Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 19:31
thisisfun
thisisfun is offline
hallo,

wie wil mij even helpen met het maken van een site ik heb de tekst verder al klaar maar ik moet alleen nog even iemand hebben die een GRATIS domein voor mij kan krijgen op deze site komen dan o.a. games, hardware, downloads enz. maar wie wil dit domein voor mij regelen of maken?

bedankt alvast!
Oud 01-03-2003, 19:32
Martin
Martin is offline
http://www.freerider.nl

Have fun

edit: een gratis domeinnaam? Die bestaan dus niet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 19:34
thisisfun
thisisfun is offline
oke bedankt!
Oud 01-03-2003, 20:48
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
thisisfun schreef:
[B]op deze site komen dan o.a. games, hardware, downloads enz./B]
eh, en jij zoekt een host die voor jou >50MB wil opslaan, en mensen dat allemaal wil laten downloaden, en gratis?
mocht je er een vinden hou ik me aanbevolen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 20:52
cartman666
cartman666 is offline
waarschijnlijk wil je niet iets als www.thisisfun.nl want dat kost geld. je kunt wel gratis iets in de geest van http://this.is.fun.tk krijgen. maar dan heb je nog een host(bijv. je internet provider) nodig om je site op te slaan. je kunt ook je eigen computer als server gebruiken maar dat lijkt me een stap te ver.
dus: op zoek naar een host(angelfire, yahoo, essent)
[edit] kan een FB die url /url weghalen en zorgen dat ze niet terugkomen als ik op 'sla wijzingen op' klik na ze zelf weggehaald te hebben(briljante zin cartman). Ik ruik zelfdenkende systemen die dingen uit topics weghalen en dingen toevoegen, raaaah[/edit]

Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 21:28.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 21:32
thisisfun
thisisfun is offline
kan iemand dit alles voor mij doen???

dan kan ik daarna zelf verder aan het werk maar het is niet mogelijk om de tekst in kladblok te zetten en die dan op een domein van tk zettuh dat ik eerst zelf de tekst typ, die dan kopieer en plak dat op mijn site.
is dit mogelijk?
Oud 01-03-2003, 21:36
thisisfun
thisisfun is offline
~ene martin heeft geklaagd dat ik overal topics aan maakte en hij zei dat, dat irritant was vandaar dat ie hier ook bij staat~

maar is het ook mogelijk een vaste schijf uit te breiden en hoe moet dit?
Oud 01-03-2003, 21:38
cartman666
cartman666 is offline
nee, niet via kladblock en dan knippie plakkie. wel via word en dan save-as-htmlfile oid.(het zuigt, de pagina's worden groot enzo, maar voor jou lijkt me dit de makkelijkste oplossing) dan heb je een internet pagina op je computer staan. die pagina moet dan nog naar internet. je moet em dan uploaden naar de host, en dan is ie te berijken voor anderen. dat .tk domein is alleen makkelijk omdat anderen dan snel naar je site kunnen komen, maar zonder kan het ook. je naam is dan iets in de geest van www.angelfire.com/games4/asdfasdfsd/index.html
lang, maar het werkt wel.
hier kan je gratis hosts vinden:
http://www.gratiz.nl/homepage.html

Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 21:42.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 21:42
thisisfun
thisisfun is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
nee, niet via kladblock en dan knippie plakkie. wel via word en dan save-as-htmlfile oid.(het zuigt, de pagina's worden groot enzo, maar voor jou lijkt me dit de makkelijkste oplossing) dan heb je een internet pagina op je computer staan. die pagina moet dan nog naar internet. je moet em dan uploaden naar de host, en dan is ie te berijken voor anderen. dat .tk domein is alleen makkelijk omdat anderen dan snel naar je site kunnen komen, maar zonder kan het ook. je naam is dan iets in de geest van www.angelfire.com/games4/asdfasdfsd/index.html
lang, maar het werkt wel.
hier kan je gratis hosts vinden:
http://www.gratiz.nl/homepage.html
kan dat uploaden naar de host met het progamma front page express?
Oud 01-03-2003, 21:46
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
thisisfun schreef:
~ene martin heeft geklaagd dat ik overal topics aan maakte en hij zei dat, dat irritant was vandaar dat ie hier ook bij staat~

maar is het ook mogelijk een vaste schijf uit te breiden en hoe moet dit?
dit is nog veel irritanter, maak dan in godes naam maar een nieuw topic, maar je hebt het klaargespeeld om in 1 dag 10 topics met vragen te openen. dat is een door mij ongekend record, en je doet me sterk denken aan mijn neefje van 10 die ook de oren van mijn hoofd zeurt. probeer eerst zelf een antwoord op je vraag te zoeken, kom je er niet uit dan vraag je het ons. zorg vervolgens dat je vraag duidelijk is! want de vraag of het mogelijk is je vaste schijf uit te breiden snapt niemand. meer ruimte toveren is niet mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 22:11
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
thisisfun schreef:
kan dat uploaden naar de host met het progamma front page express?
je hebt frontpage. da's heel goed(beter dan word!), of het kan weet ik niet, maar ik heb dat nooit geprobeerd, het makkelijkst vond ik altijd om het gewoon op te slaan en up te loaden.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 22:54
niemand
niemand is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
je hebt frontpage. da's heel goed
ja tuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 10:48
bam
bam is offline
Citaat:
niemand schreef:
ja tuurlijk...
Voor hem momenteel wel, maarjah zo'n true persoon zoals jij kan het natuurlijk weer niet laten wat te zeggen als er iets over Frontpage wordt gezegd...
Oud 02-03-2003, 11:55
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
niemand schreef:
ja tuurlijk...
ik gebruik ook liever dreamweaver, maar dat lijkt me voor thisisfun niet het juiste programma.

Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 08:49.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 09:46
Doopy
Doopy is offline
Ik zou gewoon allemaal gratis hosts nemen zoals lycos, zonnet etc en dan je site onderveredelen over de verschillende hosts. het is het mooiste als je dan alles ff doorlinkt( bijvoorbeeld www.dot.tk) daar kan je een domijn aanvragen met .tk erachter(www.mijnsite.tk)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 09:52
Martin
Martin is offline
Citaat:
Doopy schreef:
Ik zou gewoon allemaal gratis hosts nemen zoals lycos, zonnet etc en dan je site onderveredelen over de verschillende hosts. het is het mooiste als je dan alles ff doorlinkt( bijvoorbeeld www.dot.tk) daar kan je een domijn aanvragen met .tk erachter(www.mijnsite.tk)
Lekker handig met het onderhoud.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 10:09
Doopy
Doopy is offline
is goed te doen hoor, een voor je muziek, een voor je games en een voor je site. en een andere mogelijkheid is er niet. of je moet een domein kopen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 10:53
Martin
Martin is offline
Citaat:
Doopy schreef:
en een andere mogelijkheid is er niet. of je moet een domein kopen
Goedkope hoster is bijvoorbeeld Freerider, 100 MB ruimte, 4 GB dataverkeer en een database voor 4 euro per maand en 10 euro per jaar voor je domeinnaam.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:32
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
thisisfun schreef:
komen dan o.a. games, hardware, downloads enz. maar wie wil dit domein voor mij regelen of maken?
hardware op een site? tof...
ik veronderstel dat je info over hardware bedoelt, al snap ik niet echt dat een hw expert zo'n vragen moet stellen dan
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:35
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
eh, en jij zoekt een host die voor jou >50MB wil opslaan, en mensen dat allemaal wil laten downloaden, en gratis?
mocht je er een vinden hou ik me aanbevolen
er zijn er, maar alleen maar voor nuttige dingen, géén warez e.d. sites dus. alleen nuttige projecten.
een voorbeeld: http://sunsite.dk
jouw potentiele site voldoet wrsch niét aan die condities vrees ik.
er zijn nog andere zo'n sites die veel plaats geven. zoek maar wat rond op google e.d.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:39
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
* ^_^ * schreef:
hardware op een site? tof...
ik veronderstel dat je info over hardware bedoelt, al snap ik niet echt dat een hw expert zo'n vragen moet stellen dan
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:00
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
* ^_^ * schreef:
er zijn er, maar alleen maar voor nuttige dingen, géén warez e.d. sites dus. alleen nuttige projecten.
een voorbeeld: http://sunsite.dk
jouw potentiele site voldoet wrsch niét aan die condities vrees ik.
er zijn nog andere zo'n sites die veel plaats geven. zoek maar wat rond op google e.d.
fout, zijn potentiele site voldoet niet aan die conditie's. mijn site bestaat niet, en ik voel ook geen behoeft er een te maken. ik heb de wereld niets zinnigs te melden(en als anderen voor ze een site maakten zich dezelfde vraag stelden zou het internet een stuk leger en beter zijn)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:02
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
ik heb de wereld niets zinnigs te melden(en als anderen voor ze een site maakten zich dezelfde vraag stelden zou het internet een stuk leger en beter zijn)
daar ga ik totaal mee akkoord!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 10:00
AtOx
AtOx is offline
www.ulimit.com

Veel extensies bijvoorbeeld: www.mijnsite.be.tf

Try it!!

AtOx
Reageren

Regels voor berichten