Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ja natuurlijk...wat is tegenwoordig nou orgineel...het heeft alleen een andere kleur, rits, vouw, lengte whatever. Alle kleren worden in veelvoud gemaakt..en zelfgemaakte kleren misschien dan niet, maar ook daarbij wordt afgekeken, al is het maar gebruik maken van patronen en/of stoffen.
ow en voor het doen geldt uiteraard hetzelfde....wie denkt er nou werkelijk orgineel te zijn op deze aarde? zelfs al heb je een eigen stijl, dan heb je die ook deels afgekeken van anderen.. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat ook
||
Citaat:
|
Is het ook niet zo dat je onbewust, door je opvoeding, meekrijgt wat wel en niet hoort, en dat je je daarom zo gaat kleden. We hebben namelijk allemaal geleerd dat het niet normaal is om in je blote kont over straat te lopen, en daarom doen we het niet.We zouden ons er daarom ook voor schamen.Zo is het denk ik ook met de sommige kleren. Die draag je niet, omdat het volgens de normale regels niet zo hoort en daarom ga je kleren dragen die wel aanvaardbaar zijn. Er zijn natuurlijk mensen die zich ertegen afzetten, maar die mensen zonder schaamte zijn er helaas maar heel weinig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dicht, ggcy8 Geel | 178 | 25-03-2014 22:47 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63 Verwijderd | 500 | 19-10-2009 17:40 | |
Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 08:50 | |
Verhalen & Gedichten |