Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 13:12
*~*
*~* is offline
Om maar direct met de deur in huis te vallen. *sorry dat ik niet zo goed uit mijn woorden kom*

Ik en mijn ex T. zijn al een paar maanden uit elkaar. Maar telkens als we bij elkaar zijn, zijn we close, we zitten aan mekaar, zitten beetje te zoenen... En dan, tja, dan gaan we naar huis, en is het dat dan ook.

Nu, paar dagen geleden, gebeurde weer hetzelfde... We hadden het huis voor ons alleen, en ja hoor, weer hetzelfde liedje, we werden weer close... Maar deze keer gingen we nogal redelijk ver *in mijn ogen dan* en normaal (want het is niet de eerste keer) voel ik mij achteraf altijd smerig (nee we hebben geen sex gehad) en voel ik mij zo kapot vanbinnen. Maar deze keer voelde ik me goed... Ik denk dat dak komt omdat ik sterk van hem hou (ook al is het al meer dan een half jaar over...) Als ik close met hem ben, is dat voor mij een uiting van liefde tov hem... Maar bij hem ligt het anders... Hij wou er nooit iets over kwijt, telkens als ik hem vroeg hoe hij zich voelde, zuchte hij, of knuffelde mij, of draaide zen ogen weg... nouja, een paar dagen geleden heb ik het dus uit hem gekregen... Hij heeft geen verliefdheid meer voor mij, maar voelt wel nog genegenheid en warmte voor me...

Nu, ik weet wel dat jullie hem niet kennen, maar... Is dit fout? Is het fout dat we zo hard naar mekaar worden aangetrokken dat we niet van mekaar kunnen afblijven? Ik voel me sletterig... weet je... en aan de andere kant ook niet... omdat ik geen lief heb, en enkel gevoelens voor hem koester, en enkel aan hem denk, en dit enkel met hem deel...
Maar... als dit zo blijft verder gaan, gaat er wel sex van komen. En dat wil ik niet... Aan de ene kant wel *love him* maar aan de andere kant zijn zijn gevoelens anders...

Nja, wat ik nou wou vragen *sorry voor het geleuter*
* profiteert hij van me? Of durven bepaalde jongens gewoon niet blootleggen wat ze voelen?
* mag dit (klinkt raar, mja)
* en ik zit midden in me examens, dus het is nu irri om te studeren als mijn gedachten altijd bij hem zijn
* heeft iemand raad? of heeft iemand dezelfde situatie?
Oud 24-03-2003, 13:20
poesiefox
poesiefox is offline
Als hij nog wel warmte en genegenheid voor je voelt, wat is dan het probleem? Het is al 6 maanden uit zeg je, maar zonder elkaar kunnen jullie toch niet, en het voelt zo fijn close.

Dat is nou liefde schat. Gefeliciteerd.
Oud 24-03-2003, 13:41
Arun
Arun is offline
Tja, verkeerd kan ik het niet noemen, maar normaal ook niet.. Maar wat is normaal in de liefde?
Kijk, zolang jij het fijn vindt moet je gewoon 'doorgaan' met deze uhm.. samenkomsten?? Maar je zegt dat je je daarna smerig voelt, is dat door verwarring of omdat je eigenlijk niet wilde?

Ik kan je één advies geven en dat is naar jezelf luisteren.
Oud 24-03-2003, 13:52
*~*
*~* is offline
Citaat:
Arun schreef op 24-03-2003 @ 14:41:
Tja, verkeerd kan ik het niet noemen, maar normaal ook niet.. Maar wat is normaal in de liefde?
Kijk, zolang jij het fijn vindt moet je gewoon 'doorgaan' met deze uhm.. samenkomsten?? Maar je zegt dat je je daarna smerig voelt, is dat door verwarring of omdat je eigenlijk niet wilde?

Ik kan je één advies geven en dat is naar jezelf luisteren.
Ik voel me dan "smerig" omdat ik weet dat als mijn vrienden(innen) het zouden te weten komen ze me allemaal voor zot en voor slet zouden verklaren... En met zo'n naam wil ik ook niet rondlopen... En in mezelf zit ik maar één ding constant te zeggen, en dat is dat ik bij hem wil zijn... En erna voel ik me wel verward, omdat hij niet zwart op wit zegt hoe het nou eigenlijk zit!
Oud 24-03-2003, 14:05
Arun
Arun is offline
Ok dat snap ik..
Ik begrijp dat je niet 'slet' wil hebben als bijnaam zeg maar, maar als zij gewone vriendinnen zouden zijn zouden ze het toch gewoon normaal accepteren dat je met hem hebt?
Als jij voor jezelf zoiets hebt van 'ik wil bij hem zijn', dan moet je je daar door niks in laten tegenhouden, zou ik zeggen.

Je vriendinnen zijn onderdeel van je leven, ze zijn niet je leven.
Jij leeft je leven, zij leven dat niet voor jou, dat doe je zelf. Jij maakt je leven zelf, zij zijn daar een onderdeeltje in. Doe wat jij wil, niet wat zij willen!!
Oud 24-03-2003, 14:05
Bright Halo
Bright Halo is offline
Waardoor ging het uit als ik vragen mag?
Oud 24-03-2003, 14:12
*~*
*~* is offline
Citaat:
Bright Halo schreef op 24-03-2003 @ 15:05:
Waardoor ging het uit als ik vragen mag?
Hij wou vrijheid, niet constant gebonden zijn aan iemand...
Oud 24-03-2003, 14:28
Bright Halo
Bright Halo is offline
Citaat:
*~* schreef op 24-03-2003 @ 15:12:
Hij wou vrijheid, niet constant gebonden zijn aan iemand...
Ik vind dat hij duidelijk moet kiezen tussen vriendschap of meer. Het is moeilijk, maar probeer hem eens droog te laten staan. Niet meer met hem kleffen en zoenen dus. Kom voor jezelf op en zeg hem dat het alleen doorgaat als hij ook echt voor jou gaat en niemand anders.
Oud 24-03-2003, 14:44
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
jij wilt duidelijk meer met hem. Ik zelf zou het niet kunnen puur dat ik zou zekerheid willen hebben. Tligt natuurlijk aan je zelf of je het fout vind. Ik bedoel je bent vrijgezel en neem aan dat je dat soort dingen alleen met hem doet.

Ik zou op duidelijkheid vragen geeft hij dat niet zou ik er zelf persoonlijk mee kappen. Maar je moet doen wat jou hart en gevoel zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten