Advertentie | |
|
![]() |
|
wije donker paarse rib broek
shirtje met een engeltje dr op en wat tekst...shirtje is lichtroze en de mouwen daarvan donkerroze..ebn een hele diepe hals geval zeg maar... donkerlauwe sneakers paar zilveren armbanden en ringen om me haar in een staartje en tsja..da was t volges mij wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Donderpaarse wijde broek
Zwarte longsleeve Zwart Silverchair Neon Ballroom t shirt Felblauw met felgroen ondergoed ![]() 6 ringen, 4 armbandjes, horloge, 6 oorbellen, kettingkje (allen zilver) witte sokken met ruitjes erop ofzo iets vaags Haar in rommelig knotje geval, en pony |
![]() |
|
een donkerblauwe spijkerbroek van TH
een groot creme kleurig vest (wat ik alleen thuis draag en met hockey) van RL een blauw t-shirt, V-hals met vage witte afdruk van Levi daaronder een wit hempje van de H&M schoenen, zwarte laarzen 3 ringen, armband, horloge haar in staart/knot
|
- wit mouwloos blousje Dockers
- zwart stretch hemdje eronder Hema (man die zitten lekker ![]() - rode v-hals trui Polo Jeans Co. - lichtbruine broek met steekzakken en persvouw Dockers - zwarte punt-pumps maar dan zonder hak Bronx zilveren sieraden, geen make-up, beetje labello
|
zwarte fluwele overzeas broek
paars hempje + donkerblauw t-shirtje zwart (met 'n btje groen..) vestje oranje geruit rokje tot aan mn knieen sieraden, redelijk veel zwart ondergoed
|
Verwijderd
|
- Zwart hempje Livera
- Zwart gebreid aansluitend coltruitje - Donkerblauwe heupmodel spijkerbroek met iets wijduitlopende pijpen en een beetje "versleten" plekken Diesel - Zwarte leren riem - Camelkleurige puntlaarzen zonder hak - Haar met een speld in een losse staart - Zilveren horloge om - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Luchtje: Deep Red van Hugo Boss |
![]() |
||
Citaat:
![]() vandaag: *"strakke" broek van Chief *kleurig truitje met 3/4 mouwen *lichtblauw vest En ondergoed.. Saai ![]()
|
|