Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is Citral een ras:
http://www.cannabis-marijuana-seeds....at=1&prod_id=8 Some of the genetics for this strain come from the Hindu Kush mountain region near a village district named Chitral. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zanzi heeft t Andersom Noname |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Okee effe de zaken op een rijtje zetten...
In de basis worden de eigenschappen van een soort gevormd door de genetische eigenschappen van die soort. Dus als de shop waar je het koopt Citral verkoopt, en je er vanuitgaat dat ze de waarheid spreekt, dan zijn de basiseigenschappen van de weed ten eerste afhankelijk van de soort (de smaak en de geur dus ook). Helaas zijn er meerdere zadenbedrijven die soorten onder de zelfde naam verkopen, maar dat laten we maar achterwegen. De basis-smaak/geur/effect is dus afkomstig van de in de soort (in dit geval citral) van nature opgeslagen genetica. Maarrrrr.... Mocht je, als kweker/shop de weed beter willen laten ruiken/smaken/ etc, dan zijn er meerdere mogelijkheden. Bijvoorbeeld de weed tijdens het drogen 'curen'. Dat kan door bij de drogende weed bijvoorbeeld sinaasappel/citroen schillen te leggen. Dit kan bij iedere soort weed. Wat jij noemt is dus niet een specifiek kenmerk van de soort 'citral' of 'orange bud'. De specifieke smaak wordt hierbij voornamelijk bepaald door de genetica/manier van kweken, en dat gedoe met de schillen kan bij thai/skunk/haze/white widdow/ enz. net zo hard van toepassing zijn. Ik hoop dat ik het niet te ingewikkeld beschreven heb, het is eigenlijk heel simpel en doet er verder weinig toe. Mocht je er meer over willen weten/dit in twijfel trekken, laat maar horen hier... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Je laatste aanwinst! Roos | 494 | 22-06-2003 09:06 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 2 Wasp | 499 | 27-05-2003 00:02 | |
Drugs & Alcohol |
Verschillende soorten + effecten? Mark87 | 9 | 29-04-2003 17:07 | |
Drugs & Alcohol |
beschrijv jouw dinges kaaskont | 37 | 27-04-2003 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
hoevaak raak jij je wiet kwijt?? Blenderhead | 21 | 01-11-2002 18:14 | |
Drugs & Alcohol |
[ none ] Secretly | 7 | 24-02-2002 14:22 |