Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sterkte en succes ermee
|
Verwijderd
|
Ik ben zelf ge-emigreerd. Opzich ene leuke ervaring, maar toch schopt het je wel ff overhoop zeker als het zelf je keuze niet is. Toen ik hoorde dat mijn vriend ging verhuizen had ik een beetje dezelfde reactie als jij, van alles dat er door je heengaat. Maargoed, ik ben zelf dus verhuisd heb een hele leven achtergelaten en moest opnieuw beginnen, ach kweetniet, jammer voor de achterblijvers, maar moeilijker voor de persoon zelf.
Toch wel kut voor je ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
't is rot...vriendinnen van mij zijn ook naar 'ver weg' verhuisd (Cyprus (later nog naar Engeland), Almere en Delft), minder ver dan Zuid-Amerika, maar toch verder weg dan ze eerst woonden en omdat ik nog vrij jong was (jaar of 9) was het ook niet van 'even op en neer'. Toen ik wat ouder was, ben ik wel een keer bij dat meisje in het buitenland op bezoek geweest, die anderen reden onze ouders wel eens.
Je stelt je niet aan, d'r is alleen niks aan te veranderen, je zult het dus moeten accepteren. Gelukkig is er tegenwoordig in ieder geval internet, contact houden is veel makkelijker (en goedkoper) geworden. Misschien kunnen jullie mailen, (video? ![]() 't is niet echt een zinnige post geworden waar je echt iets aan zult hebben, maar goed. Ik hoop dat het allemaal goed komt, sterkte en succes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() sinds 3 dagen is het definitief. met hen d'r over praten vink vrij moeilijk, aangezien ze helemaal blij d'r mee zijn, 't is zeg maar een droom van hen. maar kben erg blij met de reacties die jullie hebben gegeven. kga idd maar proberen veel te msnen en brieven sturen enzo. en verder 't beste d'r van maken, wat dat ook mag zijn. iig bedankt allemaal.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verhuizen Winniedp | 6 | 11-01-2017 19:40 | |
Software & Hardware |
Website verhuizen duivelaartje | 11 | 28-02-2011 23:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Verhuizen naar Essex(Engeland), Ecktenbaas | 10 | 04-12-2010 21:30 | |
Werk, Geld & Recht |
Verhuurder zegt op laatste moment af, gevolg: twee weken voor verhuizing geen woning Martiño | 14 | 24-06-2010 09:41 | |
Lifestyle |
Verhuizen Esmée | 65 | 08-08-2002 09:40 |