Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2004, 12:10
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Mijn cavia heeft sinds kort een ontstoken waterig oogje. Het oog was eerst helemaal rood en een beetje dik, nu is het alleen heel erg waterig. Ik ben naar de dierenarts geweest en heb een oogzalfje gekregen en dat moet ik drie keer per dag in zn oogje doen. Ik vraag me alleen af of het wel normaal is dat het zo lang nog ontstoken blijft. Het ziet er echt enorm zielig uit, maar volgens mij heeft hij er niet veel last van want hij piept niet als je dat zalf er in wil doen.

Moet ik het gewoon nog even aankijken of zal ik weer heengaan? Hoe kan het trouwens komen dat het zo ontstoken is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 12:52
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
eerst even aanblijven kijken. Spoelen met afgekoelde kamillethee wilt ook nog wel eens werken
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 13:04
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
ah wat zielig geef hem maar een kusje van mij misschien helpt het
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 05-08-2004 @ 13:10 :
Moet ik het gewoon nog even aankijken of zal ik weer heengaan? Hoe kan het trouwens komen dat het zo ontstoken is
Zaagsel of andere bodembedekker ingekomen, of gewoon een rondwaaiend virusje. Cavía's zijn daar nogal vatbaar voor.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:13
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 20:14
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline