Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2008, 16:36
George
George is offline
Vorige!

Woei, vanavond.
Oud 04-03-2008, 16:37
Rob
Rob is offline

Nou seg.
Oud 04-03-2008, 16:39
George
George is offline
Slome!
Oud 04-03-2008, 16:40
Dott
Dott is offline
lol
Oud 04-03-2008, 16:51
Dott
Dott is offline
ik voel me rot
Oud 04-03-2008, 16:51
Rob
Rob is offline
Citaat:
Slome!
Ik had ietsje sneller moeten zijn, ja.
Oud 04-03-2008, 16:55
Rob
Rob is offline
Citaat:
ik voel me rot
*knuffel* Ik las 't. Komt wel goed, meid.
Oud 04-03-2008, 17:07
Dott
Dott is offline
het blijkt weer eens niks te zijn
Oud 04-03-2008, 17:22
Verwijderd
Mijn vriendje is een leukerd <3
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 18:30
Pluis
Pluis is offline
En nu is ie weer helemaal lief en supportive... Nouja dat was ie de hele tijd al, hij heeft alleen zo weinig tijd voor me...
Oud 04-03-2008, 18:34
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij komt straks even kusjes brengen.
Oud 04-03-2008, 18:49
WolterB
WolterB is offline
Ik heb t gevoel dat er wat te gebeuren staat, terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is
Oud 04-03-2008, 19:16
luchtballon
luchtballon is offline
fucking onzekerheiiiid.
Waarom kan hij daar nou niet even mee wachten totdat ik weer wat meer vertrouwen terug heb opgebouwd..
Oud 04-03-2008, 20:14
LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Oi, het kan niet. En toch zei hij 'Ik hou van je'. Verwarring, frustratie.
Oud 04-03-2008, 20:51
Dott
Dott is offline
Hij komt vanavond ff langs.
Ik kan echt wel een knuffel van hem gebruiken, en ik heb zomaar het gevoel dat we stevig moeten praten..
Oud 04-03-2008, 21:02
miekmuis
miekmuis is offline
Ooh hij is een schatje, ook al heeft hij al twee familiedagen in april toegezegd mee te gaan, nou gaat hij met pasen ook nog mee ontbijten bij mijn ouders Terwijl hij toch echt niet van familiedagen houdt. *liefde*
Oud 04-03-2008, 21:19
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Oooh, hij was net eventjes hier en ik kreeg kusjes. We gaan volgende week mijn uitstapje doen, en hij weet nog niet wat het is maar we gaan naar de dierentuin Verder snap ik niet waarom ik me altijd druk maak. Ik wijt het maar aan mijn vrouw-zijn.
Oud 04-03-2008, 21:23
Henkje
Henkje is offline
Ik had een lief mailtje van mijn pa gehad. Gelukkig is het nu weer goed tussen ons en weet ik dat ie altijd achter me staat. Zondag verhuizen heb er zo'n zin in!!!
Oud 04-03-2008, 21:34
Verwijderd
liefde!
ik pas op, hij komt binnen. geeft me een knuf en ziet hoe het gaat, geeft nog een knuf. ik laptop', hij kijkt voetbal. af en toe een lieve blik naar elkaar. zo naar huis en samen slapen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 21:56
Qimm
Qimm is offline
Super gezellig uit eten geweest met mijn moeder om te vieren dat ze vanaf april al in haar nieuwe huisje kan. Alsof het allemaal zo moest zijn. Ja fijn (ik rijm _O-)
Oud 04-03-2008, 22:22
Verwijderd
Ik vraag me af in hoeverre verliefdheid niet eerder verslaving is dan echte affectie...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 22:25
Metal
Metal is offline
Het is dan ook pure verslaving. Niets meer dan dat. Eigenlijk is verliefd zijn op zich een vrij egoistisch iets.
Oud 04-03-2008, 22:32
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Het is dan ook pure verslaving. Niets meer dan dat. Eigenlijk is verliefd zijn op zich een vrij egoistisch iets.
Verliefd zijn is inderdaad onderdeel van het totaal aan zelfzuchtige daden/gevoelens (= alle daden/gevoelens)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 23:56
Dexter_M
Dexter_M is offline
kan beter, hebben het alle 2 erg druk dus zien mekaar bijna nooit meer.
Hij werkt op tijden dat ik vrij ben en vice versa. en zal van zomer nog drukker worden dus ff zien wat we gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 01:40
Verwijderd
Afgezegd, eikel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2008, 01:48
__
__ is offline
overdag
's avonds / 's nachts
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 02:18
Verwijderd
Bij mij gaat het op een ultimatum uitkomen denk ik. Helemaal nu mijn beste vriendin, ineens, uitzichzelf iets tegen mij zei... Hmmm.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 05:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nog steeds alleen en dat is maar goed ook, want ik maak de wildste plannen En verder moet het nog rustig in mijn hoofd worden, want overdag gaat alles prima, maar 's nachts komen de vreemdste dromen naar boven
Oud 05-03-2008, 06:56
Verwijderd
Hij is de allerleukste, echt waar.

Oh en ik zie 'm deze week wel 'n keertje denk ik, ben alleen al bij 't idee superhyper, haha.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 07:04
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Vanavond Gister nadat hij nog even hier was nog even op msn gekletst. Ik hou van hem. Liefde!
Oud 05-03-2008, 07:05
Neko*
Neko* is offline
Ik zie hem vrijdag pas, en dat vind ik ergens wel een beetje stom. Want ik zag hem maandag ochtend voor het laatst toen ik hem mijn huis uit zette. Maar ik doe allemaal leuke dingen met vrienden en hij ook, dus dat is ook tof! En vrijdag gaan we chocoladecake maken. Ter compensatie van het avondeten maken, want hij moet voor die tijd al weg. Nja, ik ben blij met hem. En telkens als hij lieve smsjes stuurt, kriebelt het in mijn buik.

Gister een vriendin gezien die ik echt al heeel lang niet meer gezien heb. En het was echt vet leuk. We gingen tompoezen eten (zo'n beetje standaard bij ons. ) En hebben met haar broertje een spel gedaan, en ik ging nog bijna winnen ook! Ondanks dat ik het spel niet kende.

Vanavond lekker gezellig film kijken. ben ik wel aan toe, voel me echt gesloopt. Nadeel is dat er niet heel veel tijd is voor huiswerk en dat eigenlijk toch wel begint te dringen.. Maar komt wel goed.

edit; Wow, veel smileys
Oud 05-03-2008, 08:31
Verwijderd
@Dott: *KNuff* Je hebt pm. Ik weet niet of je er veel aan hebt, maar het is tenminste iets. Kom op meisje!
@Blue Angel: Ik weet het, ik weet het. Maar het is zijn eigen schuld, en dat weet hij. Zijn letterlijke woorden waren: 'Ja, misschien verdien ik het ook wel ja.' JA LIEVERD, JE VERDIENT HET En het is gemeen maar wel zo leuk!

ot: 'Vriendin? Welke vriendin?' 'Nou, R. zei dat je bijna een vriendin had.' *Hij kijkt als een botsauto* 'Nee man, ik heb daar een paar keer mee gekust, meer niet!' En oooh, ik vind hem leuk en hij is schattig en drinkt ook Baileys en en en en en shit. Misschien moet ike en beetje gas terug nemen want ik weet niet eens wattie van mij vind. Al heb ik wel een idee.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 08:54
Lautitia
Lautitia is offline
A.s. donderdag studentenfilmnacht in Maastricht met m'n huisgenootje . Ik ben alle contacten met leuke mensen aan het hervatten. Ja, het gaat heel erg goed .

En omg, ik kan bijna niet meer wachten tot het vrijdag is !
Oud 05-03-2008, 09:31
Dott
Dott is offline
Citaat:
Nog steeds alleen en dat is maar goed ook, want ik maak de wildste plannen En verder moet het nog rustig in mijn hoofd worden, want overdag gaat alles prima, maar 's nachts komen de vreemdste dromen naar boven
Zoals naar mn meeting komen

Citaat:
@Dott: *KNuff* Je hebt pm. Ik weet niet of je er veel aan hebt, maar het is tenminste iets. Kom op meisje!
Dank je, waardeer ik echt

Citaat:
ot: 'Vriendin? Welke vriendin?' 'Nou, R. zei dat je bijna een vriendin had.' *Hij kijkt als een botsauto* 'Nee man, ik heb daar een paar keer mee gekust, meer niet!' En oooh, ik vind hem leuk en hij is schattig en drinkt ook Baileys en en en en en shit. Misschien moet ike en beetje gas terug nemen want ik weet niet eens wattie van mij vind. Al heb ik wel een idee.
Dat klinkt goed.. Dott wil D-E-T-A-I-L-S

ot: ik zit in mn pyjama achter de Laptop, en ga me zo aankleden en hij is met mijn ps2 aan het spelen.
Echt gepraat hebben we niet, maar het is wel goed zo..
Zo lekker samen burgerlijk boodschappen doen en ontbijten
Vanavond werken.. waar ik niet echt zin in heb
Oud 05-03-2008, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt goed.. Dott wil D-E-T-A-I-L-S

ot: ik zit in mn pyjama achter de Laptop, en ga me zo aankleden en hij is met mijn ps2 aan het spelen.
Echt gepraat hebben we niet, maar het is wel goed zo..
Zo lekker samen burgerlijk boodschappen doen en ontbijten
Vanavond werken.. waar ik niet echt zin in heb
PM
Fijn trouwens dat het weer goed gaat! ofja, dat het goed is. Je moet je niet te druk maken om niks. Als hij je echt niet zag zitten, zou hij nu niet naast je zitten. Tenzij dat je natuurlijk ontzettend goed bent in bed. Maar ik ga er van uit dat hij niet zo oppervlakkig is.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 10:23
WolterB
WolterB is offline
uh-oh
Oud 05-03-2008, 11:42
stout!
stout! is offline
Citaat:
uh-oh
Is je voorspelling uitgekomen ?

OT: Goed. Morgen gaat hij verhuizen en vandaag gaat hij al naar zijn ouders, dus ik was net begonnen met een beetje dingen opruimen en mijn afgrijselijke tweepersoonsbed weer een bank maken (want als bed heeft hij echt zijn beste tijd gehad). Ik kom er nu pas achter dat we met zijn tweeën echt teveel rotzooi in één kamer hebben kwijt gewild, niks staat gewoon normaal, overal ligt stof achter. Wat dat betreft is het goed dat hij weggaat want zo wil ik niet meer leven!! Maar ik heb wel heel veel zin om met hem op zijn nieuwe kamer te chillen, ik denk al dit weekend.
We hebben zaterdag een gala en ik heb een prachtige zwarte zwierende cocktailjurk tot iets over de knie want in een lange jurk lijk ik net een kabouter. Net fantastische glimmende blauwe pumps aangeschaft , het kan nét. Ik heb er zin in want vrijdag gaan we lekker samen naar de film en het wordt gewoon een mooi feestje en het is toch mijn laatste gala als echte student. En alles is gewoon zo goed nu, ik weet nog dat het twee jaar geleden zo kut was, toen we allebei met een ander waren.
Ja, alles gaat goed! Nu nog studeren.
Oud 05-03-2008, 11:48
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Is je voorspelling uitgekomen ?
Nee, maar ik weet niet of ik handig bezig ben op het moment
Oud 05-03-2008, 12:36
Verwijderd
Gisteren onverwacht blijven slapen omdat ik de laatste bus had gemist maar 't was wel heel gezellig en lief en leuk, ondanks dat om kwart over 5 de wekker al ging :/
maar wel voor herhaling vatbaar
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 13:09
Nienna*
Nienna* is offline
Eerst belt hij me spontaan, nu smst hij me uit zichzelf...
Het is echt duidelijk uit met zijn vriendin .

En toch kijk ik er naar uit bij hem te zijn over een paar weken
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 13:13
Poepkind
Poepkind is offline
@ Secret Agent

Ik heb wat gmsnd met die andere jongen, en ik zie hem mischien op een feest waar we beiden zijn. Maar gewoon wat uit nieuwsgierigheid, omdat ik mijn vriendje toch echt wel heel leuk vind nu.
Oud 05-03-2008, 13:15
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
overdag
's avonds / 's nachts
als dat gaat over hoe het met je gaat tijdens t 'verwerken' van je ex.. dan heb ik precies tzelfde.. nu al weer bijna 5 weken
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 13:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanavond zie ik hem weer en daar heb ik zin in We hebben even een dip gehad maar die vakantie heeft ons zo goed gedaan. Ik zit nu op m´n stage en grote kans dat hij al bij mij thuis is om met mijn huisgenootje statistiek sommetjes te maken. Vind het wel een grappig idee en leuk om straks thuis te komen als hij er dan al is
Oud 05-03-2008, 13:24
Verwijderd
Utterly confused. Oh, leven is zo léuk. En ik maak het er vast zó veel minder ingewikkeld op, met al mijn acties. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 13:32
Verwijderd
gisteren was weer geweldig leuk.. en toch heb ik het gevoel dat ik me van hem aan het losmaken ben. Ondanks dat ik dat eigenlijk niet eens wil. Nouja misschien moet ik eerst mezelf maar eens op orde brengen voor ik beslissingen over ons ga nemen..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 14:49
Tink*
Tink* is offline
Oeh ik had gisternacht zoveel zin om tegen hem aan te kruipen en in slaap te vallen, gelukkig kan het vanavond echt.
Oud 05-03-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ik had een lief mailtje van mijn pa gehad. Gelukkig is het nu weer goed tussen ons en weet ik dat ie altijd achter me staat. Zondag verhuizen heb er zo'n zin in!!!
fijn om te horen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 16:03
Verwijderd
Hijislief... Had van de week een lieve e-card terwijl ik druk aan mijn huiswerk zat, en hij aan de andere kant van de kamer een spelletje zat te spelen. Lieflief!
Dit weekend zijn mijn ouders weg en zaterdag is ook mijn broertje niet thuis. Wordt weer lekker samen koken (of juist niet ) en hangen, stappen enzo.

Heb er zin in, hoop dat ik dit weekend echt kan vieren, morgen stage-gesprek en hopelijk met goed resultaat...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 16:17
Lilium
Lilium is offline
25 maanden samen.
Maar hij heeft het druk (en ik ook) met studeren, dus we zien elkaar pas volgende week.
Oud 05-03-2008, 16:20
Qimm
Qimm is offline
hmmm moeilijke gesprekken, wel goed, maar moeilijk
Reageren

Regels voor berichten