Dit is gewoon dat je lichaam geestelijk zoveel van die trip heeft geleerd dat je flashbacks krijgt van iets wat zo impacterend was voor je.
Je hebt op een of andere manier waarschijnlijk heel veel ervan geleerd, op een posetieve manierwaarschijnlijk, als dit niet bewust is dan is het waarschijnlijk onbewust dat je nu heel anders over dingen denkt.
Je hersens en je geest heeft gewoon ff wat tijd nodig om weer tot rust te komen. Ik zou ziek gaan doen en gewoon ff een weekje niet smoken en uitrusten.
Veel buitenlopen, relaxen, mediteren, goed eten, lekker national geographic kijken met een warme mok chocolademelk.
Chill, dis heeft trouwens niks met 'lsd flashbacks' te maken, je kan dus nooit 30 jaar lang flashbacks krijgen van ayahuasca, wel kan het zo zijn dat je vaak opeens aan je trip moet denken later, dit is normaal.
Ik zelf krijg opeens weer het paddo gevoel een beetje, vooral als ik smoke, het is ff raar , maar ik vind het niet negatief, het is ook maar voor 3 minuten ofzo, ik kan ook geoon normaal functioneren, zelfs soms beter omdat ik sneller en uitgebreider nadenk.
Dus man, neem een weekje vrij, en vooral heel veel chillen, als je tentamen week hebt zou ik die echt skippen, je geest heeft RUST nodig, dus niet teveel rekenen of nadenken, gewoon RUSTEN
(smook liever niet ook)