Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En wat dan? 85 jaar lang postzegels verzamelen en bingoen in zorgtehuis Avondrood? ![]() Nee dank je, ik sla over ![]()
|
![]() |
Onze levensverwachting is al verdubbeld, ten opzichte van de jagers/verzamelaars uit de steen/ijzer/bronstijd. En onze ontwikkeling tot volwassene en oudere is ook vertraagd. De jeugd duurt tot ons twintigste, we worden ouders op ons dertigste, grootouders als we zestig zijn. En als we tachtig zijn gaan we dood.
Dat zou dan allemaal nog eens verdubbeld worden, als je 150 zou worden. Dan moet ik dus tot mijn veertigste wachten tot ik ontmaagd wordt, NO WAY!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Handig idee
![]() Het is op zich een interessant idee, maar de nadelen voor de aarde en het mileu zijn te groot.
||||
Citaat:
dat gaat niet dus gaan eerst de zwakkere dood (dus de 100+ers) daardoor word je al niet meer zo oud en is het probleem opgelost. alleen wordt er dan wel nog meer honger geleden Citaat:
mij part allemaal, dan gaan die vervloekte mensen ook vanzelf dood. Citaat:
|
Het hangt er maar van af in welke staat van welzijn ik mij bevind. Als ik op mijn 40e al een ziekte heb die nooit meer genezen kan worden, dan hoef ik geen 100 jaar langer te leven. In volledige gezondheid is er wel wat voor te zeggen.
Maar gaat de verlenging van de leeftijd gepaard met een verlenging van goede fysieke capaciteiten? Ik denk het niet! Als iemand een jaar of 80/90 is, dan is het al moeilijk om gewoon te lopen. Het gaat mij vooral erom dat als ik zo oud zou mogen worden, of ik dan ook nog kan doen wat ik nu kan doen. Mijn mentale en fysieke gesteldheid leid mij in mijn keuze voor een langer leven. Langer leven op zich kan zowel positief als negatief zijn, het ligt er net aan hoe je gesteldheid is...
||
Citaat:
|
Als ik gelukkig zou kunnen zijn wel. Maar als ik zou leven hoe ik nu leef denk ik het niet. Je zou alleen maar langer tegen de wereld aan moeten kijken en hoe het ermee gaat, langer tegen die puinhoop aankijken. En je eerste jaren dat je niet zo bewust van dingen om je heen bent zijn denk ik toch de leukste.
|
![]() |
|
![]() |
we zullen het leven niet verder kunnen rekken dan rond de 120
![]() dus zou ik 120 willen worden? ik denk het niet of je bent seniel en merk je er dus niets van en maak je ook geen verschil of je bent helder en zijn al je vrienden en partner dood en zal je je eigen kinderen naar het graf moeten dragen. Ik wil zolang leven als dat ik nut heb voor de omgeving
|
![]() |
|
God *nee*, zo oud zou ik *nooit* willen worden!!! Ook al zag ik er op mijn 150'ste net zo uit als ik nu ben. Het leven is te hard, te rot voor mij. 30 jaar oud worden is al te veel voor mij, laat staan 150 jaar!!!
![]() Ripper
|
![]() |
Als ik in goede gezondheid zou kunnen leven, zou kunnen doen wat ik zou willen, zou ik best 150 jaar of ouder willen worden. Al hoop ik dan wel dat ik niet in een sociaal isolement raak, omdat mensen rondom mij wel doodgaan, om wat voor reden dan ook.
|
Ik vond 20 worden al heel eng. Moet er niet aan denken dat ik straks 50 wordt. Is het niet zo dat het leven steeds mooier wordt bij de gratie van het feit dat het straks gewoon is afgelopen. Ik zou in ieder geval geen 150 willen worden.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet het eigenlijk niet; aan de ene kant wil ik best oud worden, omdat ik gewoon nieuwsgierig ben naar hoe het er in de toekomst aan toe gaat. Aan de andere kant lijkt mij het leven na een tijdje best saai worden.
Ik neig denk ik naar het 1e: Ik zou best wel zo oud willen worden. |
![]() |
|
Echt niet, Zo'n demete ouwe deur, nee dank je. Ik wil graag dood gaan als ik alles heb gedaan wat ik kon doen en niet meer in staat ben om nog nieuwe dingen te doen. Als me dat niet meer lukt is het afgelopen uit.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |
De Kantine |
Kinder bueno saai #591 Verwijderd | 500 | 02-05-2009 21:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |