Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2003, 21:56
guitarplayer
guitarplayer is offline
Laatst gebruikte ik ayahuasca, 10 uur was ik weg... veel moois gezien en ik hoefde het niet te neutraliseren.

Het is nu 1 week geleden, ik had de dagen erna maar een paar flashbacks. Nu heb ik 2x een jointje gesmoked (waarvan 1 wel de sterkste was die ik ooit heb gehad, genoeg voor 2 hele dikke erin) en worden de flashbacks steeds heviger, laatst duurde het 2 uur... was ik op het ene moment op het andere gewoon 2 uur van m'n dag kwijt.

Ik zit nog op school en kan de laatste tijd niet logisch meer nadenken, het ene moment zit ik in de les het andere moment kan ik midden in het verhaal rond lopen. Soort lucid daydreaming

Ik vind de effecten wel genoeg, en de stoffen zouden allang uit m'n lichaam moeten zijn. Ik had 4 dagen nadat ik het had gebruikt expres niks geplanned, maar dat het zo lang zou duren wist ik niet.

Hoe kan ik dit stoppen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 21:59
apekop123
apekop123 is offline
uhm ik hoop voor je dat het weer goed komt. Ik weet (helaas) niet echt veel van Ayahuasca, maar je hoort wel is van mensen dat ze na 30 jaar nog steeds LSD flashbacks hebben.
Oud 05-03-2003, 00:11
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Sja het is een erg sterk spiritueel tripmiddel, op zich had je dit moeten kunnen verwachten, maar ik zou me er niet druk om maken. Het gaat echt vanzelf een keer over, je geest/lichaam hebben gewoon aardig wat tijd nodig om zo'n ervaring te verwerken. Het zal langzaam aan steeds minder worden, als je er echt last van hebt kun je beter een tijdje niet blowen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 01:36
Verwijderd
Dit is gewoon dat je lichaam geestelijk zoveel van die trip heeft geleerd dat je flashbacks krijgt van iets wat zo impacterend was voor je.

Je hebt op een of andere manier waarschijnlijk heel veel ervan geleerd, op een posetieve manierwaarschijnlijk, als dit niet bewust is dan is het waarschijnlijk onbewust dat je nu heel anders over dingen denkt.

Je hersens en je geest heeft gewoon ff wat tijd nodig om weer tot rust te komen. Ik zou ziek gaan doen en gewoon ff een weekje niet smoken en uitrusten.

Veel buitenlopen, relaxen, mediteren, goed eten, lekker national geographic kijken met een warme mok chocolademelk.

Chill, dis heeft trouwens niks met 'lsd flashbacks' te maken, je kan dus nooit 30 jaar lang flashbacks krijgen van ayahuasca, wel kan het zo zijn dat je vaak opeens aan je trip moet denken later, dit is normaal.

Ik zelf krijg opeens weer het paddo gevoel een beetje, vooral als ik smoke, het is ff raar , maar ik vind het niet negatief, het is ook maar voor 3 minuten ofzo, ik kan ook geoon normaal functioneren, zelfs soms beter omdat ik sneller en uitgebreider nadenk.

Dus man, neem een weekje vrij, en vooral heel veel chillen, als je tentamen week hebt zou ik die echt skippen, je geest heeft RUST nodig, dus niet teveel rekenen of nadenken, gewoon RUSTEN

(smook liever niet ook)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:13
Mafheid
Mafheid is offline
rust...
dat is lang geleden.
Oud 05-03-2003, 13:54
aansteker
aansteker is offline
mm als ik het zo lees, zou ik het advies van dmtdmt
opvolgen, lekker weekje nik soden, gezond eten, "uit zieken"
maar zeker niet nog is een paar dikke joint weg werken..
veel succes
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 23:42
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Of het middel nog een keer nemen en vragen aan de spirit van de plant waarom deze het nodig vindt dat je bepaalde dingen opnieuw beleeft/ niet mag vergeten

Verder nodig de manier van dmtdmt natuurlijk wel die flashbacks op, als je uitgebreid de tijd er voor gaat nemen om nix te doen, dan denk je er gegarandeerd aan. Maar het is natuurlijk wel relaxed
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 12:30
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
@dmt: enuff said.

Maar je moet niet verwachten dat je na die week weer terugkeert zoals je was, je bent nu veranderd en je zal zo blijven tot aan je dood. Het heeft bij mij 3 tot 4 maanden geduurd tot ik weer helemaal nuchter kon nadenken. Als je "back" bent, zal je gewoon kunnen functioneren en nadenken, maar met wat extra mind functies Zie het maar als een upgrade.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:30
Mafheid
Mafheid is offline
Ik ben dik aan t upgraden
Maar dan met andere psychedelica..
Oud 06-03-2003, 13:53
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
hehe
WElke?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:59
Mafheid
Mafheid is offline
Uhh, vanalles.
Voornamelijk LSD, omdat ik dat altijd lijk te hebben neem ik t ook vaak omdat t niet zo lang houdbaar is (en ik woon nog bij mn ouders, dus ga t niet in de frieser dumpen).
Nu heb ik ook wat mescaline in voorraad, en dat gaat waarschijnlijk ook wel snel er doorheen.
Verder heb ik nog wat gedroogde paddos.
Heel misschien krijg ik nog een portie paddos van iemand anders (zijn vers, dus die moeten snel op).
Maar als ik dingen tegen kom, bijv. ayahuasca, zou ik t ook wel nemen, denk ik..

Er zit echt niet meer dan een paar weken tussen trips tegenwoordig, hoewel ik de dosis meestal wel licht hou.. Maar bijvoorbeeld met de afgelopen vakantie had ik de vrijdag na school een halfje lsd genomen, dinsdag een kwartje lsd, en zaterdag een capsule mescaline. Aanstaand weekend heeft ook de potentie voor psychedica gezien de ondernemingen die ik van plan ben, en volgende week ga ik waarschijnlijk weer aan de mescaline (en dan goed)..

Al met al beleef ik niet echt flashbacks of zo, geloof ik, maar ben wel aan de zweverige kant, weet soms niet echt meer waar ik mezelf moet vinden, mn logisch denkvermogen lijkt ook ernstig aangetast op momenten, en moet soms echt door mn gedachtenontwikkelingen heenvechten om niet in complete waanzin te belanden..

Deze stijl van drugsgebruik raad ik niemand aan.
Oud 06-03-2003, 17:03
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
Uhh, vanalles.
Voornamelijk LSD, omdat ik dat altijd lijk te hebben neem ik t ook vaak omdat t niet zo lang houdbaar is (en ik woon nog bij mn ouders, dus ga t niet in de frieser dumpen).
Nu heb ik ook wat mescaline in voorraad, en dat gaat waarschijnlijk ook wel snel er doorheen.
Heel misschien krijg ik nog een portie paddos van iemand anders (zijn vers, dus die moeten snel op).
Maar als ik dingen tegen kom, bijv. ayahuasca, zou ik t ook wel nemen, denk ik..

Er zit echt niet meer dan een paar weken tussen trips tegenwoordig, hoewel ik de dosis meestal wel licht hou.. Maar bijvoorbeeld met de afgelopen vakantie had ik de vrijdag na school een halfje lsd genomen, dinsdag een kwartje lsd, en zaterdag een capsule mescaline. Aanstaand weekend heeft ook de potentie voor psychedica gezien de ondernemingen die ik van plan ben, en volgende week ga ik waarschijnlijk weer aan de mescaline (en dan goed)..

Al met al beleef ik niet echt flashbacks of zo, geloof ik, maar ben wel aan de zweverige kant, weet soms niet echt meer waar ik mezelf moet vinden, mn logisch denkvermogen lijkt ook ernstig aangetast op momenten, en moet soms echt door mn gedachtenontwikkelingen heenvechten om niet in complete waanzin te belanden..

dan houdt ik het iid ook liever bij een keertje thee
Oud 06-03-2003, 17:50
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef:
dan houdt ik het iid ook liever bij een keertje thee
Ja, zo begint t heh
Oud 06-03-2003, 18:12
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
Uhh, vanalles.

Totdat je er doorheen bent... dan wordt het pas echt vet
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:20
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Totdat je er doorheen bent... dan wordt het pas echt vet
Daar doe ik t ook voor.

Laatst gewijzigd op 06-03-2003 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 15:24
guitarplayer
guitarplayer is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
Daar doe ik t ook voor.
Wat gebeurt er dan als je erdoor heen bent?

Sorry, maar behalve wat joints, alcohol en dus die Ayahuasca (waar ik nu geen last meer van heb!) heb ik nog niks gehad.

In iedergeval alles gaat zo lekker nu, ik zit veel helderder op school maak veel makkelijker contact, denk meer hard op ben ook veel meer betrokken bij de lessen, het boeit mij eigenlijk ook echt. Ik zit in de derde van havo...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:54
guitarplayer
guitarplayer is offline
Sorry, maar ik zou graag antwoord willen op deze vraag, want ik ben wel geinteresseerd.

En wordt Ayahuasca nou gezien als harddrugs?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 23:16
Mir-idiotA
Citaat:
guitarplayer schreef:
Sorry, maar ik zou graag antwoord willen op deze vraag, want ik ben wel geinteresseerd.

En wordt Ayahuasca nou gezien als harddrugs?
ik weet het niet, maar denk eigenlijk dat je dan de hele dag behoorlijk paranoia bent...en dan niet een weekje maar jaren.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:10
Mark87
Mark87 is offline
Citaat:
guitarplayer schreef op 04-03-2003 @ 22:56:

Ik zit nog op school en kan de laatste tijd niet logisch meer nadenken, het ene moment zit ik in de les het andere moment kan ik midden in het verhaal rond lopen. Soort lucid daydreaming
Ziek gozer, ook 15 maar jij bent wel een beetje verder dan ik... deze shit ga ik misschien doen, maar dan wel als ik 65+ ben ofzo! LOL!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten