Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2007, 12:34
jawat!
jawat! is offline
hoe was jou eerste date?
Oud 14-10-2007, 13:22
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hmm nou, volgens mij was dat toen ik in de brugklas met een jongen naar de bioscoop toe ging. Ik was heel zenuwachtig en mijn moeder bracht mij met de auto (wonen nog al ver van de bios af). Zij vond het natuurlijk hilarisch. En ik eng. En toen ehm.... Ja, toen vroeg hij of ik verkering wilde, en toen zei ik ja. En toen werd het nóg ongemakkelijker. En het hoogte punt was toen hij zijn arm om mee heen deed, en ik mijn hand op zijn knie legde. En er werd niet gezoend want dat durden we niet. Nou. Dat was het
Oud 14-10-2007, 14:19
Verwijderd
Mijn eerste echte date was met een jongen die ik kende van mijn vakantie. We spraken na de vakantie af in Zwolle, en we hebben de hele dag alleen maar rond gelopen en aan het water gelegen. Verder is er niets gebeurd, en het was nogal duf.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 15:41
Verwijderd
Eigenlijk was mijn eerste echte date vorige week Tenminste, zo eentje met iemand die je nog niet kent en dat je elkaar ergens tegen bent gekomen en flink hebt staan vozenen afspreekt om samen te gaan eten enzo.

Was wel een succes eigenlijk Heel fout vooral ook.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 15:55
Qimm
Qimm is offline
uhm ja.. wanneer is een date een 'date' ?
Oud 14-10-2007, 16:09
Verwijderd
Op het moment dat je afspreekt omdat je duidelijk en vooral ook openlijk interesse in elkaar hebt (en dus niet als je afspreekt om vriendschappelijke redenen, ookal eindigt het uiteindelijk met zoenen). En ook niet als je al wat hebt. Vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 16:10
Verwijderd
Die was wel oké.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 16:35
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Die was wel oké.
Oud 14-10-2007, 19:24
Verwijderd
euh.. dat was 2jaar geleden. we waren gaan zwemmen en heeel nerveus.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 20:36
Arwyn
Arwyn is offline
Dat was euh... 3.5 jaar geleden ofzo met een jongen waar ik eigenlijk helemaal geen date mee wou maar op de een of andere manier daarna nog wel 2maand wat mee gehad.... Hand op knie en klein kusje vond ik al heel wat!!
Oud 14-10-2007, 20:57
foefighter
foefighter is offline
wel ok we gingen naar de dierentuin alleen we bleken niet echt op dezelfde hoogte zitten qua relaties en dergelijke!
Oud 14-10-2007, 21:35
Fosca
Fosca is offline
Ik was 15 en het zusje van de allerlelijkste en engste jongen van de dansschool kwam naar me toe om te zeggen dat haar broer (toen 18) graag met mij naar de bios wilde. Dus ik met hem naar de bios. In de trein wilde hij al steeds knuffelen wat ik vreselijk eng vond, eenmaal in de bioscoop zaal legde hij zijn hand op mijn hand. Ik zat daar al helemaal verstijfd toen hij ineens aan mijn oor begon te sabbelen dat heeft hij ongeveer 20 minuten volgehouden terwijl ik daar zat van 'oooh help, wat is dit help ik wil hier weg..' We hebben nog drie maanden verkering gehad ook en ik heb er een oor-tong combinatie trauma aan overgehouden
Oud 14-10-2007, 21:39
Verwijderd
eng
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 22:05
Magican
Magican is offline
Der moeder kwam in de pauze van de film (bios) woedend binnenlopen. Lang verhaal maar was wel grappig.
Oud 15-10-2007, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Der moeder kwam in de pauze van de film (bios) woedend binnenlopen. Lang verhaal maar was wel grappig.
Vertel, daar is dit topic tenslotte voor.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 10:25
Armoed
Armoed is offline
Naar de bioscoop (dom) en heb uit angst en domheid alle 35635096 hints niet opgemerkt/genegeerd omdat ik niet durfde. Good old days, but not really. Ze vroeg zelfs of ik dorst had toen ik haar thuis had gebracht en of ik even binnenkwam want haar vader was er niet (kan "ik wil zoenen" nog duidelijker). Toen bleef ze zelfs nog aan de deur staan wachten en gaf ze me een knuffel hahahaha en ik maar niet zoenen of zelfs kussen.

Then again, ik was 14. Of net 15 geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Naar de bioscoop (dom) en heb uit angst en domheid alle 35635096 hints niet opgemerkt/genegeerd omdat ik niet durfde. Good old days, but not really. Ze vroeg zelfs of ik dorst had toen ik haar thuis had gebracht en of ik even binnenkwam want haar vader was er niet (kan "ik wil zoenen" nog duidelijker). Toen bleef ze zelfs nog aan de deur staan wachten en gaf ze me een knuffel hahahaha en ik maar niet zoenen of zelfs kussen.

Then again, ik was 14. Of net 15 geworden.
Haha, dan was ik nog daadkrachtiger.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 10:55
Armoed
Armoed is offline
Oh well, another misspelled rhyme written in the book of time. Niin kipeä.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 11:00
Verwijderd
Bedoel je de allereerste of de eerste in het algemeen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 12:46
Luna
Luna is offline
wat is het verschil tussen de allereerste of de eerste in het algemeen?

ot: ik was ook echt 12 ofzo en ging met mn 'lover' naar de film. we waren allebei vet verlegen en zeiden bijna niks en we gingen ook niet zoenen want dat was vies en nouja, in de klas waren we dikke maatjes maar alleen samen was het opeens doodeng haha.
Oud 15-10-2007, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat hij bedoelt dat je 'date' op 2 manieren kunt opvatten, nl. het afspraakje of de persoon waarmee je dat afspraakje had.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 15:04
Magican
Magican is offline
Citaat:
Vertel, daar is dit topic tenslotte voor.
Der moeder wilde controleren of ze echt bij een vriendin bleef slapen (was soort van dubbeldate), waar ze niet opnamen. Toen ging ze naar mijn huis (ze wist via via waar ik woon), waar mijn moeder niet thuis was. Haar dochter nam niet op omdat de film bezig was en dus dacht ze dat haar dochter bij mij bleef pitten. Ofzo.

In ieder geval werd ik getracteerd op een woedende moeder die in de pauze van de film mijn vriendin buiten de zaal optrok en in de hal van de bios woedend vroeg waar ze mee bezig was.

Toen het haar werd uitgelegd keek ze stom om der heen, mijn vriendin moest huilen uit schaamte en ik vond het wel grappig eigenlijk(maar ik schijn volgens sommigen hier een vreemd gevoel voor humor te hebben), de complete idiotie van de situatie.
Vervolgens stelde die moeder zich aan me voor, (de eerste keer dat ik haar zag) bood ze me haar excuses aan en zou ze het later nog wel met haar dochter er over hebben waarna ze naar huis ging.

Een maand later had ik het uitgemaakt.

Laatst gewijzigd op 15-10-2007 om 15:09.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 15:41
Smokin'
Smokin' is offline
Bioscoop. Ik durfde haar wel te zoenen. Best een prima date eigenlijk. Ik sms-te jammerlijk dezelfde avond meerdere malen, sloeg een zoete toon aan en wist haar te vertellen hoe leuk ik haar en de date vond. Erg leuk. Snel kwam het bericht dat ze me 'echt leuk vond maar me meer als een vriend zag'.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 16:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik was 15 en het zusje van de allerlelijkste en engste jongen van de dansschool kwam naar me toe om te zeggen dat haar broer (toen 18) graag met mij naar de bios wilde. Dus ik met hem naar de bios. In de trein wilde hij al steeds knuffelen wat ik vreselijk eng vond, eenmaal in de bioscoop zaal legde hij zijn hand op mijn hand. Ik zat daar al helemaal verstijfd toen hij ineens aan mijn oor begon te sabbelen dat heeft hij ongeveer 20 minuten volgehouden terwijl ik daar zat van 'oooh help, wat is dit help ik wil hier weg..' We hebben nog drie maanden verkering gehad ook en ik heb er een oor-tong combinatie trauma aan overgehouden
Je durfde toen geen nee te zeggen?

Mijn eerste date was met een jongen uit m'n klas. We gingen samen fietsen en tussendoor op een skate terreintje uitrusten. Het was overduidelijk dat we wilden zoenen, maar we durfden niet. Ik vond het doodeng allemaal en herinner me dat hij op een gegeven moment op me lag en zelfs toen gebeurde er nog niks
Oud 15-10-2007, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel dus je allereerste date of per gedate persoon de eerste date.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2007, 17:37
metallica
metallica is offline
Vreselijk... de hele avond stilzwijgend naast elkaar in het park gezeten, omdat we elkaar gewoon niets te vertellen hadden.
Oud 15-10-2007, 18:56
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit een eerste date gehad. Ik heb al mijn vriendjes tijdens het uitgaan ontmoet. Dan had je elkaar al zoveel weekenden gezien dat een keer bios niet meer spannend of speciaal is.

Wel leuk om al deze verhalen te lezen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 19:28
Thee Muts
Thee Muts is offline
Wel oke eigenlijk Mijn eerste date was met mijn exvriend, ik had hem daarvoor 1 keer eerder tijdens een etentje bij een gezamelijke vriendin gezien, dus we kenden elkaar wel al een klein beetje.

Maargoed, na die avond dus een keer met z'n 2en afgesproken, bij hem thuis. Was eigenlijk heel relaxed, veel gekletst, muziek geluisterd (hij speelt echt ongelovelijk goed piano), filmpje gekeken op bed en daarna lagen we eigenlijk al vrij snel te zoenen en te vozen met elkaar, haha. Was zeker geslaagd, daarna hebben we ook nog meer dan een jaar een relatie gehad.

Oh, en omdat ik nog steeds erg leuke herinneringen heb aan de eerste date met mijn huidige vriend, post ik dat ook nog

Ik heb mijn huidge vriend via internet leren kennen (om precies te zijn via het forum). We kenden elkaar pas een week toen we al afspraken, maar hadden daarvoor wel al een aantal keer gebeld (maar dus nog nooit gezien).

Wat we hebben gedaan? Vooral heel veel gekletst en geknuffeld We hadden in eindhoven afgesproken, dus zijn daar ergens wat gaan drinken, beetje door de stad gelopen, daarna in een parkje heerlijk liggen knuffelen en zoenen en heel veel gepraat, uiteindelijk wat gaan eten in eindhoven en daarna weer terug naar het parkje Was een heerlijke en zeer geslaagde dag waar er inmiddels nog heel veel meer van gevolgd zijn

Laatst gewijzigd op 15-10-2007 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 09:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn eerste date was echt hilarisch en stiekem erg geweldig

Ik had hem leren kennen via een forum (Nerf Herder Board) waar wij de enige Nederlanders waren en ik met hem in gesprek raakte. Na een tijd gemaild te hebben, stuurden we elkaar ook kaartjes en mixtapejes via de post.
We hadden het er al over dat we elkaar moesten zien, zodat ik zijn megagrote punkcollectie kon bewonderen en we samen warme chocomel met slagroom konden drinken. Tijdens een concert hebben we elkaar uiteindelijk ontmoet en na afloop was ik helemaal verliefd en wilde ik graag nog een keer afspreken.
Het werd een dagje dierentuin (Blijdorp), daarna naar de stad (samen naar de Hunkemöller, hoe fout), warme chocomel met slagroom gedronken bij de La Place en uiteindelijk in de bioscoop beland. Nadat de film was afgelopen en het juiste moment was aangebroken voor de eerste zoen... kwam de schoonmaker binnen
Wij samen terug naar de dierentuin, want mijn fiets stond daar nog. Fiets in de achterbak en toen kwam mijn opmerking 'of we nog even bij het water konden gaan zitten' (a). Daar kwam uiteindelijk onze eerste zoen die zo'n drie uur heeft geduurd
De afloop van die eerste date is nog veel komischer. Aan het water zitten werd wat koud en zijn auto bood veel warmte. Op een gegeven moment was het een uur of 12 en werd er op het beslagen raampje geklopt. Het was een politieagent die vroeg wat wij daar zo laat nog deden. (Nou ehhh... beslagen raampjes, rode wangetjes, ik zou het echt niet weten ). Gelukkig kregen we alleen een waarschuwing en het advies dat hij mij maar veilig thuis moest brengen!
Oud 16-10-2007, 12:28
Verwijderd
Mijn eerste date was met een jongen die heel erg handtastelijk werd in de bios. Daarna alleen nog maar meer. Strontvervelend, alleen durfde ik er op dat moment niks van te zeggen. Dat heb ik mezelf toen maar heel snel geleerd, want daar had hij vaker een handje van.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 13:06
Verwijderd
Ik was 15, hij net 16, we gingen naar de bioscoop, het was gezellig maar awkward en we durfden niet te zoenen. Geen origineel verhaal verder
Met citaat reageren
Oud 17-10-2007, 18:45
roman
roman is offline
op een 1 of andere manier koppel ik de verhalen van Fosca en Magican aan elkaar euhmmm
Reageren

Regels voor berichten