Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoihoi,
Volgens mij kan je juist beter geen satijn of zijde nemen, want dat is echt een ramp op de naaimachine. Als je een beetje handig bent met de hand dan kan het denk ik nog wel, maar het is niet echt aan te raden. Naja dat wilde ik alleen even kwijt eigenlijk ![]() Groetjes...!!
|
En ze heeft gelijk!
Ik ga nog even een beetje verder zeuren hoor, maar ik vind het zo makkelijk om gewoon een glimstofje te kiezen, dan wordt het vanzelf wel mooi. Zoek een model dat gewoon heel erg bij je figuur past, de juiste kleur etc. Dan doet de stof er bijna niet meer toe, al was het jute (niet doen hoor, want dat schuurt ontzettend). Ik heb op modeopleidingen voorontwerpen in grove katoen gezien die mooier waren dan de uiteindelijke versies... Het chique zit hem in de details, niet in hoe hard het glimt. En natuurlijk in wat je erin uitstraalt. Als dat maar geen truttigheid is, zit je altijd goed. succes
||
Citaat:
![]()
|
![]() Ik maak de mijne bijna altijd helemaal zelf. Tip: je bent vaak mooier af als je het een twee-delig gevaarte maakt. BV een wijde rok en een apart topje. 1 hele jurk in dat model is vreselijk moeilijk en word bijna nooit helemaal mooi aansluitend. Bovendien kan je delen herbruiken voor een volgende jurk als je dat leuk vind...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Galajurk gezocht Verwijderd | 0 | 10-02-2017 20:42 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #18 WolterB | 496 | 13-01-2005 14:40 | |
Lifestyle |
Gala ---> what about the dress???!! Ananasz | 160 | 20-12-2003 17:33 |