Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Fijn trouwens dat het weer goed gaat! ofja, dat het goed is. Je moet je niet te druk maken om niks. Als hij je echt niet zag zitten, zou hij nu niet naast je zitten. Tenzij dat je natuurlijk ontzettend goed bent in bed. Maar ik ga er van uit dat hij niet zo oppervlakkig is. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Goed. Morgen gaat hij verhuizen en vandaag gaat hij al naar zijn ouders, dus ik was net begonnen met een beetje dingen opruimen en mijn afgrijselijke tweepersoonsbed weer een bank maken (want als bed heeft hij echt zijn beste tijd gehad). Ik kom er nu pas achter dat we met zijn tweeën echt teveel rotzooi in één kamer hebben kwijt gewild, niks staat gewoon normaal, overal ligt stof achter. Wat dat betreft is het goed dat hij weggaat want zo wil ik niet meer leven!! ![]() We hebben zaterdag een gala en ik heb een prachtige zwarte zwierende cocktailjurk tot iets over de knie want in een lange jurk lijk ik net een kabouter. Net fantastische glimmende blauwe pumps aangeschaft ![]() Ja, alles gaat goed! Nu nog studeren.
|
Vanavond zie ik hem weer en daar heb ik zin in
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hijislief... Had van de week een lieve e-card terwijl ik druk aan mijn huiswerk zat, en hij aan de andere kant van de kamer een spelletje zat te spelen. Lieflief!
Dit weekend zijn mijn ouders weg en zaterdag is ook mijn broertje niet thuis. Wordt weer lekker samen koken (of juist niet ![]() Heb er zin in, hoop dat ik dit weekend echt kan vieren, morgen stage-gesprek en hopelijk met goed resultaat... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #82 Rob | 0 | 04-03-2008 16:36 |