Advertentie | |
|
![]() |
|
als je wilt dat t poezie wordt moet je t dus even vertalen vanuit de proza vorm. Wil je het niet, hoefd het niet. Niks hoefd. Laat staan dat iemand iets van mij zou moeten. Maar hoe kan je nou in godesnaam nuutige tips geven als er geen poezie staat?
(owke owke, ik zal even reeël zijn: Ik ben niet iedereen. Dus misschien vind een ander dat er wel poezie staat ipv proza. Iedereen is vrij in dit land, denken we) hajo
||
Citaat:
ik heb eigenlijk niet eens zin om hierop in te gaan. ik zei het eerder al, als ik t anders had gewild, had ik het ander gedáán. Maar ik deed het zo. En misschien had ik het 'geluk' dat iemand nuttig commentaar had. (misschien had je dit beter zo kunnen doen en dat beter zo etc. nuttig. weetjewel.) Je bent niet verplicht om het iets te vinden, ik lig er niet wakker van (en jij vast ook niet ![]() ![]()
|
Ik ben het niet eens met hajo, want ik vind dat er wel poëzie staat.
![]() Heb alleen wel commentaar op de laatste regels: ook al duurt dat nog een eeuwigheid. Ik weet niet precies waarom, maar ik vind het niet echt mooi... Het gedicht eindigt daarom zo abrupt, vind ik jammer. Maar ja, wat je daar voor in de plaats moet doen weet ik ook niet, dus veel heb je hier niet aan. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en wallflower, bedankt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De wereld van glas Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De onvergetelijke treinreis. Ieke | 0 | 07-08-2005 13:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Er is niet altijd kans. Er is altijd hoop. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vita nova Ieke | 0 | 12-11-2004 11:06 | |
Flora & Fauna |
Cavia met ontstoken oogje Stefanie | 6 | 20-08-2004 21:02 |