Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben altijd graag alleen geweest en vriendschap op zich is mooi maar soms gaat juist dàt me benauwen. Ik ben 20 jaar en soms heb ik het gevoel dat ik het allemaal al gehad heb en dat ik het nu rustig aan wil doen met mijn vriend die me totale vrijheid geeft. Ookal zijn we vaak samen, ik ben mezelf en dat voelt als een vrijheid want bij vrienden of mensen die ik niet zo goed ken heb ik het gevoel dat ik niet volledig mezelf kan zijn. Maar ja het is inderdaad voor iedereen anders. De vrienden die ik had kijken raar op van mijn reactie en afstandelijkheid tegenover hen maar uiteindelijk wil ik me niet forceren met hen eens ietsje te gaan drinken als het toch steeds onderwerpen zijn die me niet zo interesseren. Aan jongere leeftijd zijn vrienden belangrijker maar ik denk dat je aan een oudere leeftijd meer kiest voor je vriend/in en dat je dan meer selectief bent qua vriendschappen. Een goeie 'relatie' hebben met vriend/in vraagt veel tijd dus daarom ook dat ik niet veel aandacht meer heb voor de mensen met wie ik vroeger zo vaak weg ging. Zo zie je maar dat mensen veel kunnen veranderen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me zo'n relatie gewoon alleen niet meer voorstellen, maar ik denk ook dat ik daar gewoon een te impulsief persoon voor ben. Na jouw verhaaltje nog weer kan ik me beter voorstellen dat het voor jou juist wel prettig kan zijn op die manier, qua gevoel en dergelijke.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een beetje hetzelfde als utopia5.
Alleen..ik bedenk vaak van "eerst moet ik lekker in m'n vel zitten, dan pas een relatie". En vaak zit ik vóór die relatie wel lekker in m'n vel, ga veel uit, alles gaat goed met school..enz. Kortom: dan heb ik een leven.. ![]() Maar dan kom ik een jongen tegen, word verliefd op hem en dan ga ik me alleen nog maar op hém concentreren. School is het eerste wat afvalt. Uitgaan blijf ik altijd wel doen. Maar ik ga dan duidelijk minder met andere mensen om, m'n sociale leven loopt dus serieus een deuk op doordat ik mke zoveel met hem bezig ga houden. En dan krijg ik eigenlijk een beetje spijt, vervolgens word ik heel erg bang dat ik hem kwijt raak, want hij is dan eigenlijk mijn leven geworden. En hoe meer waarde ik aan hem ga hechten, hoe meer ik op allerlei kleine dingetjes ga letten, ik word steeds banger dat hij me gebruikt, er komen meer ruzies en uiteindelijk gaat het uit en denk ik: wat heb ik nou weer gedaan? :/ Ik verkloot gewoon een paar jaar van m'n leven/jeugd/whatever aan een paar stomme jongens die het helemaal niet waard zijn.. Maar het is een soort verslaving. Alsof ik een excuus nodig heb om uit de realiteit te ontsnappen..want dat doe ik dan eigenlijk. Wanneer ik bij 'm ben denk ik aan nix, kan ik al m'n problemen enzo vergeten, dan hoef ik niet te stressen over wat ik ga doen met m'n leven, of mensen me wel accepteren, enz. Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 13:36. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #82 George | 491 | 17-03-2008 22:16 | |
Liefde & Relatie |
Singles. ZsaZsaZsu | 500 | 21-12-2005 01:24 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Vergaan Verwijderd | 4 | 20-04-2003 00:22 | |
Psychologie |
ik weet niet wat ik voel of wie i kben? help me HelpMePlease | 12 | 28-02-2003 07:14 |