![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik hou 't aantal keer niet echt bij... dus ik zou 't niet weten eigenlijk
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik me aansluit bij enkele andere meiden hier: na tien à twaalf keer fietsen op het randje krijg ik het beste gevoel.
Nóg beter is het als je ZO kan balanceren op het randje, dat je orgasme soms lijkt te beginnen. Dat is echt ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het niet eens zo moeilijk meer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dus je orgasme begint echt, maar houdt dan na enkele samentrekkingen op? Ja, da's dus echt *randjesfietsen*! Vertel ons voor "het genot ende lusten van het vrouw'lijk geslacht" hoe het voelt en wat je er voor doet!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
De snaky lick trick kun jij ook toepassen. Die handdoek leg je maar onder haar billen, want het wordt een natte bedoening.
Vingertje erin (handpalm naar boven, nagels heel goed kort ) voor de controle- als het steeds strakker wordt vindt ze het lekker, als het begint samen te knijpen is het bijna zover. Dan even niet meer je tong bewegen, vinger ook stilhouden! Zij moet dan even bewust haar bekkenbodemspieren ontspannen, ze kan het zelf oproepen door ze aan te spannen. Dan weer heel zachtjes en nat verder likken, eventueel vinger beetje bewegen, in/uit, of wiebelen of rondjes, whatever. Iedere keer komen die samentrekkingen sneller, en zit ze er dichter tegenaan. Verander vanaf dan ook niet meer wat je aan het doen was, likje, duwtje, rondje, druk boven danwel beneden, jij kent haar zelf het beste. Never change a winning team. Maar doe het dus langzamer als ze harder gaat trekken. Laat haar aangeven wat je moet doen, hoewel ze misschien niet eens meer tot spraak in staat is, het vergt nogal wat concentratie. Als ze opeens begint te gillen moet je niet meer stoppen. Maar hou het rustig en constant, dan duurt het langer. De ene houding of de andere maakt ook nogal wat uit. Gewoon proberen.
Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 13:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga dit 100x doorlezen voor ik precies snap wat je bedoelt ![]() Klinkt wel als extreem gaaf ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zal ik zeker onthouden ![]() ![]() Iig bedankt voor de tip ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als een meisje het ooit flikt op mijn randje te fietsen.. Lijkt me pijnlijk.. valt het onder bondage, en waar wou je genoeg ruimte krijgen om je vriendin met een fiets over je piemelotje heen te laten rijden
![]() Was een grapje, maargoed. Lijkt me irritant, en zou bij mij tot huge irritatie kunnen oplopen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ze is jong en we zijn nog niet zo lang bij elkaar. Dus wat dat betreft ben ik ECHT niet van plan om de oversekste puber uit te hangen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
*sgop* stopt hij wel hoor ![]() |