Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Metalium - Burning (Accept cover) is gaaf. Echt gaaf.
Accept is zoiezo wel oke, tenminste als die zanger stil is. Kiss heeft ook hele gave nummers. Alive III luister ik vaak, want die is leuk. Ookal schijnt dat geen echt live album te zijn (zoiets vaags heb ik gehoord). Cooper, daar ken ik eigelijk alleen "Poisen" van. Dat is echelijk wel een schande. Tenminste, dat is mij verteld. Tips over Cooper zijn dus welkom. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
I'm Eighteen No More Mr. Nice Guy Accept: Balls to the Wall! |
![]() |
|
![]() |
aaaaaaaaaaahhhhh!!!!!! dus toch! jippiee!!
![]() ok, ik had dr al weles wat over gevraagd, maar toen waren er zo weinig reacties dat ik er maar vanuit ging dat de jeugd die hier rondhangt totaal niet van ouwe rock houdt. ![]() ![]() ik vind alice cooper echt helemaal geweldig, ben ook naar zn concert geweest in de heiniken music hall, en toen werd het alleen maar erger.. ![]() voor de meeste alice fans trouwens een dikke maar aan mij --> ik vind bon jovi ook te gek! ![]() ok, dit is een vrij psychedelisch overkomend stukje, en dat is het geloof ik ook, maar ik vind het wel tof dat er dus meer maffoos rondlopen hier... groets! ![]() owjah... en bob marley natuurlijk... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
accept ken ik niet, maar ben over het algemeen wel geinteresseerd op dat soort oude muziek. hey stoopid van alice cooper vind ik echt heel geweldig
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 13:24. |
![]() |
||
Citaat:
Balls to the wall, accept heerscht. Alice cooper luister ik vrij zelden eigenlijk, niet zo heel veel aan.
||
Citaat:
oude bon jovi dan he, nieuwe is niks aan. |
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik hem beter dan het origineel.
|
|