Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk dat het wel kan. Met mn ene ex heb ik alleen msn contact omdat ie in andere stad woont, en met mn andere ex heb ik wel contact en we wilde ook gewoon vrienden blijven. tis lastig je moet t kunnen hebben, maar t is wel mogelijk.
|
Ik ga vanvond naar m'n ex toe. Het is al ongeveer een half jaar uit en heb 'r sindsdien niet meer gezien. Het is uitgegaan doordat ik in Arnhem moest studeren en zei in Noord Groningen woond. Echt een kutafstand. Maar we hebben vanaf dat we het uitmaakte contact gehouden via de mail. Dus ik ben best benieuwd hoe het vanavond gaat lopen.
|
![]() |
Ik vind dat je wel gewoon bevriend kan blijven met je ex. Sinds kort ga ik ook weer met mijn ex om en dat gaat prima. We zijn nu gewoon vrienden. In het begin ging het wel een beetje stroef, maar dat komt denk ik doordat je wel een verleden samen hebt. Maar als je daar gewoon goed over praat kan je echt wel vrienden zijn met je ex!
|
![]() |
|
![]() |
zit wel wat in
![]() maar um ligt toch per persoon.. de ene heeft er geen problemen mee om met zijn of haar ex om te gaan, de ander heeft er ontzettende problemen mee..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen? Jochemska | 60 | 08-11-2007 13:20 | |
De Kantine |