Advertentie | |
|
![]() |
|
een vis; het liefst een goudvis in een leuke, enigzins grote, frisse, schone kom. > uiterlijk is niet echt belangrijk, het grote voordeel van een vis zijn is dat je alles wat je meemaakt na 3 seconden ofzo weer vergeten bent. dus nare dingen doen je in feite niks en de hele wereld (de vissenkom) is elk moment nieuw, anders, verrassend... elk moment van je leven trek je dus eigenlijk de wijde wereld in om nieuwe dingen te ontdekken, nieuwe vrienden te ontmoeten (tenminste, als er meerdere vissen in een kom zitten) etc...
lijkt me zalig. en het water natuurlijk... water is rustgevend, kalm... tja... vissen zijn leuk, toen ik ze zelf nog had kon ik heel lang naar ze zitten kijken... misschien moet ik maar weer vissen kopen... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik me het beste kan identificeren met een kat (als iemand een ander idee heeft, laat maar horen
![]() ![]() *hoe diepzinnig* ![]() Het 'luie' van een kat zou ik wel wat meer willen ontwikkelen, lijkt me wel lekker, zo lekker soezen in de zon. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() De grijze wolf. Sociaal in gesloten kringen, afstandelijk ten opzichte van vreemden. Kan heel lief en snoezig zijn, maar ook bikkelhard en fel. Hij is intelligent en heeft een enorm 'feeling' voor zijn omgeving (instinct, altijd alert op wat er om hem heen gebeurt, net als ik). Zijn vacht verandert met zijn omgeving, zodat hij nooit opvalt (ik wil nooit echt opvallen, doe alleen gek tegenover bekenden). And I just love lookin' at the stars and the moon ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar goed, ik was al van eerder van plan hier te posten (is interessant topic), maar het kwam er even niet van. Wat betreft mijn "totemdier": Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dan heb ik het over de dieperliggende gedachte en niet het oppervlakkige geblub van de vis. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dier hebben bepaalde kenmerken. Denk aan: groepsdier, loner, nieuwsgierig, fel, rustig, op zichzelf, leider, dominant etc. Dieren van eenzelfde soort verschillen onderling natuurlijk ook van elkaar, maar we gaan hier in op de gemeenschappelijke en opvallende karaktereigenschappen van een soort. Als je die kenmerken vergelijkt met jezelf, kan je uiteindelijk op jouw totemdier uitkomen. En als je je er verder in gaat verdiepen kan je met behulp van je totemdier jezelf verder ontwikkelen op bepaalde punten, of bepaalde goede eigenschappen meer gebruiken. En daar kan je je inderdaad beter van gaan voelen, of in beter contact komen met jezelf. Betamethason: dankje ![]()
|
Met een paard
![]() Een paard staat vaak van een afstandje mensen te bestuderen en schrikt weg als het eng lijkt. Dat heb ik ook. Bij een paard moet je een vertrouwen winnen, dat is bij mij ook. Verder heeft een paard een vriendelijk en zacht karakter en dat heb ik ook, als ik dat niet heb is er iets aan de hand, dat het vertrouwen niet goed is enz. Een paard heeft veel over voor mensen en zou zijn leven er voor willen wagen. Dat zou ik ook doen en ik heb ook veel voor mensen over. Verder is een paard een vluchtdier en ik ben dat ook. Ik ren ook weg voor alles wat eng is of niet klopt. Ook leeft een paard in een kudde, maar gaat het toch zijn eigen gangetje. Als ik in een groep ben, doe ik dat ook het liefst ![]() Oftewel, ik ben een paard hihihihi ![]()
|
Andere mensen zeggen altijd dat ik op een eekhoorn lijk, maar dat is dan meer mn uiterlijk denk ik... Want mn karakter kan ik niet echt vergelijken met dat van een eekhoorn, volgensmij is dat bestwel anders
![]() Ik zie mezelf meer als kat; zelfstandig, meestal in z'n eentje, maar wil soms toch liefde en gaat dan bij een mens op schoot zitten om lekker geaaid te worden ![]() En kan lief zijn, maar ook een bitch, dat is bij mij ook wel zo, alleen ben ik denk ik wat minder bitchy dan een kat soms ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|