date tegenvalt, dan is het niet alleen een lelijke ketting, maar ook een ketting die in de prullenbak gaat belanden.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 13:44
Lente
Lente is offline
ik ben wel benieuwd hoe je date was
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 15:27
deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
ik ben wel benieuwd hoe je date was
zo ver zijn we nog niet
Oud 26-11-2010, 18:12
hookee
hookee is offline
Ach, een kettinkje met je naam erop helpt haar wel je naam onthouden tijdens de date.
Je kan ook gewoon een naambordje opdoen.

Maar nee, freaky dus, om alle bovenstaande redenen.
Het komt nogal dwingend over, als een soort steekpenning; je accepteert dit kettinkje en daarom moet je wel een band met me aangaan. En doe je het niet; Hah ! Dan is er toch dit kettinkje met onze beide namen erin die zegt dat we tòch iets hebben (gehad).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten