Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 13:28
stier
stier is offline
Ik ben een jongen van 20 jaar en studeer aan de universiteit. Laatst kwam ik daar een meisje tegen dat dezelfde studie doet als ik. Toen ik voor het eerst met haar sprak, werd mij duidelijk dat ze ook al een andere studie had gedaan en zodoende niet van mijn leeftijd was. Voor de lessen staan we vaak met elkaar te praten en tijdens de lessen zit ze maar steeds naar me te lachen. Een vriend van me was het ook al opgevallen. Laatst sprak ik haar weer en toen zei ze dat ze geen tijd had gehad om te studeren omdat ze een baby (haar baby) had die huilde en haar vriend was niet thuis. Wat zou dat meisje er nou mee bedoelen dat ze steeds naar me lacht? Ik zou absoluut niet tussen haar relatie willen komen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat dit allemaal betekent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 13:36
Verwijderd
Als ze een kind en een vriend heeft, kun je de mogelijkheid van serieus flirten uitsluiten, denk ik. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat ze er niet op uit is haar vriend te dumpen en er met jou vandoor te gaan als haar eigen relatie al zo serieus is dat er een kind uit is voortgekomen.

Wat kan het verder betekenen? Tsja, vanalles. Ze kan je gewoon een leuke jongen vinden, het leuk en fijn vinden om bij je te zijn. Dat kan best zonder dat er liefdes- of seksuele gevoelens bij komen kijken. In zo'n situatie kun je best naar iemand lachen zonder dat dat meteen 'ik wil je' betekent.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:45
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2003 @ 14:36:
Als ze een kind en een vriend heeft, kun je de mogelijkheid van serieus flirten uitsluiten, denk ik. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat ze er niet op uit is haar vriend te dumpen en er met jou vandoor te gaan als haar eigen relatie al zo serieus is dat er een kind uit is voortgekomen.

Wat kan het verder betekenen? Tsja, vanalles. Ze kan je gewoon een leuke jongen vinden, het leuk en fijn vinden om bij je te zijn. Dat kan best zonder dat er liefdes- of seksuele gevoelens bij komen kijken. In zo'n situatie kun je best naar iemand lachen zonder dat dat meteen 'ik wil je' betekent.
Dat wilde ik nou net zeggen
Je neemt me de woorden uit de mond hehe..
Oud 16-03-2003, 14:46
PardonMe
PardonMe is offline
nou als ze een kind en een vriend heeft dan zou ik er maar niet te veel achter zoeken, misschien vind ze je gewoon aardig of leuk om te zien, pffhh, als iemand mijn richting op kijkt dan zou ik ook vriendelijk glimlachen (tenzij ik die persoon niet zou moeten ofzo, maar dat is eigenlijk nooit het geval)..
Ik zou er maar niet te veel achter zoeken..
Reageren

Regels voor berichten