Advertentie | |
|
![]() |
|
Sorry hoor, maar waarom kan niemand het tegenwoordig meer opbrengen om in het Nederlands te typen? Het onderwijs in Nederland lijkt mij voldoende wat dat betreft. Ik vind het echt niet kunnen, en ik ken jammergenoeg genoeg mensen die het doen, van die uh's en ah's aan het einde van een woord, en een u ipv een stomme e ziet er ook al zo lachwekkend uit. Ik snap niet wat je jezelf aandoet, je komt vet dom over met zulk taalgebrui. Maarja...
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Wij hebben hier ook nog volop oilily sjaaltjes, blousjes met kraag omhoog en puntschoenen! Tja, ik woon in Limburg en we lopen hier geloof ik een beetje achter.
![]() Ik persoonlijk vind sjaaltjes en kraag omhoog echt super bekakt! Daar doe ik dus niet aan mee. Maar puntschoenen kunnen echt super cool zijn, en die zie je niet alleen nog maar in Limburg (en Utrecht)!! Maar je moet niet al te grote voeten hebben anders loop je echt voor lul! ![]()
|
Als ik het goed heb begrepen gaat het hier om de kakkermode...Sinds wanneer zijn puntschoenen kakker? Ik draag ze ook en ben zeker geen kakker hoor! Bij olilysjaaltjes en bloesjes met omhoogstaande kraagjes horen toch echt bootschoenen mensen.....(van die leren dingen met een veter aan de zijkant)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb in mijn omgeving het laatste jaar geen oililly sjaaltje meer gezien trouwens... (en nee, ik woon niet in een of ander onbekend gat ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij lopen ze allemaal nog heel moeilijk hun broek in hun schoenen te proppen....ja in hun puntschoentjes. En bij ons dragen ze zo'n supergrote roze sjaal met van die franjes... en een spijkerjackje en je kraag moet dan ook omhoog anders ben je niet true
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad was het van dat bootschoen,ralf loren en kaki boekie volk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
volgens mij is de nieuwe olily sjaaltjes collectie binnen
Maar, bij mij op school loopt er eigenlijk niemand mee.. Wel als ik gewoon in de stad ben, zijn er best veel mensen die er een om hebben. Ach ja, als zij dat leuk vinden ![]() .
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() fok mezelf er soms wat over op. snap dat het lachwekkend is |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
De oilily sjaaltjes zijn echt al zoo anderhalf jaar geleden.
Blousjes met grote strepen zijn fout en die puntschoenen al helemaal! Soms krijg ik echt de neiging om een flink op die neuzen te trappen, gewoon om te kijken hoe ver je tenen in die dingen komen ![]()
|
![]() |
|
|