Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2003, 15:30
Gandalf
Gandalf is offline
dat denk ik jah. de mensheid is een plaag geworden net als bijv een sprinkhanenplaag, de sprinkhanen eten dan alles op en vernielen hun omgeving en sterven dan weer omdat zij hun voedsel vernielen (net als wij). maar, dan komt er zon greenpeace organisatie die dat natuurlijke evenwicht eens even moet komen verstoren. zij zorgen dat het milieu waarin wij leven niet vernield wordt (iig heel langzaam) en de organisaties in de 3e wereld landen zorgen dat de mensen niet uitsterven (iig niet genoeg). dit heeft tot gevolg dat wij (de menseheid) op een steeds grotere schaal alles aan het vernielen zijn. conclusie: dat het milieu op wereld schaal vernield wordt is gekomen door de mensen die het natuurlijk evenwicht verstoren, dus de milieu organisaties en ontwikkelings hulp.

Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 15:37.
Advertentie
Oud 17-03-2003, 15:35
thunder110
thunder110 is offline
dan denk ik jah. Dan komt er weer zo'n pubertje met een onvolledige lange topictitel (en dan ben ik weer het achterlijke pak vla dat er op klikt) met een stelling waarvan je spontaan een déja vu krijgt, wat eigenlijk geen déja vu is, maar een herhaling van een herhaling (en ga zo maar door).

En dan stromen zometeen de voorspelde reactie's binnen, wat bespaard zou kunnen worden door mij, door alle mogelijke varianten daarop te posten hier en nu..

dan denk ik jah. Moet dit nu weer?
Oud 17-03-2003, 15:36
Gandalf
Gandalf is offline
ja
Oud 17-03-2003, 15:37
thunder110
thunder110 is offline
Dat dacht ik al.
Oud 17-03-2003, 15:39
Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 17-03-2003 @ 16:37:
Dat dacht ik al.
maar afgezien van de mislukte titel klopt het principe wel !
Oud 17-03-2003, 17:39
Lyra
Lyra is offline
niet waar,
want de natuur kan zich niet zo snel herstellen als wij voortplanten en evolueren. Dus er is helemaal geen biologisch evenwicht. Bedreigde diersoorten die uitsterven, die komen er niet meer bij hoor.
Oud 17-03-2003, 18:04
Isa
Isa is offline
Citaat:
Gandalf schreef op 17-03-2003 @ 16:30:
dat denk ik jah. de mensheid is een plaag geworden net als bijv een sprinkhanenplaag, de sprinkhanen eten dan alles op en vernielen hun omgeving en sterven dan weer omdat zij hun voedsel vernielen (net als wij). maar, dan komt er zon greenpeace organisatie die dat natuurlijke evenwicht eens even moet komen verstoren. zij zorgen dat het milieu waarin wij leven niet vernield wordt (iig heel langzaam) en de organisaties in de 3e wereld landen zorgen dat de mensen niet uitsterven (iig niet genoeg). dit heeft tot gevolg dat wij (de menseheid) op een steeds grotere schaal alles aan het vernielen zijn. conclusie: dat het milieu op wereld schaal vernield wordt is gekomen door de mensen die het natuurlijk evenwicht verstoren, dus de milieu organisaties en ontwikkelings hulp.
kul, er is zat ruimte op aarde voor 6 miljard mensen, allen er wonen 250 afrikanen op dezelfde ruimte als waar 1 westers gezin van 4 woont.
Oud 17-03-2003, 18:41
Gatara
Gatara is offline
Sorry, probeer eerst maar eens een korte titel te verzinnen; want zo worden we ook niks wijzer.

Regels voor berichten