Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2001, 19:41
Wiske
Wiske is offline
Hoe zouden jullie dit vertalen? Ik kom er namelijk niet uit..

For over sixty years he gave his audience exactly what it wanted; distinctive, elaborate paintings of beautiful people in classical settings. His incredibly detailed reconstructions of ancient Rome, with languid men and women posed against white marble in dazzling sunlight provided his audience with a glimpse of a world of the kind they might one day construct for themselves at least in attitude if not in detail.

Het hoeft natuurlijk niet precies, maar wat staat er ongeveer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2001, 19:48
Wiske
Wiske is offline
Die eerste twee regels (for-settings) heb ik inmiddels al, dus laat die maar zitten.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2001, 20:19
Verwijderd
Zijn ongelooflijk gedetailleerde reconstructies of het oude rome, met languid? mannen en vrouwen neergeset tegen wit marmer en schitterend zonlicht, verschaften zijn publiek een glimp van de wereld die zelf ooit voor zichzelf zouden bouwen, ten minste ongveer, als niet in detail.

Zoiets ongveer....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2001, 20:46
stefano17
stefano17 is offline
Citaat:
*E.T.* schreef:
Zijn ongelooflijk gedetailleerde reconstructies of het oude rome, met languid? mannen en vrouwen neergeset tegen wit marmer en schitterend zonlicht, verschaften zijn publiek een glimp van de wereld die zelf ooit voor zichzelf zouden bouwen, ten minste ongveer, als niet in detail.

Zoiets ongveer....
Languid is lusteloos/willoos
Met citaat reageren
Oud 11-03-2001, 22:08
Verwijderd
heb ik ook weer wat geleerd !!

Oh, en het is natuurlijk neergezet, typen is niet mijn beste kant, dat blijkt wel weer...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten