Advertentie | |
|
![]() |
|
ZKH Bernhard mag doen wat ie wil van mij, maar iedereen met eer dan een iota aan intelligentie zal inzien wat een domme actie dit van hem is. De Nederlandse bevolking zal nu nog meer een hekel krijgen aan ons uitstekende rechtssysteem; maar ja, zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Ik heb de Nederlanders ook niet geweldig hoog zitten.
|
Verwijderd
|
sorry hoor, ik had die overvaller ook een ram in ze smoel gegeven, ook al was ie al geboeid, het gaat hier zo verdomde zachtzinnig aan toe ook!!
eerst bedreigt hij een meisje achter de kassa, gaat ervandoor, wordt keurig opgepakt, en dan zie je dat gebeuren met de gedachte dat hij volgende maand toch weer vrij is, nou ik had em ook een stoot gegeven... mooi dat bernard tenminste een beetje nadenkt, en inziet dat dat rechtssysteem hier zwaar verneukt is als je in amerika iemand slaat nadat hij geboeid is krijg je een waarschuwing, en geen boete van 600 euro, het slaat echt nergens meer op. ![]() boete van 100 euro, oke, kan ik mee leven, maar zoveel?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat een bespottelijke actie van PB. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoveel respect kan ik daar niet voor opbrengen. Het lijkt me eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend, het verbaast met zelfs dat het nog het nieuws haalt. Als die kerel zegt dat hij de boete betaalt, dan betaalt hij die ook wel. Ik zie niet in waarom nu extra de aandacht erop gevestigd moet worden. Nu krijg je alleen nog maar meer mensen die denken 'oh, Bernhard betaalt echt, dan zullen die mensen wel onschuldig zijn' oid.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saainta Claus is coming to town. 766 Missy | 500 | 11-12-2009 21:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 19:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vrouw dood na confrontatie met winkelpersoneel MissCzechMeOut | 1 | 08-10-2003 16:49 | |
AH-medewerkers in cel na overmeesteren van winkeldief Verwijderd | 178 | 21-06-2003 17:17 | |
Stelling: veroordeling AH-medewerkers valt mee ikbenschipper1 | 17 | 12-01-2003 19:22 | |
Albert heijn werknemers vervolgd voor mishandeling Verwijderd | 136 | 19-11-2002 14:42 |