Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze zijn er een 4 maanden geleden achtergekomen wat ik allemaal heb uitgevreten enzo op lowlands en daar waren ze niet al te blij mee... heel verhaal van teleurgesteld enzo. Ze vroegen of ik kon beloven dat ik het nooit meer zou doen maar heb daar heel eerlijk nee op geantwoord.
Ze weten dat ik blow, keuren het overigens niet goed maar hebben zo van.. ja we kunnen het je toch niet vebieden. Ze vragen het af en toe nog of ik het doe enzo.. maar verder niet.. ![]()
|
hmz. mijn ouders keuren t niet goed.
'als ik jouw in dat, in dat 'cafe' ( woord half uitspugend) zie zitten sleur ik je aan je haren naar buiten!!' maar ja, doe ut toch wel af en toe. zou t niet vaker doen als mn ouders t goed zouden keuren. kvind wel best zo. maar zelf zou ik als ouder kiezen om t gewoon toe te laten zodat je beetje toezicht hebt. 'eerste joint rook je met mama erbij!!' ![]() ach ja... beetje blowen is minder erg dan elke weer bezopen toch? |
![]() |
|
Ik weet door mensen om me heen dat als ouders t heel streng verbieden enzo de kinderen het veel sneller gaan doen, en ook geen maat weten te houden. Als iemand t wel mag vindt ie t gewoon normaal, en das gewoon veel beter
![]() Ook toen we hier een keer van die uitwisselingsstudenten hadden, was t eerste wat ze wouden doen zich helemaal suf blowen, ja, dat kan in andere landen niet, veel te streng beleid. Dus ik denk dat dat niet gebeurt, of iig minder, als t allemaal wat minder streng verboden wordt ![]()
|
![]() |
|
mijn ouders staan alles toe, maar ze proberen het wel te ontmoedigen... als ik iedere dag stoned thuis kom gaan ze wel zeggen dat ik dom bezig ben ensow...
nu blow ik gewoon af en toe... ook soms thuis met vrienden... soms met me vader die blowt ook dagelijks... en drinken doe ik niet, roken ook niet....
|
Hangt heel erg af van de leeftijd van t blowend kind, de voortschrijding vd geestelijke ontwikkeling, de zelfstandigheid etc etc etc...
Ik denk niet dat je zonder dat allemaal te laten meewegen ja of nee kunt zeggen. Mijn ouders weten het en staan het toe, hoewel ze er niet blij mee zijn. Ik heb het ze op mn 17e verteld, en aangezien ze me neit kunnen dwingen verbieden ze niks. Ze vinden t verder neit erg, zolang ik maar geen attributen door het huis laat slingeren, of plantjes op mn kamer zet. Dit ivm mn broertje (13) en zusje (6), waar ik me best goed in kan vinden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
Mijn horror vakantie. DarkCat | 24 | 04-02-2002 04:54 |