Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 08:08
carla-tje
carla-tje is offline
Laatst waren er hier op het forum een aantal berichtjes over hoe vaak je ooit al na elkaar bent klaargekomen... nou ben ik eerder iemand die voor kwaliteit gaat, en niet voor kwantiteit Het geschikte profiel voor een op-het-randje-fietsen-vrouw dus! Ben daarom ook nieuwsgierig naar het omgekeerde van de originele vraag: als jullie aan het randjesfietsen zijn, hoe vaak zijn jullie dan ooit al 'ns maximaal tegen de top aangelopen, alvorens je het verlossende hoogtepunt laat komen? Staat meerdere keren tegen het randje komen ook garant voor een beter orgasme? (bij mij wel, maar is dat bij iedereen zo?)
Oud 26-02-2003, 09:52
Verwijderd
Heb je vrijwillgers nodig?!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:41
MUBA
MUBA is offline
Ik zit op acht keer... ja, en het orgasme is dan superdubbelbeter
Oud 26-02-2003, 13:41
sofie3
sofie3 is offline
Mijn record? Ik zit niet echt te tellen, maar ben ooit eens als test zeker over de 20 near-misses geweest. Het gaat alsmaar sneller naar mijn gevoel... die eerste 10 daar moet ik nog echt moeite voor doen, maar daarna is het vaak voldoende enkele seconden te stimuleren of hopla, ik zit weer tegen een hoogtepunt aan...

Bij die 20 heb ik er 'n eind aan gemaakt omdat mijn spieren pijn begonnen te doen. Maar ik heb bij mezelf wel vastgesteld dat 10 keer randjesfietsen toch wel nodig is om het uiteindelijke resultaat mindblowing te laten zijn.... ik zou niet meer zonder kunnen!!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:45
Verwijderd
niet geteld, wel veel
en het is ZEKER lekkerder
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:53
poesiefox
poesiefox is offline
Tja, ik ben altijd het slachtoffer van een vriend die het bij mij nog beter kan dan ikzelf, (zo lang is mijn tong niet), en die laat me er een tijdje tegenaan zitten. Maar niet echt op het randje, net ervoor zodat je wel comfortabel een geweldig uitzicht hebt in het ravijn maar nog niet zoveel risico loopt. Ik tel dus niet in keren, meer in tijd. Kwartiertje ofzo. Dan moet het, anders ben ik er overheen.

Ik heb te weinig zelfbeheersing om mezelf niet meteen de diepte in te laten sodemieteren. Ik spring niet, ik laat me vallen. Hem haal ik hem meestal een keer of 5 tot 10 terug naar de bewoonde wereld, ik heb geweldige beheersing van mijn keelspieren.

Het resultaat is fuckingfantastisch.

De term randjesfietsen kende ik nog niet!
Oud 26-02-2003, 14:28
anja
anja is offline
Het is inderdaad een kwestie van zelfbeheersing. Het kost mij ook elke keer weer (veel) moeite om NET op het randje te stoppen, en het is - eerlijk is eerlijk - best wel een kutgevoel. Je wil ZOOOOO graag door! Gelukkig is de beloning achteraf wel evenredig met de inspanning Ik denk dat ik, net zoals sofie, zeker wel 10 keer tot vlak tegen het orgasme moet aanleunen eer het effect echt goed merkbaar is. Maar dan die 11e keer, dat is werkelijk gi-gan-tisch, onbeschrijfelijk lekker! Het gevoel je eindelijk te kunnen laten gaan... de spieren die zichzelf uit je lichaam lijken te persen tijdens de samentrekkingen... whoeaaaa! Misschien wordt het effect nog beter als ik nog vaker op het randje fiets, maar aangezien het echt een hele poos duurt bij mij eer ik weer voldoende afgekoeld ben om opnieuw de berg op te gaan, heb ik de tijd er nog niet voor gehad...

Nog andere ervaringen?
Oud 26-02-2003, 19:35
Angie_
Angie_ is offline
Anja.. dat heb je mooi gezegd
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Veel...

Zeker meer dan 10.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:01
elledc
elledc is offline
randjesfietsen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Mijn record? Ik zit niet echt te tellen, maar ben ooit eens als test zeker over de 20 near-misses geweest. Het gaat alsmaar sneller naar mijn gevoel... die eerste 10 daar moet ik nog echt moeite voor doen, maar daarna is het vaak voldoende enkele seconden te stimuleren of hopla, ik zit weer tegen een hoogtepunt aan...

Bij die 20 heb ik er 'n eind aan gemaakt omdat mijn spieren pijn begonnen te doen. Maar ik heb bij mezelf wel vastgesteld dat 10 keer randjesfietsen toch wel nodig is om het uiteindelijke resultaat mindblowing te laten zijn.... ik zou niet meer zonder kunnen!!
Ja hihi, dat heb ik ook zo Steeds sneller, en dan op het laatst denk ik 'wat zeur ik nou' en dan laat ik me maar komen Maar meestal ben ik te lui

Record is... geen idee, dan. Ik gok op een keer of 5, omdat ik dus vrij lui ben. Het kán vaker, maar ik doe het liever een paar keer achter elkaar tot de vijf
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:45
Thomas
Thomas is offline
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 08:48
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
randjesfietsen
Randjesfietsen is het met jezelf doen tot je het begin van het orgasme voelt (de kriebels/tintelingen), maar dan op tijd stoppen voordat de samentrekkingen beginnen. Daarna koel je ff af, waarna je weer opnieuw begint met de stimulatie tot je weer net op dat randje zit van het orgasme... je moet doorgaan tot je echt het gevoel hebt van "als ik nou nog 1 seconde doorga, kom ik"... en op dat moment stoppen. En dit zo vaak mogelijk achter elkaar. Dat is het zo'n beetje. Het resultaat van het uiteindelijke orgasme is
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 08:52
Verwijderd
ik hou 't aantal keer niet echt bij... dus ik zou 't niet weten eigenlijk ik denk zo ergens rond de ehm... vrij vaak... ehm... denk dat m'n record boven de 20 zit, dat was meer een uitprobeersel, maar ik vind 20 eigenlijk te vaak, dan ben ik te lang bezig en dan hou ik m'n hoofd er niet meer bij en kan ik er niet meer echt van genieten...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:52
carla-tje
carla-tje is offline
Ik denk dat ik me aansluit bij enkele andere meiden hier: na tien à twaalf keer fietsen op het randje krijg ik het beste gevoel.

Nóg beter is het als je ZO kan balanceren op het randje, dat je orgasme soms lijkt te beginnen. Dat is echt Ik voel dan de rush van het orgasme aankomen, en krijg er ook 1 of 2 samentrekkingen bij, maar dan stopt het. Errrrug moeilijk om zo te balanceren! Maar goed, dit brengt ons weer bij een ander onderwerp, ver van de oorspronkelijke vraag verwijderd...
Oud 27-02-2003, 14:11
Doopy
Doopy is offline
Pling! leermoment van de dag! wist niet dat jullie dat ook doen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:34
sofie3
sofie3 is offline
Nog iemand interessante aanvullingen?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Ik denk dat ik me aansluit bij enkele andere meiden hier: na tien à twaalf keer fietsen op het randje krijg ik het beste gevoel.

Nóg beter is het als je ZO kan balanceren op het randje, dat je orgasme soms lijkt te beginnen. Dat is echt Ik voel dan de rush van het orgasme aankomen, en krijg er ook 1 of 2 samentrekkingen bij, maar dan stopt het. Errrrug moeilijk om zo te balanceren!
Jah dat kan ik ook

Ik vind het niet eens zo moeilijk meer
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Jah dat kan ik ook

Dat wil ik leren
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 12:01
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Dat wil ik leren
Ga ons nou niet wijsmaken dat je in een keer doorrukt alsof er een trein over de rails dendert. Of komt het zo onverwacht opzetten? Dan moet je het echt wat rustiger opbouwen. Wat voorzichtiger, wat natter, wat langzamer. Ooit gehoord van de snaky lick trick? Heb je een vriendinnetje voor nodig en even een vrij uurtje. Zij geeft je alleen ieder paar seconden een likje. Zal je zien, na een uur smeek je om genade. Dan mag ze het best afmaken. Leg maar een flinke badhanddoek klaar.
Oud 28-02-2003, 12:24
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Jah dat kan ik ook

Boeiend! Lukt mij alleen mits opperste concentratie!

Dus je orgasme begint echt, maar houdt dan na enkele samentrekkingen op? Ja, da's dus echt *randjesfietsen*! Vertel ons voor "het genot ende lusten van het vrouw'lijk geslacht" hoe het voelt en wat je er voor doet!!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 12:38
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Ga ons nou niet wijsmaken dat je in een keer doorrukt alsof er een trein over de rails dendert. Of komt het zo onverwacht opzetten? Dan moet je het echt wat rustiger opbouwen. Wat voorzichtiger, wat natter, wat langzamer. Ooit gehoord van de snaky lick trick? Heb je een vriendinnetje voor nodig en even een vrij uurtje. Zij geeft je alleen ieder paar seconden een likje. Zal je zien, na een uur smeek je om genade. Dan mag ze het best afmaken. Leg maar een flinke badhanddoek klaar.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik dus m'n vriendin op DIE manier op het randje kan laten fietsen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 13:03
poesiefox
poesiefox is offline
De snaky lick trick kun jij ook toepassen. Die handdoek leg je maar onder haar billen, want het wordt een natte bedoening.
Vingertje erin (handpalm naar boven, nagels heel goed kort ) voor de controle- als het steeds strakker wordt vindt ze het lekker, als het begint samen te knijpen is het bijna zover. Dan even niet meer je tong bewegen, vinger ook stilhouden! Zij moet dan even bewust haar bekkenbodemspieren ontspannen, ze kan het zelf oproepen door ze aan te spannen.
Dan weer heel zachtjes en nat verder likken, eventueel vinger beetje bewegen, in/uit, of wiebelen of rondjes, whatever.
Iedere keer komen die samentrekkingen sneller, en zit ze er dichter tegenaan. Verander vanaf dan ook niet meer wat je aan het doen was, likje, duwtje, rondje, druk boven danwel beneden, jij kent haar zelf het beste. Never change a winning team. Maar doe het dus langzamer als ze harder gaat trekken.

Laat haar aangeven wat je moet doen, hoewel ze misschien niet eens meer tot spraak in staat is, het vergt nogal wat concentratie.
Als ze opeens begint te gillen moet je niet meer stoppen. Maar hou het rustig en constant, dan duurt het langer.
De ene houding of de andere maakt ook nogal wat uit. Gewoon proberen.

Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 13:07.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
De snaky lick trick kun jij ook toepassen. Die handdoek leg je maar onder haar billen, want het wordt een natte bedoening.
Vingertje erin (handpalm naar boven, nagels heel goed kort ) voor de controle- als het steeds strakker wordt vindt ze het lekker, als het begint samen te knijpen is het bijna zover. Dan even niet meer je tong bewegen, vinger ook stilhouden! Zij moet dan even bewust haar bekkenbodemspieren ontspannen, ze kan het zelf oproepen door ze aan te spannen.
Dan weer heel zachtjes en nat verder likken, eventueel vinger beetje bewegen, in/uit, of wiebelen of rondjes, whatever.
Iedere keer komen die samentrekkingen sneller, en zit ze er dichter tegenaan. Verander vanaf dan ook niet meer wat je aan het doen was, likje, duwtje, rondje, druk boven danwel beneden, jij kent haar zelf het beste. Never change a winning team. Maar doe het dus langzamer als ze harder gaat trekken.

Laat haar aangeven wat je moet doen, hoewel ze misschien niet eens meer tot spraak in staat is, het vergt nogal wat concentratie.
Als ze opeens begint te gillen moet je niet meer stoppen. Maar hou het rustig en constant, dan duurt het langer.
De ene houding of de andere maakt ook nogal wat uit. Gewoon proberen.
like
Ik ga dit 100x doorlezen voor ik precies snap wat je bedoelt
Klinkt wel als extreem gaaf Pesten in bed ownd
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 13:24
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bazz schreef:
like
Ik ga dit 100x doorlezen voor ik precies snap wat je bedoelt
Klinkt wel als extreem gaaf Pesten in bed ownd
Nou ja, het is net als gewone orale sex, maar je last steeds even een pauze in. Je komt er vanzelf wel achter hoe vaak en hoelang. De controle vinger maakt het wat makkelijker om in te schatten, en is voor haar extra lekker.
Oud 28-02-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Nou ja, het is net als gewone orale sex, maar je last steeds even een pauze in. Je komt er vanzelf wel achter hoe vaak en hoelang. De controle vinger maakt het wat makkelijker om in te schatten, en is voor haar extra lekker.
Ik snap het
Zal ik zeker onthouden Maar voorlopig komt daar toch niks van
Iig bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 13:27
Crimson Death
Crimson Death is offline
Als een meisje het ooit flikt op mijn randje te fietsen.. Lijkt me pijnlijk.. valt het onder bondage, en waar wou je genoeg ruimte krijgen om je vriendin met een fiets over je piemelotje heen te laten rijden .

Was een grapje, maargoed. Lijkt me irritant, en zou bij mij tot huge irritatie kunnen oplopen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 13:35
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Ik snap het
Zal ik zeker onthouden Maar voorlopig komt daar toch niks van
Iig bedankt voor de tip
Sorry, ik was haar leeftijd en bijbehorende onervarenheid even vergeten. Je moest echter de jongens de kost geven die er geen probleem van maken hem er bij een jong meisje gewoon in te stoppen. Mijn neven hebben daar een erg crue uitdrukking voor: rekt het niet dan scheurt het wel.
Oud 28-02-2003, 13:39
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Sorry, ik was haar leeftijd en bijbehorende onervarenheid even vergeten. Je moest echter de jongens de kost geven die er geen probleem van maken hem er bij een jong meisje gewoon in te stoppen. Mijn neven hebben daar een erg crue uitdrukking voor: rekt het niet dan scheurt het wel.
mjah weet ik best wel
maar ze is jong en we zijn nog niet zo lang bij elkaar.
Dus wat dat betreft ben ik ECHT niet van plan om de oversekste puber uit te hangen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 13:50
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Het is overigens wel makkelijker zelf tegen het randje te rijden, dan iemand anders het te laten doen... m'n vriend heeft het een aantal keren getest, en is per ongeluk een paar keer te snel over de rand gegaan. Zonder mondelinge feedback ('stop!') lukt het hem niet om me te laten randjesfietsen.
Oud 28-02-2003, 13:51
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Dus je orgasme begint echt, maar houdt dan na enkele samentrekkingen op? Ja, da's dus echt *randjesfietsen*! Vertel ons voor "het genot ende lusten van het vrouw'lijk geslacht" hoe het voelt en wat je er voor doet!!
Wil ik ook best wel 'ns weten...
Oud 28-02-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef:
Het is overigens wel makkelijker zelf tegen het randje te rijden, dan iemand anders het te laten doen... m'n vriend heeft het een aantal keren getest, en is per ongeluk een paar keer te snel over de rand gegaan. Zonder mondelinge feedback ('stop!') lukt het hem niet om me te laten randjesfietsen.
"STOP!"
*sgop*
stopt hij wel hoor
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 13:55
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bazz schreef:
mjah weet ik best wel
maar ze is jong en we zijn nog niet zo lang bij elkaar.
Dus wat dat betreft ben ik ECHT niet van plan om de oversekste puber uit te hangen
Nou, uitprinten dan maar voor als het wel zo ver is.
Oud 28-02-2003, 20:57
Justice
Justice is offline
Vrouwen en de term Randjefietsen...

Deed ik vroeger ook... over de stoeprand

Jaloers? Ik? heh... nooit... het is fijn om een vent te zijn...
Oud 28-02-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Vrouwen en de term Randjefietsen...

Deed ik vroeger ook... over de stoeprand

Jaloers? Ik? heh... nooit... het is fijn om een vent te zijn...
een man kan ook ZEKER randjesfietsen wat dit betreft
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 23:07
Angie_
Angie_ is offline
ok...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:30
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Boeiend! Lukt mij alleen mits opperste concentratie!

Geen reactie meer van Alicia?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:03
Redactie PM
Redactie PM is offline
Psychologie Magazine werkt aan een jongerentijdschrift. Ik, journalist, maak een rubriek over Seks met Jezelf. Mijn vraag: wat is randjesfietsen? En: mag ik jullie opmerkingen hierover citeren (met nickname)? Groet, PM, Fleur
Oud 11-03-2003, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Redactie PM schreef op 11-03-2003 @ 11:03:
Psychologie Magazine werkt aan een jongerentijdschrift. Ik, journalist, maak een rubriek over Seks met Jezelf. Mijn vraag: wat is randjesfietsen? En: mag ik jullie opmerkingen hierover citeren (met nickname)? Groet, PM, Fleur
Nou, als het even kan niet mijn nickname erbij Ik ben al veel te bekend offline als Morgan
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:39
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Mijn vraag: wat is randjesfietsen?
Mijn antwoord: met "op het randje fietsen" wordt bedoeld dat je masturbeert tot je het punt bereikt waarop je nog net niet klaarkomt, vervolgens stopt en dit weer herhaalt.
Oud 11-03-2003, 19:21
Verwijderd
Doe het vaak bij mn vriend. helemaal
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 10:23
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Ja hoor, mag... krijgen we ook te horen wanneer het magazine in de winkel ligt?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten