![]() |
|
hangt er van af als de persoon erg hygienisch is niks op tege maar als die persoon juist naar de wc is gegaan en dan vraagt om dat te doen dan ga ik wel eve neer denk ik
![]()
|
Ik zou eigenlijk niet zo goed weten waarom niet. Ik begrijp dat het idee ranzig is, maar ik neem aan dat iedereen hier dagelijks z'n poepgat sopt. Als je dan voordat je met je partner naar bed gaat en dit soort dingen gaat doen lekker samen doucht en alles lekker wast dan is er helemaal nix aan de hand
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op fokforum staat trouwens ook een vrij interessant topic hierover: http://forum.fok.nl/showtopic.php/238461 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat kunnen sommige mensen hier zicht toch verschrikkelijk aanstellen. Dat het idee je gewoon niet echt prettig lijkt oké, daar kan ik nog wel bij. Maar om nou gelijk te gaan roepen "Gatver, Smerig" en andere loze kreten, vind ik ook niet echt zinnig. Tenzij je het een keer hebt geprobeerd en het écht smerig was. Maar als de persoon in kwestie gewoon schoon is, zal dat echt wel meevallen en is het gewoon leuk en lekker.
Zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() het gaat hier alleen over baffen, en niet over beffen... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Zelfs als je je goed wast, zitten daar nog bacteriën..) Enne, gefeliciteerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet precies zeker, maar er zit iig een e-coli-bacterie... en nog veel meer, voor meisjes is het daarom ook slecht van achter naar voren af te vegen, omdat die bacteriën dan bij de vagina & plabuis komen. Zelfde met wassen etc... Geen idee wat de bacteriën aan kunnen richten, maar beter het zekere voor het onzekere lijkt me... En; niet alle bacteriën zijn slecht, die in en bij je mond zorgen ervoor dat je mond schoon blijft.. zijn goede bacteriën. Veel bacteriën rondom de anus zijn niet goed... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|