Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 13:52
honey
honey is offline
Dit geld in theorie en gaat meestal niet in de PRAKTIJK op!

ALs je een hechte band met je ex hebt gehad, houd je vaak toch een zwak voor hem over. Dit zou inprincipe de vriendschap in de weg kunnen staan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2003, 13:53
Verwijderd
Dat hangt puur van jezelf af.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 13:53
Verwijderd
Hoe kan iets nou in theorie onmogelijk en in praktijk wél mogelijk zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 13:55
Doopy
Doopy is offline
volgens mij kan het juist heel goed, je kent elkaar goed, je weet veel van elkaar. het ligt ook wel een beetje aan de manier waarop het uit gegaan is
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 13:55
Kinshi
Kinshi is offline
Toch een beetje raar dat je alles theoretisch zegt, het gaat juist om de praktijk.
Oud 03-03-2003, 13:58
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Dat hangt puur van jezelf af.
tuurlijk niet, het hangt ook van je ex af...en misschien van de nieuwe vriend(in) van je ex of je eigen nieuwe vriend(in)...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:00
Verwijderd
Je kunt dat zwak ook vertalen naar een gezonde vriendschap met af en toe seks, voor de periode dat je allebei nog single bent.

Als één van de twee alweer een nieuwe verkering heeft gaat dat natuurlijk wat minder makkelij.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
tuurlijk niet, het hangt ook van je ex af...en misschien van de nieuwe vriend(in) van je ex of je eigen nieuwe vriend(in)...
Ik antwoordde ook op het feit of je dat aankan of niet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:22
Miss Helena
Miss Helena is offline
wat n vage stelling
in theorie niet, maar in praktijk wel
Oud 03-03-2003, 15:50
[GEEN_HELD]
[GEEN_HELD] is offline
Klinkt vaag maar tis wel waar!
Oud 03-03-2003, 18:31
Diovai
Diovai is offline
Liefdestheorie?hmm
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 18:37
Bright Halo
Bright Halo is offline
Citaat:
Rebby schreef:
Als je een hechte band met je ex hebt gehad, houd je vaak toch een zwak voor hem over. Dit zou in principe de vriendschap in de weg kunnen staan.
In principe kan de mens zweven. Als er in de praktijk niet die vervelende zwaartekracht was dan
Oud 04-03-2003, 10:04
Drizzt
Drizzt is offline
Ik zou eerder stellen dat je in theorie WEL vrienden kunt blijven, maar dat het in de praktijk vaak erg moeilijk blijkt
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 10:49
FastDuck
FastDuck is offline
Mijn ex en ik doen een poging om vrienden te zijn en dat gaat wel wat stroefjes.
Oud 04-03-2003, 10:54
bumblebee
bumblebee is offline
Ben al 1 jaar "beste vriendjes" met mn ex. Als je echt goede vrienden blijft, blijf je dat ook na tegenslagen. T'is soms moeilijk, maar echt wel mogelijk hoor...
Oud 04-03-2003, 12:17
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Bright Halo schreef:
In principe kan de mens zweven. Als er in de praktijk niet die vervelende zwaartekracht was dan

ik denk dat het wel kan. Met mn ene ex heb ik alleen msn contact omdat ie in andere stad woont, en met mn andere ex heb ik wel contact en we wilde ook gewoon vrienden blijven. tis lastig je moet t kunnen hebben, maar t is wel mogelijk.
Oud 04-03-2003, 12:38
Ro
Ro is offline
Ik heb nog redelijk wat msn-contact met m'n ex van nu alweer 3 jaar geleden! We kunnen echt heel goed met elkaar praten en doen gewoon heel lief tegen elkaar, het kan dus zeker wel.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 13:08
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik ga vanvond naar m'n ex toe. Het is al ongeveer een half jaar uit en heb 'r sindsdien niet meer gezien. Het is uitgegaan doordat ik in Arnhem moest studeren en zei in Noord Groningen woond. Echt een kutafstand. Maar we hebben vanaf dat we het uitmaakte contact gehouden via de mail. Dus ik ben best benieuwd hoe het vanavond gaat lopen.
Oud 04-03-2003, 13:31
ElMiE
ElMiE is offline
Nou ik zou het graag willen, maar vind het toch wel heel erg moeilijk hoor!
Maar goed het ligt er misschien ook wel aan of je dezelfde vrienden hebt enzo. Dan zie je elkaar misschien wat vaker en lukt het wel...tja of juist niet!
Hmmzz moeilijke kwestie
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 14:01
sweet one
sweet one is offline
Ik vind dat je wel gewoon bevriend kan blijven met je ex. Sinds kort ga ik ook weer met mijn ex om en dat gaat prima. We zijn nu gewoon vrienden. In het begin ging het wel een beetje stroef, maar dat komt denk ik doordat je wel een verleden samen hebt. Maar als je daar gewoon goed over praat kan je echt wel vrienden zijn met je ex!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 23:44
annabegins
annabegins is offline
mwoah das best wel onzin vinnik misschien loopt t op t begin niet altijd even lekker. maar mijn 2 beste vrienden zijn 2 exen van me.. dus t kan best
Oud 05-03-2003, 09:20
berteltje
berteltje is offline
Waarom zou het in theorie niet kunnen? Dat je een zwak voor iemand hebt, is toch niet echt van belang? Tenminste ik zie geen probleem hoor
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:34
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
zit wel wat in Maar nogal vaag geformuleerd.. in theorie waar, maar gaat in de praktijk niet op.. dan klopt de theorie toch niet?
maar um ligt toch per persoon.. de ene heeft er geen problemen mee om met zijn of haar ex om te gaan, de ander heeft er ontzettende problemen mee..
Reageren

Regels voor berichten